2009年10月6日星期二

10-6(tues) 有營煮婦

呢幾日終於有少少時間追番前幾個禮拜o既劇集…睇睇o下其實套"有營煮婦"又ok好睇喎…初時覺得佢唔知走咩路線, “真情”式溫情佢又唔算太係, 搞笑又唔太係…仲要做三十集喎…心諗tvb都好兵行險著! 點知原來呢d劇係要慢慢浸, 無無聊聊輕輕鬆鬆又幾好笑o下…d笑料唔覺意滲出o黎…唔怪得知可以出三十集…果然有d o野! 反而幾kum睇…有少少“甜孫爺爺”o個隻feel…!

king sir o個個咩五常法: “常組織、常整頓、常清潔、常規範、常自律”, 又綁住晒d杯杯碟碟驚佢o地走位…同埋描寫king sir退休生活都好寫實, 偶有笑位會令人發出會心微笑, 仲有後來個老婆愈o黎愈紅, 有少少女尊男卑的心理關口都描寫得幾好!

跟住喬寶寶o個part又幾好笑…幫張櫈改名做eugene…仲有以為洪天明係基o個幾part都ok…即係全部都係o個d無無聊聊o既笑位, 但有時d笑料又唔需要太刻意, 係無無聊聊先好笑嘛! 不過上個禮拜上晒娛樂版o既法拉除淨個bra o個段, 又的確係同劇情格格不入, 好明顯夾硬加落去搞gimmick…佢就算以為洪天明係基, 都無必要o係佢面前換衫同小解?! 不過唔係咁, 又邊有人會留意呢套戲呀?! 只係估唔到呢連d合家歡戲都會忽然有呢d咁九唔搭八的場面…又係殺人一個措手不及o既! 依然套套劇都有呢條橋…"有營煮婦"有法拉除衫…連“畢打自己人”都有“o靚模”賣肉…真係齋睇電視都“目不暇給”囉!

仲有麥包同伍詠薇o個段都ok…不過叫何綺雲做佢家姐又真係牽強o左少少! 我尋日睇到第十四集, 講麥包去試音響, 居然係播緊“la tour eiffel~la tour eiffel~待我隱藏傷感~”…已經笑o左啦, 跟住伍詠薇走間舖為引麥包注意, 再即場跟住音樂哼番兩句“la tour eiffel~la tour eiffel~”…雖然好無聊…但又係忍唔住笑o左! 原來d最無聊o既笑位先係最好笑!


(伍詠薇 - 失落於巴黎鐵塔下…la tour eiffel~la tour eiffel~)

呢期真係“我們的伍詠薇”囉…亞視星期六日深夜重播“再造繁榮”! 上個禮拜再睇多兩集, 真係幾好睇…點解當年我會miss o左o架?! 再睇番wiki, 原來係1991年7月首播…我估應該係9點幾檔…當時tvb應該做緊“蜀山奇俠之仙侶奇緣”…可能我睇o左呢套所以無睇到“再造繁榮”o卦?! 真係唔知…不過90/91/92年o個期其實亞視真係幾多好戲上囉!

至於我一向好buy o既“畢打自己人”, 呢期都漸入佳景…雖然社長同老總戀情“明朗化”之後反而無咁好睇…反而之前估估o下同埋有d曖昧o個時最正! 不過我剛剛睇番有個少女 (即係話同港男羅天宇o既激嘴牀照曝光o個個四葉女coffee) 扮"o靚模"aima o個集…又係笑死我! 因為我無expect佢咁好笑…我一路敷mask一路睇, 點知敷敷o下忍唔住笑o左出o黎...跟住塊mask甩o左~

o個個少女都做得幾好...好入型入格, 我估佢唔到! 尤其佢叫社長做"昇昇"同埋用d白痴聲問老總: "你點解會知道答案o架...你聽過o架?!"...好無聊…真係好“港女”…但做得好好, 我要俾個叻佢!

之後o個集好似仲見到有修哥添…係咪同君麗姐姐重組“青青河邊草”經典組合呢? 我未睇…不過我都期待睇o下!