2007年12月27日星期四

12-27(thurs) 都市的童話

終於o係假期睇o左幾集“都市的童話”….呢種童話式劇情確實唔係我杯茶, 尤其係o個堆電腦遊戲人物在街上追逐…真係超低能勁搞笑! 你話如果係睇緊“閃電傳真機”我又可以接受, 但睇劇集咁樣我又真係唔多buy…至於阿朱茵小姐, 靚就係靚, 但亦十分唔係我杯茶, 由佢做“吱吱鼠”時我已經好怕佢! Oh,呢套劇仲有芷珊姐姐添…真係成套“閃電傳真機”咁!

同埋成套劇其實真係完全無劇情, 難怪我當年唔想睇…今次睇都係為o左懷緬o下九十年代, 集體回憶嘛! 不過咁, 林文龍當年真係好討好, 成個look同埋講o野o個種陰聲細氣真係好係“龍的天空”的形象…簡直lum死女…佢當年都應該真係lum盡唔少女! 仲有, 林偉真係有邊忽似佢細佬呀?!



網 友 開 庭 揭 錯 漏

由 馬 國 明 、 陳 鍵 鋒 和 官 恩 娜 ( Ella ) 主 演 的 劇 集 《 律 政 新 人 王 Ⅱ 》 周 一 ( 24 日 ) 首 播 , 由 於 這 是 馬 國 明 首 部 擔 正 的 劇 集 , 引 起 網 友 熱 烈 討 論 , 凌 零 發 也 對 此 劇 充 滿 期 待 , 結 果 首 集 便 發 現 爆 笑 場 面 。

Ella 聽 《 別 怪 她 》 黑 面

劇 情 講 述 馬 國 明 充 當 柴 可 夫 載 Ella 上 庭 , 駕 車 途 中 哼 出 吳 卓 羲 的 首 本 名 曲 《 別 怪 她 》 , 現 實 為 吳 卓 羲 舊 愛 的 Ella 即 時 黑 面 , 並 喝 止 他 說 : 「 唔 好 唱 呢 首 歌 得 唔 得 呀 , 好 難 聽 呀 ! 」 語 氣 充 滿 敵 意 , 猶 如 真 情 演 繹 。 這 是 無 綫 繼 《 學 警 出 更 》 中 , 黎 萱 字 正 腔 圓 讀 出 「 My favourite 」 後 , 再 次 借 劇 集 過 吳 卓 羲 一 棟。

另 外 , 凌 零 發 在 《 律 政 新 人 王 Ⅱ 》 的 討 論 專 區 中 發 現 不 少 抵 死 留 言 , 先 有 網 友 指 出 馬 國 明 早 在 《 律 政 新 人 王 》 已 亮 相 , 不 過 是 扮 演 變 態 色 情 狂 , 如 今 卻 變 成 律 師 , 令 觀 眾 非 常 迷 惘 。 又 有 網 友 提 出 Ella 的 「 富 家 女 」 人 物 設 定 , 跟 荷 李 活 電 影 《 律 政 可 人 兒 》 ( Legally Blonde ) 中 的 麗 絲 蕙 斯 潘 ( Reese Witherspoon ) 如 出 一 轍 。

網 頁 錯 抄 《 潮 爆 大 狀 》

另 外 , 又 有 網 友 指 出 《 律 政 新 人 王 Ⅱ 》 的 網 頁 中 , 其 中 一 欄 為 法 律 小 知 識 , 介 紹 何 為 法 援 署 時 , 引 了 一 句 「 劇 中 , 莊 曉 慧 ( 蘇 玉 華 飾 ) 、 蔣 思 庭 ( 唐 寧 飾 ) 和 余 樂 施 ( 湯 盈 盈 飾 ) 就 是 在 法 援 署 工 作 。 」 問 題 是 《 律 政 新 人 王 Ⅱ 》 的 演 員 名 單 明 明 沒 有 此 三 人 , 後 來 凌 零 發 再 瀏 覽 劇 集 《 潮 爆 大 狀 》 的 網 頁 , 居 然 找 到 一 模 一 樣 的 法 援 署 簡 介 , 方 知 可 能 是 無 綫 手 足 「 copy and paste 」 鬧 出 的 笑 話 。


又睇o左d“律政新人王2”…真係pit開我對“律1”的深厚情意結 (雖然都未必完全pit得開), 呢套劇objectively都真係唔多掂…官恩娜真係超唔討好…情況同toby一樣, 無觀眾緣就係無觀眾緣! 同埋佢d戲真係…哎!

至於馬國明, 我覺得一般啦, 依然欠缺少少主角格 (我知呢度有好多佢o既支持者, sorry晒呀吓!)…同埋都係o個句…佢上一輯個戀絲襪狂角色真係實在太深入民心, 依家o係同一套劇又做個流氓律師真係太混淆喇! 仲有好多都係上一輯有做過今輯又見番…楊娜上一輯係做告老公迷姦佢個角色, 仲有鍾志光係偷o左ling ling阿媽手字o黎做鹹書封面o個個雜誌老闆etc…哈哈哈哈…恕我當年睇得太detailed, 印象不能磨滅!

睇o左少少呢個所謂“續集”…真係接受唔到, 人面全非不突止, 仲要d案件真係無聊爆…唔係話全部要講殺人放火非禮強姦呢d大案, 但都唔好太無聊呀…咩分手要攞番隻介指! 唔洗一集就做完一個case, 我知你主線係講感情唔係講case (“律1”亦一樣), 但可以寫得好少少…上集d case我都睇得幾有得著o架喎, 真係學到d o野…呢集o個d…或者我唔應該咁快下定論o既! 不過佢d法律小常識…咩juror叫豬乸, 有案底叫黑底, 無就叫白底…真係好唔該晒! 唔好sell呢d得唔得? 同送一堆爛gag俾你無分別!

同埋陳鍵鋒個假髮…真係…好…肉…酸…! 佢本身好靚仔o架嘛, 上集幾型呀! 我明白佢話有病要戴假髮, 但假髮都可以戴個好d…呢個真係假得好肉酸…邊個咁坃佢呀?! 佢又係慘o既…連主題曲都成首俾晒馬明唱, 佢連半首都無! 佢真係咁多年都紅唔起, 又唔多點捧佢…哎...佢唔簽經理人合約, 又留o下度做咩呀? 明知唔係親生仔都唔會捧你o架啦…搞到依家咁慘咁!

仲有呢篇報導我諗係內地報章o既…

“法庭劇素來是能為無線創名利雙收的題材之一,不論《壹號皇庭》系列、《識法代言人》均收視大捷。昨晚首播的《律政新人王Ⅱ》(下稱為《律政Ⅱ》)與以往的法庭劇相比,有很多改變,能否保持佳績,尚不知。

演員: 配角也有出頭天

《律政Ⅱ》承繼《兩妻時代》的時間檔,同時承繼了配角首次做主角的風格。在《兩妻時代》中湯盈盈第一次做女主角,《律政Ⅱ》則是馬國明、官恩娜首次做主角。

去年的“飛躍進步男演員”馬國明,在第一輯《律政》中只是一個大配角,飾演對絲襪有特殊癖好的偷窺狂,後來被他的辯護律師林峰和胡杏兒揭發;這次他就來個“大報復”,踢走林峰擔正做一個出身草根階層、為人正義的大律師辛萬軍。官恩娜2004年拍過《酒店風雲》之後,就一直沒有機會拍劇,此次踢走胡杏兒和廖碧兒,角色就更似為她量身訂做的——貪靚、撒嬌還帶些十三點性格,不時在法庭上鬧笑話。

不過,《律政Ⅱ》首個星期撞了聖誕假期,第二個星期又到元旦,馬國明坦言不寄厚望,並開玩笑說,要是收視不理想還可以有藉口抵賴。

故事: 好律師也輸官司

《律政Ⅱ》一如翡翠劇素來的男女多角戀情處理:歡喜冤家變情侶,再變多角戀,屬於典型港劇攻勢,屢見不鮮,不過,相信翡翠劇擁躉仍受落。

而它的突破在於,打破了“好律師就是贏官司”的既定印象。《律政Ⅱ》主菜是法庭戲,較不同處是這次主角負責的個案,多屬雞毛蒜皮的民事案,如抄襲時裝設計、模特意外損毀佈景等,並非殺人放火等刑事大案,如當中講到的時裝設計抄襲案,孫俐俐(官恩娜飾)代表的當事人雖然敗訴,但輸了官司,卻令師徒和好,以此表達人生的得失,未必只看法庭上的勝敗。算是跟以往的劇類有一點點的改變。

宣傳: 專業形象也可搞笑

官恩娜與馬國明前日以律師打扮為新劇宣傳,雖然他們飾演律師,但馬國明一時玩得興起,與三位女藝員風騷搖擺跳舞,並不顧及角色形象,其後他知道不對立刻擔心地向觀眾致歉:“我搞下氣氛而已,希望大家不要介意。”