2007年10月29日星期一

10-29(mon) 貽興王@cash

因為錄影機壞o左, 好多節目都無得睇…聽好多人講過貽興王上個禮拜o係cash o既表現, 仲有youtube的“王貽興走音爆咪”片段…又係可憐o既, 自暴其短!


(王貽興走音爆咪@youtube)

youtube o個段cut o左出o黎o既走音片段都唔算超差, 但係終於o係土豆有得睇番成個full version, 坦白說, 唔係想hurt佢, 但真係真係真係以一個業餘水準都算好難聽! 由一開始已唔o岩key, 同埋佢把聲真係好“鼻塞”, 講o野已經有d難頂, 原來唱歌真係更恐怖, 仲有d好生硬o既台風, 真係睇到都覺得佢辛苦! 點解要做d咁o既o野? 做主持已經好唔得, 唱歌係更弱o既一環, 真係自暴其短的表表者, 佢仲話係自薦俾無綫…佢係咪想推自己去死?!

唔怪得d人彈得咁勁, 原來真係咁唔得, even超越埋我的expectation (本身已無咩期望, 但無諗過真係差成咁!)…個作曲人都真係好可憐…點會分到貽興王俾佢o架?

From newspaper: “王 貽 興 獻 唱 時 似 乎 很 吃 力 , 他 謂 早 前 找 老 師 學 了 五 堂 , 自 己 有 進 步 , 被 問 到 由 無 綫 安 排 藝 員 獻 唱 , 是 否 會 拖 累 參 賽 作 品 ? 王 貽 興 道 : 「 又 唔 係 歌 手 唱 歌 比 賽 , 係 我 自 己 同 公 司 報 名 要 唱 。 」 其 獻 唱 歌 曲 《 潛 水 艇 》 的 作 曲 人 陳 思 捷 表 示 若 可 選 王 貽 興 或 陳 奕 迅 , 他 當 然 選 陳 奕 迅 演 繹 其 作 品 , 他 說 : 「 成 件 事 TVB 安 排 , 冇 得 改 變 , 王 貽 興 盡 左 力 。 」”


(貽興王@cash...大約08:00)

oh, 之前有日睇“通天幹探, 見到潔儀姐姐居然要做TB, 真係零說服力囉! 佢明明應該係做法拉o架嘛…哈哈哈…令人諗起18年前的“藍月亮” 啊! 一幽風飛散髮披肩的潔儀姐姐…! 你去o左邊?

仲有, 黎姿真係做得幾好, 個角色同以前好唔同, 幾趣緻!



上個禮拜睇“東張西望”見到舊年o係youtube熱爆o既唱梁漢文經典之作纏綿遊戲的黑人哥哥“kemis” , 話佢o黎o左香港, 仲上o左“東張西望”接受訪問同埋同梁漢文合唱! 嘩, 佢又係得o既, 字正腔圓, 把聲仲好響, 蓋過埋edmond添…呢個哥哥/弟弟得喎! 但係主持o個位小姐可唔可以唔好亂咁fing手fing腳呢…好礙眼!


(如果你無睇過…kemis唱纏綿遊戲)