2013年2月8日星期五

2-8(fri) 蛇年行大運

各位朋友…首先o係呢度向大家拜個早年! 祝大家蛇年進步, 心想事成! 我唔會再祝大家不勞而獲o架喇…因為人愈大, 愈會發覺呢個世界唔會有免費o既午餐…要有收穫, 一定要付出…就算你今日不勞而獲咗…總有一日要運番! 哈哈! 所以, 都係祝大家日日happy啦!

哈哈…今年呢款tvbuddy利是封, 雖然無之前幾年咁靚…但都係kawaii呢!



仲有呢個失去多年的tvb官方月曆…今年終於再次“失而復得”! yay!



"老表你好嘢"話咁快就大結局…呢個真係近期上佳之作…其實你用心睇, 唔止搞笑咁簡單 (而d無聊笑位亦都幾ok…仲有d角色名, 好多細節其實都睇得出係有諗過)…有heart之作! 所以你班編劇話王祖藍撈過界…但人哋又真係做得好過你哋…要檢討吓!

上個禮拜“今日vip”有陳志美醫生訪問蔡芯同易姑娘…仲有佢嗰句經典對白“我今日真係學咗好多嘢”! 我特登去睇番…真係幾好笑!

萬二蚊o係個訪問靚過o係套劇裡面囉…套劇裡面佢太瘦喇! 可能真係正如佢所講拍得太辛苦! 當然…最like係殭屍裡面o既馬小玲! 好正!



接住落o個套“戀愛季節”係咩o黎o架?! 我以為係以前放o係10:30 for情人節o個d單元添…原來係劇o黎o架?! 至於套“初五啟市錄”…其實又係想點呢? 點解可以爛成咁?!