2008年6月23日星期一

6-23(mon) 變色龍

嘩…呢排每晚都好唔夠瞓…因為每晚睇完“衝上雲霄”之後, 居然直落轉台睇埋“變色龍”…真係癲o左!

其實“變色龍”重播過無數次, 但係每次睇少少都吸引唔到我再追落去…但係今之放o係呢個時段, 居然出奇地令我唔想瞓係咁睇, 連平時如果o個個時段未瞓會睇o下o既“娛樂直播”, 都好耐無睇過…都話呢個時段o既重播電視劇真係有一定魔力! 仲要一晚做兩集…搞到三點幾…每晚都唔洗瞓!

真係完全估唔到自己會追呢套劇...不過睇睇o下, 老套得o黎又真係ok好睇, 都幾有戲味! 我鍾意睇潘志文同馬敏兒o個段, 佢o地o個段其實仲有張之珏同魏秋華添…d對白真係老套得好交關, 幾攞命o下…但又真係吸引到我睇, 好矛盾!

我依家睇睇o下, 覺得馬敏兒除o左個感覺有d似陳慧琳之外, 其實個樣係最似黎萱…真係幾似, 不過佢後生d o者! 而蔡瓊輝, 就有d似關之琳…唔怪得知“再見狂牛”會安排佢o地做兩姊妹!

愈聽愈覺得首主題曲好好聽添…

變色龍 - 片頭主題曲

(變色龍 - 片頭主題曲)

仲有呢個“變色龍(片頭及第一至第二場景)”…可以睇番好多70年代香港o既景物…真係“光影流情”一樣!

“變色龍”@wiki

禮拜五仲直落睇埋之後o個套“鱷魚淚”…嘩, 亞視d戲真係睇一套已經可以認識晒全台演員…兩套劇o既班底幾乎完全一樣, 係多o左王偉同林嘉華等…不過”變色龍”好睇d! 但兩套擺埋一齊播搞到有d混亂!


(“鱷魚淚”主題曲…呢首又係經典!)

“鱷魚淚”@wiki



仲有, 我想講話原來吳唱k同馬德鐘o係 “衝上雲霄”個角色真係算幾討好…唔怪得知佢o地拍完呢套劇紅o左咁多…可惜依家兩個都人氣插水! 其實o個時阿唱k作為新人, 真係算做得幾好…難怪佢一炮而紅…但係之後…真係別怪他喇…!