2011年4月17日星期日

4-17(sun) 第三十屆香港電影金像獎頒獎典禮+3D肉蒲團

Oh, 原來今晚做金像獎, 我居然完全唔記得, 到10:45先開始睇...我幾時變成咁o架?! 完全對呢d娛樂大事漠不關心…失策咗! 哈哈!

其實日日報紙都有金像獎o既報導o架喎, 但我又真係完全無為意係邊日做囉...錄都無錄...哎!
雖然d人話都ok悶, 但我想睇番呀...邊度有得睇呢? 我頭先去睇節目表, 睇吓亞視深夜會唔會重播...點知居然有意外收穫…發現5:20a.m.又重播"大提琴與點38"…簡直係第2000次重播喇...但又係miss咗頭幾集…真係宿命!

至於金像獎個賽果, 其實我都無咩意見, 不過個人作為"志明與春嬌"的fans, 當然希望千fa攞啦…咁佢o係呢套戲又的確係做得好喎! 不過o係論資排輩o既電影圈, 影后俾劉嘉玲攞又好理o既!

Oh, 好耐都唔記得咗呢個""n 55!w !”的sms"…呢條橋的確係幾得!

金像獎miss咗一大半, 反而喺酒樓局住睇左一陣"女拳"…嘩! 劉璇靚咗好多喎, 仲好有氣質…之前都無為意…某程度上我覺得佢靚過法拉添呀…有驚喜!

今個禮拜終於做"點解阿sir係阿sir"…呢d輕輕鬆鬆搞吓笑o既劇就啱我喇…呢套要睇!


嘩! 414呢個"大日子"終於來臨…之唔係著浴袍去睇"肉蒲團"o既大日子囉…wahahaha! 其實佢無嘢成功, 最成功係個宣傳技倆, 未上畫已經聲勢過人, 又係令人未出發先興奮o個隻! 成套嘢都係搞gimmick啫...但又真係搞得起...無人唔知有套咁o既戲! 現場所見女士絕對唔會比男士少...好多女士都組織了"浴袍團"去睇"肉蒲團"!

um...全球首部3D三級片(佢哋自己claim話韓國o個套唔知點解唔算)...當然預咗係得啖笑啦! 不過又真係幾好笑...由始至終全場笑聲此起彼落...好typical的港式三級片, 香港自90年代已無咩幾套...騎呢笑位一浪接一浪...係後段就拖得太慢, 唔知佢想點! 仲有d超牌港式爛gag, "門"來"門"去...大家係有笑o既...鄙視地笑囉! 不過全場氣氛真係好好, 好耐無試過全場咁齊心咁係又笑唔係又笑...以為自己睇緊"家有喜事"...直頭係歡樂今宵呀!!!

至於內容…基本上係無! 而d女角, 係得o個兩個日本女優樣貌身材比較可觀... 我覺得原紗央莉最得! 阿雷凱欣個樣都真係幾唔靚吓, 仲要安排佢做陰陽人俾把男人聲佢, 真係嚇鬼死...監製一定係好鬼憎佢!

仲有, 最後原紗央莉色誘個和尚嗰part...同佢肉搏o既和尚...居然係"我和殭屍有個約會"開機舖養鬼仔o既"球叔"黃樹棠...argh!!! 我接受吾到囉!!! 呵呵! 估你唔到呀…"球叔"!!!