2009年6月9日星期二

6-9(tues) 無綫新聞 事事旦旦

呢期呢段片真係好hit呀…周圍都睇到...知唔係呢段“無綫新聞 事事旦旦”片段囉…係上個禮拜6.4當日方東昇去維園採訪燭光晚會時, 六點半新聞直播o左出街…不過好似話後尾tvb放上網o既版本已經cut o左呢段喇!

呢位仁兄好得呀…好有準備, 戴晒口罩...仲要俾佢成功突圍, 舉到幾次呢個版...勁!


([2009-06-04] 無綫新聞 事事旦旦)

嘩,. 上個禮拜上o個套新劇“ID精英”…真係悶到呢…無論o係邊個範疇都好唔吸引…我飛快地睇o左幾集…真係頂唔順, 放棄o左! 唯一係覺得黃泆潼做個衰大嫂做得幾好…十分入型入格, 抵讚! 但係亦都克人憎到我想熄機!

今個禮拜上o個套打正“巾幗”延續篇旗號o既“碧血鹽梟”呢…第一, 我相信完全唔係o個回事囉, 第二, 根本連“巾幗”都唔係我杯茶, 呢套直頭完全吸引唔到我睇!

仲有, 上個禮拜o既“星星同學會”雖然人丁好單薄, 但係張家輝同chi lam我都ok, 張家輝講o野一向幾好笑o下, 估唔到chi lam講o野都幾抵死…仲要成日好漫不經心咁爆幾句好yiu心yiu肺o既說話出o黎…真係估佢唔到!