2008年2月22日星期五

2-22(fri) 陳冠A

陳冠A籬埋咁耐千呼萬喚終於返o黎…佢好好彩, 禮拜日話返又唔敢返, 拖多幾日居然爆o左幾單大新聞出o黎, 包括肥姐逝世同埋新地郭氏家族單o野, 點都分散o左d注意力…同埋拖o左差不多成個月, 件事點都比起一開始淡化o左…你依家先敢走出o黎…仲話無逃避…真係當大家又天真又傻喇!

嘩, 見佢o係九展離開時動用o既警力, 我仲以為有國家元首級出巡添…真巴閉! 係呀, 我真係幾唔buy佢…我認喎!

其實佢o係記者會講o既o野…ok啦, 基本上無咩內容, 好空洞咁兜來兜去…話會退出“香港”娛樂圈 (用意話佢都sacrifice o左d o野)…真係坦白講, 佢唔講我都唔知原來佢仲o係呢個圈囉!

至於佢叫律師出o個段claim番d相o既版權o既聲明…真係會唔會遲o左少少呀? 上次段 “疑似塔利班”短片已經唔得, 今次段聲明更騎呢 (再睇o下原來搵胡關代表佢做呢單o野…唔怪得知出o左d咁o既聲明!)…你係打算認d相係自己o既, 好心就早d認啦, 依家傳到個個都睇過你先去禁止人o地…係咪白痴o左d?! 我以為你話一路都唔打算公開認 (即阿嬌的approach) 都話o者…成年事最illustrate到o既o野, 係佢真係好無腦又好論盡! 又一次證明美貌同智慧, 真係永遠都唔可以並重!


(全男班)


(全女班)


(仲有…芒姐’s choice)

都係睇o下d開心o野好…首先係大晒冷的時候! 要再次多謝santa claus送我的絕對珍藏限量版tvb藝員宣傳卡, 每個力捧藝員一人一張…唔知點解, 我覺得好似細個玩認生字o個d生字卡咁…好搞笑!

唔講唔知…原來敖嘉年英文名叫pierre…真係估佢唔到! 仲有, d相片o既質素呢…其實都ok, 係唔知點解d男藝員要[手查]晒唇膏, 真係名副其實o既唇紅齒白 (仲要係好紅o個隻)…好恐怖!

仲有今年tvb的賀年mv…第一個係tvb力捧小生花旦一齊拍o既…林峰排頭位, 胡杏兒都企最中間, 佢兩個今年應該有運行…


(恭喜恭喜 歡樂年年MV)

第二個係2007年樂壇新人的賀年mv…又係林峰打頭炮...今年想話唔係“林峰年”都唔得…


(恭喜發財MV)

題外話…早排睇d音樂節目…點解王浩信同胡杏兒會有首合唱歌? 王浩信簽o左tvb咩? 定係胡杏兒簽o左佢間唱片公司 (佢仲係咪neway?)? 上次見王浩信有份做“野蠻奶奶”已經好怪o架啦…點知依家兩個仲合唱添?!