2011年5月9日星期一

5-9(mon) 飛女正傳

前幾日tbb播番上年楊千嬅個演唱會, 最吸引o個段當然係最尾佢同丁子高合唱"飛女正傳"啦! 現場miss咗, 終於o係電視睇番…

丁生同丁太呢pair真係完全估佢哋唔到, 由一開始大家覺得都幾唔襯 (ok, 就算唔係大家都係我同我d朋友啦吓…因為實在太風馬牛不相及, 同埋丁子高個形象同感覺太花弗! 當年我聽到千fa話同丁子高真係O晒嘴~) , 到依家變成幸福的典範...實在係估佢唔到…我相信包括佢哋兩位當事人都估唔到會咁為外界廣泛受落囉! 世事真係奇妙...又係"never say never"的典範!

正如之前成日講, 經過呢兩年完全對丁子高改晒觀...談吐舉止同埋佢對千嬅o既愛護…又幾得喎! 你真係估唔到佢可以由咁花弗變到咁情深! 同埋睇佢訪問講嘢都ok funny, eq仲幾高添…絕對襯得起千嬅! 每次見佢o地出嚟都真係好sweet….反而sammi同安仔呢對大家多年來心目中"金童玉女"中的"金童玉女"都無佢哋o個種咁幸福感覺! 依家除咗我哋對佢改晒觀, 連d auntie級都ok buy佢…真係入到屋囉! 估佢唔到!



頭先睇到一段星蹤, 嘩! 經典台居然做"張智霖系列"?! 同埋"電視廣播城一廠灰位"呢個名幾好笑吓! 真係好灰咁…:p

活動: 無綫經典台《翡翠星力量...張智霖系列》拍攝宣傳片探班
地點: 將軍澳電視廣播城一廠灰位


wahaha…atv個咪牌居然仲大過tvb個logo...:p


:ppp