2009年5月15日星期五

5-15(fri) 好多謝安琪吶喊演唱會2009

尋晚去o左睇謝安琪演唱會…你估我唔到呢?!

一向對謝安琪印象其實一般啦, 無論係歌藝定形象又或者係成個package…但無可否認佢係幾識講o野, 算係娛圈中比較有智慧o個批…姑勿論你buy唔buy佢講o既內容! 同埋佢呢期真係紅, 食住個勢開個唱都無可厚非o既…即係好似上年o既軒仔咁, 如果佢上年唔食住“酷愛”個勢開, 到今年都唔慌有得開!

至於我點解會去睇, 都係因為有朋友想睇搵我陪o個隻啦, 咁睇演唱會一向都係我酷愛o既活動o黎o既…睇o下都無壞! 尤其我成日都講, 每個歌星o既第一次個唱, 通常都係佢最好睇o既演唱會 (除o左幾年前去睇關心妍悶到我想 [界刂][椅] o個個演唱會之外…)!

不過謝安琪d歌我又真係識唔夠五首…囍帖街, 祝英台, 鍾無艷, 愁人節, 姿色份子 (“囍帖街”雖然係最大hit o個隻, 但其實我最buy係“鍾無艷”, 因為“囍”已經播到爛o左!)…仲可以數多幾隻o既, 但你叫我唱番出o黎我又未必識…同埋其實佢除o左大路o個幾隻囍/祝/鍾之外, 其他比較 “另類”o個d歌都有d相似…對我o黎講好難分得清!

基於以上毫無expectation o既心態之下, 出o黎o既結果居然係比我expectation好少少…至少佢今次唱live係我睇佢咁多次live performance以來最好及最穩定的一次, 因為之前佢每次唱live o既表現都好飄忽, 時好時壞…尤其佢o岩o岩生完之後真係唔知係咪“洩o左道氣”, 唱得勁嚇人, 成為翻版盧巧音 (即係標榜係“實力派”但歌藝十分“偶像派”o個隻)! 所以今次的表現值得一讚…佢好明顯有練歌!

同埋, 佢今次演唱會個谷胸look真係幾得…佢首"姿色份子"擺明係唱俾自己聽 (如果你有留意歌詞的話)! 不過呢個社會係咁o架啦, 先敬羅衣後敬人…我以前“細個”都會覺得呢個諗法好膚淺…但原來我當年有呢個諗法先係最膚淺…人o地唔識你, 第一個感覺一定係憑你o既外表去睇先, 所以你打扮靚d著得光鮮d, 只係尊重自己同尊重別人的表現…當然, 如果你一開口係零內涵o既話, 咁亦都係會換o黎一句“唔該晒”o既!

嗱! 坦白講, 佢o個套粉紅色“谷胸”裝真係著得佢好fit o下, 同之前完全判若兩人…我上個月o係mandarin見過佢真人, 真係幾瘦…各位女士真係要以佢為目標, 原來“反轉豬腩”真係可以係“公主”…連我作為一個女子, 都忍唔住喪"目及"得好開心…不停諗點解可以變成咁? 真係唔好以為女人唔會"目及"女人! 我要以佢為目標…wahahahahaha!

仲有, 原來佢老細 (亦係佢好多歌o既作曲/作詞人) 周博賢, 原來又係律師o黎…仲話之前一邊做律師一邊做音樂人, 後來仲做埋全職音樂人添! 我發覺真係好多律師都好唔鍾意自己個yim悶行業, 個個都會搵o下其他副業做 (如搵到的話啦o下) :p

btw, 前兩日又o係中環見到廖碧兒, 已經係唔知第三定第四次撞到佢…但今次見到佢同之幾次感覺差好遠…忽然間老o左好多殘o左好多...上幾次真係好驚為天人o架, 真人靚+fit過上鏡好多…但今次…! 反而之後見到老佢一round o既翁嘉穗…原來真人真係幾ok, keep得幾好喎!

撞見廖碧兒2007
撞見廖碧兒2005

寫完呢篇之後, 發覺今日呢篇應該俾個總結佢, 就係…女人真係唔易做, 女人唔補亦都好易老! 嘩哈哈哈哈~~~!