2011年6月7日星期二

6-7(tues) 怒火街頭

個個都叫我得閒睇吓"怒火街頭"…查實我一路以為係講消防員o既戲, 點知原來係律師戲囉…真係估佢唔到!

個班底有d "烈火雄心3"+"巴不得爸爸"feel…鄭嘉穎+胡杏兒, 跟住又有胡杏兒+黃智雯! 黃智雯真係有d少女顧紀筠o既感覺…不過佢成個package真係幾ok, 我buy佢!

至於胡杏兒, 雖然d戲依然有少量誇, 但有番d當年"律政新人王"feel…其實呢d醒目精叻角色啱佢, 似番佢本人, 好過做o個d苦情喊苦喊忽角色好多! 不過佢個妝呢…真係未免太濃...同埋d假眼睫毛真係好假…其實我好鬼怕人黐假眼睫毛!

仲有成套戲個style都有少少初段的"律政新人王"…又係爛仔大狀, 又係o係d騎呢地方開chambers...又係鬥氣冤家! 當年好buy林峯個角色阿ben…抵死得o黎又無賴...幾吸引! 今次鄭嘉穎個角色應該都係走呢個路線! 佢個"LA LAW / 羅力亞"角色名都ok出 (因為我呢期無啦啦成日聽到人講起LA LAW …我初時仲一頭霧水)…雖然係一貫的tbb爛gag角色名!

Oh, 又有我哋好buy的林子善! 仲有李燦森第一次做電視劇...佢個感覺太電影…有d怪!

同埋終於有機會睇番n集"點解阿sir係阿sir"…不過都依然係未睇晒! 鍾嘉欣係演得幾好, 不過亦真係因為佢個角色有發揮! 楊怡個角色其實都好慘…呢段三角戀的矛盾亦都算寫得唔錯…好過d學生戲好多! 同埋吳唱k個角色有少少redundant…安排佢做呢個角色好似有d"大材小用"! 哎…但睇極我都仲未睇到ending囉! "花家姐"就直頭係只係睇咗頭幾集…哎…呢期d劇都幾吸引...追得人好辛苦!