2006年11月7日星期二

11-7(tues) 肥田囍事

睇o左兩個禮拜, 終於都有機會講o下套台慶劇“肥田囍事”喇!

個感覺有d似舊年o個套台慶劇“阿旺新傳”…不過“阿旺"有意思d, 同埋warm d!“肥田囍事”基本上可以話係無咩劇情, 主要就係描述肥人有幾咁論盡, 生活有幾多不便, 點俾人歧視法…但最終經相處落d人又發覺佢o地幾咁心地善良, 帶出內在美係最緊要o既大前題囉!

不過…劇情最終咪應該係講肥田瘦番…咁, 即係點呀?

胡杏兒肥o左都幾可愛, 唔係話走樣走得好勁, 因為佢瘦時其實都唔算話叫好靚o個隻…係最buy佢o係“律政新人王”個短髮有型look! 依家九點幾就見佢咁肥, 深夜十二點幾“流金歲月”又見佢骨瘦如柴咁…好大contrast…都幾搞笑! 不過佢同胡諾言兩個“二胡”咁落力去又增又減, 真係應該加d分俾佢o地! 大家都應該知道減肥/增肥其實係有幾咁高難度o架啦! 好傷身o架嘛! 所以佢o地咁樣為o左部戲去增肥, 真係好大犧牲…拍出o黎都真實過“瘦身男女”好多…係抵讚o既!

佢o地又勁喎…咁快就減得番! 不過胡杏兒就人氣急升喇, 胡仔又唔見得有太大起色! 其實幾個月前深夜首播o個套陳年倉底劇“追魂交易”都係搵“二胡”做男女主角…幾年後胡杏兒已經可以問鼎最佳女主角獎, 胡仔仲徘徊o係二, 三線…真係可憐!



d人話胡杏兒做得麻麻, 表情動作太誇張…係就係誇d, 但我又唔覺得over左…我覺得都配合劇情需要呀! 至於話似欣宜…咁又真係幾似, 但唔係個樣, 而係d浮誇舉動…都係o個句, 欣宜其實唔係醜, 只係佢d舉動實在太過造作, 太過嚇人! 跟住又話胡杏兒個look似黃淑儀…咁又真係有d似喎…大家都肥肥o地! 佢o地話就算“流金”o既時候胡杏兒骨瘦如柴, d人都已經話佢o地似樣o架啦!

仲有, 我覺得今次gigi姐做得幾好喎…同平時d角色都幾唔同! 同埋有一播係影番佢以前張泳裝照…又真係幾靚囉!



除o左黃淑儀, 其實李詩韻同姚嘉妮都做得幾好! 李詩韻上年已經o係幾套台慶劇都有份做, 仲有o係“本草藥王”都做得唔錯…其實作為新人, 佢真係做得幾自然, 表現幾好…係無可能做胡杏兒表姐囉, 佢做表妹o岩d! 姚嘉妮又係做主角的情敵…不過佢都做得唔錯, 同埋其實佢個樣都幾靚呀!

哈哈, 胡杏兒o係劇中叫“何美田”…令人諗起十年前有個華南理工學員, 呢…做呂頌賢版“笑傲江湖”o既怡琳o個個女仔呢…佢好似係叫“何美鈿”囉…我覺得佢係咁多個華南理工裡面 (有一期咪有好多個華南理工落o左o黎做電視劇o既…張延, 黃小燕, 蔣文端o個d呢…) 最好樣o個個…唔知佢依家去o左邊呢?



至於o個位“重金禮聘”o既外援男主角許志安…平心而論…係做得唔差o既, 仲要係比想像中自然好多…只係佢近年形象跌入谷底o者!

其實以前真係好鍾意聽佢d歌, 亦都覺得佢真係幾型o架…唔排除當年係因為鍾意sammi所以愛屋及烏埋佢! 不過無可否認…佢以前d歌真係超好聽…無論係八十年代初出道o既“戀愛片段”, 之後o既“翻騰”,“不倦的蝴蝶”, 再到佢真正翻身之作“喜歡你是你”, “雨後陽光”,“心血”,“向全世界說愛你”…仲有最熱煲佢d歌o個期o既“男人最痛”, “男人的感慨”等…我當年考會考都真係一邊煲住佢o個隻抱住隻貓封面o既“男人最痛”大碟o黎溫書, 再加埋隻什麼“經典歌曲十七首”…真係陪伴我度過o左整個會考季節! 我反而覺得佢後來轉o左會去正東之後d歌已經無華星年代咁好聽! 其實好多歌手都係o係華星年代d歌最正…同埋華星其實捧新人真係有一手!

同埋其實佢唱歌真係幾好聽, 亦都遇到勁多好歌囉…估唔到一個曾經係最受歡迎男歌手o既人, 依家居然淪落成咁, 個感覺[火羅]到爆, 仲要俾人話佢“癩蝦安想吃肥田肉”…

我相信呢段新聞就唔係真o既, 但係d人要作o野都係揀你o黎寫衰, 證明o左你人緣同人氣都唔多好啦…我記得胡杏兒選港姐時話佢偶像係許志安 (oh點解咁多人參選呢樣o個樣前, 個偶像都係許志安呢? Sammi參加新秀前, 又係話佢偶像係許志安…我仲睇過唔知邊d報導話佢係為o左可以認識安仔先參加新秀…哈哈!)…點知依家胡杏兒紅過佢咁多, 仲要俾人話佢“癩蝦安”…都真係唔好話唔慘!

其實我最反感佢都係成日拿d戀情o黎做宣傳…分手就分手啦, 人o地sammi都唔會拿出o黎講, 佢就每次出碟都拿出o黎講一餐!



不過咁, 佢[火羅]還[火羅], 又真係唔可以抺煞佢多年來o係樂壇o既貢獻! 前兩個禮拜勁歌金曲搞o左個“許志安真唱真音樂會”…又真係幾好睇o下! 聽番佢d舊歌, 又真係曾經好hit好hit過, 依家聽番都好經典! 仲有肥杏上o黎同佢合唱…作為fans o既佢唱安仔d舊歌都唱得唔錯呀!

佢首“豬先生”本來都唔覺得太好聽, 不過o係肥田裡面日播夜播胡杏兒唱o個個version (好似係叫“豬小姐”)…聽得多真係順耳o左, 變得幾好聽…呢d就係o係劇集打歌o既好處喇! 呢隻歌好似o係yahoo個搜尋人氣榜都榜上有名…呢期好hit咁!

許志安呢期就真係做盡所有o野搏反彈…佢話今次係佢繼92年“我愛牙擦蘇”之後o既另一套tvb劇集…我對佢o係呢套戲真係無咩印象…反而好記得佢o係差唔多廿年前, 李嘉欣o岩o岩選完港姐為佢度身訂造o個套“花月佳期”度好似出現過…不過個主角係另一個安仔郭晉安!

Objectively, 其實安仔今次表現係唔差o既…係個樣太太太瘦喇…唔知係咪要襯番肥田o既肥呢?!