2010年11月27日星期六

11-27(sat) 的士陳+聽媽

呢個禮拜網上熱爆的mv…當然係李思捷o既“的士陳”同埋王祖藍隻"聽媽"啦…d詞真係...好正!!!

隻“的士陳”惡搞william同阿sa…d歌詞究竟係咪佢哋自己填o既呢? 咩"結過婚 我最冧 我有樣 佢有金 襯到爆 人都走哂音 周身都會痕", "My Angel Baby 日日令我很無面 無哂Face", "Sa Sa係Honey Sa Sa係得意 Sa Sa係Cutie 慳啲啦 Baby"...d咁o既詞都夠膽填...真係好大膽...讚好!!!!

李思捷 - 的士陳


"聽媽"d詞其實填得好過"的士陳"添, 不過"的士陳"就惡搞d, 抵死d! "聽媽"就有深度d...同埋祖藍個樣同d表情真係救命! 救命…兩段都笑爆嘴! 福祿壽真係掂囉!

王祖藍 - 聽媽


oh...仲有, 我一路以為台慶頒獎禮係12月3日o架...點解無端端變咗12月5日o既…?! 打亂晒我d計劃囉….