2011年6月25日星期六

6-25(sat) 謝家灶頭冒煙火

嘩! “鋒芝戀”演變成’鋒芝變”n日以o黎, 真係日日新鮮日日甘…每人講o既嘢有幾成真就無人知 (事關一向都話睇娛樂新聞的竅門並唔係去尋求事實真相, 因為永遠無人知, 亦無需要知)…但係肯定已經成為近月最爆o既娛樂新聞…做咗c1頭條兩個月咁滯! 所以話…呢個世界真係咩都會變! “變幻原是永恒”從來都係金句中的金句!

當然, 鋒芝從來都唔係d雜誌寫到o既咩“童話破滅”…因為由day1開始, 大家都知道佢兩個幾咁random, 好難得唔止佢兩個癲 (謝霆鋒呢幾年已經收斂咗好多o既), 仲可以兩家人本身都咁喪, 直頭係”愛登事家庭”…所以佢兩個某程度上係天造地設的一對…但兩個太相似的人, 通常係好難work o既, 從來都係一nup一dug(sorry, 我真係唔識打)先掂! 當年佢哋結婚, 大家已經預計佢o地似係一年後會離婚o個隻…sorry, 當我黑心囉…依家5年, 已經超額完成啦! 最慘係兩個小朋友…又要步佢哋後塵…不過佢哋生o係呢個家庭, 其實真係好難避免會行番呢條舊路…畢竟歷史真係會不斷咁重演!

況且誰對誰錯亦根本唔重要…因為我從來都覺得一隻手掌拍唔響, 唔會只係一方面有問題…最多係程度上有唔同! 正如好多人所講…佢兩個真係難分真與假, 兩個都係影帝影后…金像獎兩個需要o係螢幕前扮恩愛都算啦, 但跟住又話影到佢哋4月去赤柱食雪糕, 但原來當時已經感情破裂好耐就真係有d怪! 可能霆鋒已經忍無可忍想離婚好耐, 但又唔想做”衰人”, 咁機艙合照事件呢個”導火線”之後, 栢芝自己提出離婚咪啱晒囉! 不過佢兩個夾硬勉強o係埋一齊咁耐其實都好辛苦o既! 仲要人前人後扮恩愛…真係要有影帝影后級演技先拿捏到…:p

份份報紙都一面倒踩到栢芝衰到貼地…可見其實佢同記者關係麻麻…你睇每篇報導的取向同行文, 就會知道每份報紙take邊個side…不過好少好似今次咁係一面倒撐晒一邊, 同上次淫照事件蘋果一面倒踩死阿嬌, 東方就係咁撐佢好唔同! 不過正如我之前所講, 事實係咩永遠都無人知, 亦都唔重要…因為娛聞的存在, 就係提供茶餘飯後的話題俾大家!

oh…呢篇“謝家灶頭冒煙火”真係寫得好好, must推介囉…寫好抵死…圖文俱佳! 當然仲有o個段動新聞, 真係不能再抵死更多…咩”謝家之光”, “蝴蝶效應”etc…抵死到呢…:p

謝家灶頭冒煙火

明星世家——謝家——表面上風平浪靜,夫妻人前恩愛,婆媳和諧融洽、長幼有序,其實暗湧處處,各懷異心。一次機艙的偶遇觸發綠帽疑雲,如蝴蝶效應引爆前塵恩怨,最後演變成無可挽回局面,充份體現家家有本難念的經的悲哀。

08年爆發的淫照風暴,餘波相隔三年依然凶險。謝家之光張栢芝當年聲淚俱下怒轟陳冠希「貓哭老鼠假慈悲」,但上月兩人在機艙世紀重遇,居然主動示好「化干戈為自拍」,紙包唔住火引起軒然大波。先有查小欣在大氣電波爆內幕;到霆鋒寧自閉拒絕慰妻;然後是四哥拉姑旁敲側擊;加埋兩岸傳媒小道消息,錯綜複雜好睇過戲。


仲有個角色設定同介紹都係笑爆嘴…真係不得不佩服蘋果的娛樂記者…超funny! 抵佢哋人工高過其他報紙…:p

chok爆阿仔: 謝霆鋒(阿仔)
又名檸檬,栢芝丈夫,陳冠希中學同學,親友暱稱他為「阿仔」。為人沉默寡言、不苟言笑,惟 chok樣樂此不疲,24小時 on chok。霆鋒是影帝,又是 Post Production Office Ltd老闆,身家逾 6億,隱形富豪卻愛宅男玩意。鋒芝結婚 5年,經歷過淫照風暴,但在人前依然恩愛, 4月被粉絲拍到赤柱拍拖食雪糕。

麻辣老母: 狄波拉(拉姑)
霆鋒母親,謝賢前妻,與圈中人關係密切,狠角色。盛傳她與栢芝的婆媳關係一向麻麻,更試過因栢芝湊仔問題而大發雷霆。鋒芝婚變上,拉姑看似低調,實則其一舉一動足以左右大局。有說查小欣在電台爆料,便是拉姑在背後全盤策劃。還有,她的手提電話長期接駁到留言信箱。

勞氣老竇: 謝賢(四哥)
霆鋒父親,立場似是搖擺不定。原本他疼錫栢芝,即使發生了機艙合照事件,他接受訪問時仍盛讚她是謝家之光及女中豪傑,但隨事態發展,四哥已逐漸轉軚改撐霆鋒。

溫情阿妹: 謝婷婷(婷婷)
霆鋒胞妹,兄妹感情甚篤,婷婷自加入娛樂圈後,便時常在微博上載兄妹的童年合照晒幸福,令這個星級家庭倍顯和諧,不過在提及鋒芝事件時,她總離不開「 Lucas唔返學」和「阿哥愛打機」等人人皆知的事實,是最不給力的角色。

滅鋒烈女: 張栢芝(栢芝)
霆鋒妻子,陳冠希舊愛,淫照風暴受害者之一,貫穿全套劇的主角。栢芝性格剛烈,行為令人意想不到。淫照風暴後,栢芝淡出娛圈專心照顧 Lucas和 Quintus,直至近日始回歸影壇。 09年,栢芝曾接受有線訪問,對住鏡頭哭罵陳冠希「貓哭老鼠假慈悲」,外界認定兩人從今勢成水火,見面如陌路。誰知一次機艙偶遇,栢芝熱情竟解開心中死結,再來個自拍泯恩仇。而這幀沒公開的自拍照,竟比流出的淫照殺傷力更大,也成為了鋒芝離婚的導火線……
栢芝嘗試借助手推翻與陳冠希機艙相遇之說,怎料陳冠希回馬槍將過程和盤托出,逼得栢芝冇彎轉。
據悉栢芝也曾為了頭家箍煲,試過狂發 MSN和短訊給霆鋒,可惜未獲回覆。既然離婚事在必行,栢芝轉為爭奪兒子撫養權,等失婚都「有渣拿」。繼日前自編自導自演親子騷後,日前又借好友及經理人把口做嘢,到前日甚至開腔數臭老公,為爭撫養權出盡撒手鐧。

攝位五人組: 栢芝媽、戴碧芝、鬍鬚勇、柏文、豪龍
栢芝至親,盛傳栢芝對眾人相當關照,不時提供金錢上接濟。現階段,眾人戲份不多,但相信到分家產及爭撫養權時,他們的曝光率會大增。

人球兩兄弟: Lucas、 Quintus
擁有演藝天份的長子 Lucas精乖跳脫,更在電影《無價之寶》中客串,深得栢芝痛錫。不過 Lucas將成為鋒芝離婚的最大犧牲品,除了要步父親後塵在破碎家庭長大外,最慘是快將 4歲的他,經常要陪阿媽四圍去,連學都冇得返。二子 Quintus個性溫和聽教,甚有佛相。

火藥引: 陳冠希( Edison)
淫照風暴主角,霆鋒昔日死黨,現為宿敵,他也是本劇的最神秘角色。 Edison間接破壞栢芝和霆鋒的婚姻,他上月在台灣承認跟栢芝空中相遇,更稱:「再碰到是很開心的。」自此 Edison全程剝花生等睇戲,昨日更在微博貼自拍照爆一句:「 Ningbo wuddup??」食花生食到一地殼

內疚夫妻+知己美眉: 台灣幫(大小 S、黑人夫婦)
栢芝因出席陳建州和范瑋琪的婚禮而飛往台灣,亦因而在機艙遇見陳冠希,結果觸發鋒芝婚變,兩人十分內疚。至於大小 S與栢芝情同姊妹,事發後不斷安撫栢芝。

仲有呢篇…白姐姐講嘢其實真係幾有道理…


“好多時仔女都係行父母相同嘅路,雙方都嚟自破碎家庭,好矛盾地會走相同嘅路。佢太後生,唔識珍惜呢段感情,我對兩個小朋友唔擔心,有拉姑照顧。我深信霆鋒嘅傷痛會深過栢芝好多,內心好傷,有啲原罪(指淫照事件)係唔可以再找出來揚,雙方離婚係好事,好過細路見到父母明爭暗鬥,反正佢哋唔可以白頭偕老,早啲離婚大家唔使咁辛苦,栢芝唔好將細路哥拉落水,畀嫲嫲照顧會好好多。」”

“對於栢芝狂數霆鋒為人虛假,白姐姐力挺霆鋒不是一個會做戲的人,只是性格比較自我,她說:「栢芝外表有 100分,但內涵就相差好遠,夫妻絕交不出惡言,對小朋友都唔好,我為霆鋒難過,佢好創傷,栢芝鬧霆鋒多一句就扣多啲分,會影響佢影藝事業,如果靜靜地離婚,栢芝仲有好多前途,我希望栢芝即刻收聲止蝕,再鬧霆鋒就一鋪清袋,一句半句都冇好處,尤其是對佢小朋友,就算霆鋒有千萬不是,唔好再數霆鋒,每鬧一句就等如喺自己面上捅一刀,係會流血不止。」”