2013年1月21日星期一

1-21(mon) 老表你好嘢+我是歌手

weekend終於有時間睇咗少少“老表你好嘢”! 都ok呀…有時d嘢真係唔駛咁認真…都係諷刺吓時弊, 搞吓笑啫! 最得係搵一向俾人傳係兩父子o既黃祖藍黃光亮做兩父子…好搞笑!

仲有好耐無見…終於可以o係電視度見番萬二蚊…我o係“殭屍”時已經好like佢! 真係keep得好好喎…年過40仲咁索…又係不老的傳說…同廿年前無咩分別! 哈哈…下個再下個星期歲月流聲台將會播番最好睇o既89年亞姐…大家又可以睇番24年前o既萬綺雯, 睇吓n年前後的對比!

佢真係異數…一嚟到tvb就有得做女主角…不過佢其實喺亞視時已經勁有觀眾緣! 仲有佢條長腿真係廿年不變!



嘩! 呢期亞視d前當家花旦不停現身tbb! 煒哥唔見一排點解索咗咁多?! 將近四十仲索過佢廿零歳做女時…佢廿零歳時個樣反而偏老, 依家老咗個樣又反而仲後生過以前…好似梅姐咁…難怪當年佢扮梅姐扮得似到嚇親人! 個人認為其實佢索過高ling好多…”法網狙擊”之前幾集不停出高ling, 佢收起身材個樣又真係好一般吓…一比之下大佢一round o既陳煒樣靚身材正過佢好多喎! 不過煒哥同佢o既問題一樣…都係講對白一舊舊!

我真係發現近期d中女索過哂啲少女…完全唔同level!



前幾日無意中睇到湖南衛視一個叫“我是歌手”o既節目…平時我都無咩興趣睇內地電視台節目…但係睇咗一節又真係幾有趣喎…佢搵咗中港台三地一班殿堂級歌手玩pk賽…雖然我淨係識阿paul同齊秦, 但係見一班前輩級歌手咁樣pk法, 又真係幾刺激…唔知有無朋友都睇咗呢?

“我是歌手”報導

只有「好聲音」才能PK掉「好聲音」,似乎已成了各電視台的共識。最近湖南衛視全力打造的《我是歌手》邀請歌壇「老油條」上台PK添話題,企圖收復失地。湖南衛視高層表示,對這檔節目的紅火是「志在必得」。

《中國好聲音》的成功很大部分源自於模式的成功,而《我是歌手》是湖南衛視引入韓國同名人氣綜藝節目版權,每期找來七位業已成名的歌手同台PK「歌聲」,每兩期淘汰一名歌手,再加入一位新歌手。節目的評委由500名代表不同年齡段的「海選」觀眾組成,現場投票。該節目甚至連個「像樣」的主持人都沒有。

《我是歌手》主打「老人牌」,在首期「對打」的齊秦、黃貫中、羽泉、陳明、沙寶亮、黃綺珊和尚雯婕中,最「年輕」的尚雯婕都已出道七年。這些「老油條」要在節目中像新人一樣「比賽」,面對觀眾的殘酷投票,任人評說歌藝。

此外,在90分鐘的節目中,明星的真人秀部分也占了一半的比例。報導說,在黃貫中、齊秦等明星的休息室中,都安裝了監視器,他們在候場時看到對手表現時的吐槽、讚美等都被放大到觀眾面前。此外,李維嘉、杜海濤等主持人擔任參賽歌手們的臨時經紀人,和觀眾一起觀賽時,他們「爆料」不斷,不時會提供諸如「《快樂大本營》發了他多少次通告,他就是不肯來」和「齊秦輕易不出門,按摩都是叫到房間裡做」等圈內八卦。