2013年9月1日星期日

9-1(sun) miss hong kong pigeon 2013

嘩! 真係話咁快又到一年一度食之無味棄之可惜“miss hong kong pigeon”…今年仲要無啦啦tun到9月咁鬼遲添! 特登走去睇番呢度o既“miss hong kong pigeon”回顧…先發現原來我個H-E-J-N-O-M <=> 芒姐再現@fb page就係喺舊年港姐期間set up…唔經唔覺已經搞咗一年…又係幾方便同互動o既!

嘩! 真係一年不如一年…今年做到咁, 其實下年係咪真係會考慮摺咗佢?! 個最上鏡小姐評判團…未免太過星光熠熠…:p


其實我唔明點解上個星期先做完準決賽, 一個禮拜後就做決賽?! 好似以前咁隔多個禮拜好似適合d囉! 個賽果就…尚算合理o既, 雖然冠軍o既身型真係瘦到可以用可怕嚟形容! 原來過肥同過瘦之間…係過肥會好睇過過瘦囉! 上鏡都咁, 真人應該會勁驚! 17號陳凱琳攞最上鏡我絕對無異議, 但係冠軍我會buy 15號蔡思貝多d! (雖然, 我覺得佢決賽表現係寸得滯)!

仲有, 最年輕o個個沈桂澄真係幾醜樣, 但對答又真係唔錯喎! 我見佢話o係香港土生土長, 但英文又好似好ok, 於是去search吓佢係咩背景啦…點知原來佢係dgs出身…真係估佢唔到! 但我堅係唔明dgs出嚟點會去參加港姐?!?!?! 你話廿幾年前楊寶玲年代就話啫! 依家參加港姐真係會俾人笑o架喎!

好! 又貼番個賽果…否則肯定兩日就忘記…

冠軍: 陳凱琳

亞軍: 蔡思貝

季軍: 劉佩玥

最上鏡小姐: 陳凱琳


一年一度ms hk piegon回顧@芒姐再現:

miss hong kong pigeon 2013

一人一票選港姐@2012 miss hong kong piegon

H-E-J-N-O-M <=> 芒姐再現@fb

Miss HK Pigeon 2011

Miss HK Pigeon 2010

Miss HK Pigeon 2009

2008香港小姐

港姐回顧

2007年度香港小姐

2006香港小姐

2005港姐謝師宴

2004香港小姐

2003給香港小姐

1994年度香港小姐選舉

1993年香港小姐

1991香港小姐選舉

之前“衝上雲霄2"miss得太多…終於用咗一個weekend去追番晒之前嗰n集…法拉嗰段我堅係頂唔蒲…無論係佢同sam哥定cool魔, 我都一定會fast forward晒佢! 另一個頂唔蒲的是咖啡妹…其實我覺得傅嘉莉的確樣靚身材正, 不過佢個角色堅係煩…我愈睇愈忍唔住想問佢幾時死?!

仲有…我真係唔知做胡定欣男友嗰個個黃子恒, 原來有份做上一輯“衝上雲霄", 同s4係同學仔…原來佢個角色同黃嘉樂個角色都係上一集o既延續篇…真係無留意添! 仲要原來佢就係“仁心解碼2”做龍心嗰個…做得好好喎! 我覺得佢掂呀…鄭俊弘之後可以考慮捧佢! 同埋我想講…馬明bb同黑絲儀o個段的確係全劇亮點…最好睇的確係呢段喎! Haha!