2012年12月17日星期一

12-17(mon) TVB 最佳女主角+ tbb萬千星輝頒獎禮2012公投結果

Oh, 講咗咁耐...今晚終於係“萬千星輝頒獎典禮2012”o既大日子喇...今年第一次話公投...民意全部選被捧為一代神劇o既“天與地”...即管睇吓今次tbb搞呢個“公投”有幾咁“公投”喇! 睇吓今晚“天與地”係咪真係會得獎! 我估“天與地”同阿佘都係機會微d喇...大家可以睇吓民意調查o既賽果先…截至2012年12月17日00:00的tbb萬千星輝頒獎禮公投結果:

1) 最佳劇集: 天與地
2) 視帝: 雷霆掃毒 林峯
3) 視后: 天與地 佘詩曼
4) 我最喜愛的電視男角色: 雷霆掃毒 韋世樂
5) 我最喜愛的電視女角色: 天與地 葉梓恩
6) 最佳男配角: 巴不得媽媽…古明華
7) 最佳女配角: 缺宅男女 黃智雯
8) 飛躍進步男藝員: 梁烈唯
9) 飛躍進步女藝員: 黃智雯

好啦, 我哋就睇吓同今晚真正o既tbb頒獎禮賽果差幾遠啦...:p

為咗配合今晚萬千星輝頒獎禮, 芒姐 x yesasia繼上個月“最佳男主角”後, 特登揀今日推出其姊妹篇 “最佳女主角”贈一贈興…公私兩忙, 所以真係趕到人都癲!

睇報紙見到小柏林結婚喇…佢真係形象最正面o既童星…細時cute, 大時型! 同埋佢係少o既童星大個無發明星夢, 讀完大學再正正經經搵份工, 仲要咁低調…好欣賞佢! 簡直係童星的最好榜樣!

前幾日睇咗“蝦仔嗲d2”舞台劇…雖然劇情係一貫無無聊聊無o個樣整o個樣的八十年代式劇情, 但都ok好笑…鵬哥好笑, 大姐明更好笑…我好like佢成日癲癲喪喪, 但其實講嘢又好抵死的style! 仲有個舞台劇真係粒粒巨星…又草蜢又kelly又梁家輝又bosco等! 再加上童年回憶…都唔錯呀! 係九展個場令人討厭囉!

另, 終於睇番晒“名媛望族”…我想話, 雖然佢劇情真係好老套, 但係我幾鍾意睇喎…因為我都好老套…哈哈!

Ok, 又係時候嚟個芒姐 x yesasia大事回顧:

TVB劇集─十大經典 重現眼前 (刊登於 2004年12月10日)

周星馳-喜劇之王的誕生 (刊登於 2004年12月20日)

八十年代的電視傳奇-TVB五虎將 (刊登於 2005年4月8日)

八十年代的美麗傳說-TVB當家花旦 (刊登於 2005年7月9日)

38年人氣所在創新天 TVB精選台慶劇回顧 (刊登於 2005年11月17日)

神鵰俠侶 (刊登於 2006年2月2日)

The Return of the Condor Heroes (Published February 6, 2006)

TVB 經典螢幕情侶-動人的愛情故事 (刊登於 2007年1月13日)

唱而優則演 TVB歌星演員crossover (刊登於 2007年8月11日)

TVB伴你成長四十年 (刊登於 2008年1月2日)

香港電視風雲十年 (刊登於 2008年10月30日)

因CHOK之名—林峯 (刊登於 2012年6月5日)

TVB最佳男主角 (刊登於 2012年11月19日)

TVB最佳女主角 (刊登於 2012年12月17日)