2013年11月25日星期一

11-25(mon) 三個小生去旅行 + 萬千熄機賀台慶

呢期最多人睇o既節目…相信一定非”三個小生去旅行”莫屬! 胡楓呢期直頭爆紅囉…又活潑又寸嘴…佢係咁窒阿四哥, 真係笑死我!

三個老人家都各有character…本來一開始睇joe junior真係勁九唔搭八, 同阿修哥+四哥又唔熟, 戥佢好尷尬…不過睇睇吓佢呢個下粑位都已經算做得唔錯! 係咁俾人hup, 傻傻哋咁…不過當然如果係搵番同樣係做粵語片又傻傻哋o既周聰叔應該會更稱職!

不過聽聞其實本身係搵咗阿修哥同joe junior加另一個tbb甘草演員做呢個節目, 但係o個位演員唔得, 修哥先私下拉阿謝老四嚟幫手…所以本身joe junior應該無咁odd one out o既! 不過好彩佢搵咗謝老四嚟咋…佢同修哥真係好有火花…雖然佢係造作, 但呢個係佢個style嘛, 同埋70幾歲人可以keep到咁o既型態…你都不得不讚吓佢…當然我更like修哥呢個精靈老人家!


至於"萬千熄機賀台慶”…tbb同蘋果真係兩敗俱傷…本人呢, 台慶夜我無特登開機, 亦無特登熄機…一如前幾年, 出咗街, 錄咗會睇番咁囉! 其實論節目質素, 今年算唔太差…魔術表演同藝員互選視帝視后兩part其實都幾ok…即係咁, 我覺得發牌單嘢你熄無綫機其實真的無幫助, 但我明白如果你唔like tbb在事件的囂張態度或阿叻的言論, 熄機表示dislike亦是一種方式, 即係鍾意開咪開熄咪熄囉…唔駛特別去鼓吹人, 好似唔熄又唔夠正義, 另一個陣型就話你熄機係你個人太偏激…而我只係覺得…上星期fb日日俾人就呢個issue洗板真的好係煩, 蘋果亦更係煩…你鍾意熄又好, 開又好, 其實無需要刻意宣揚…:p

好喇…終於做完套爛到唔恨的“法外風雲”…今晚有萬眾期待的子華…yeah!


仲有…有晚睇“新變色龍”…居然見到79年的夏蕙BB…雖然個樣已經有d膠…但你都不得不承認佢係索o既…同埋堅係有葫蘆身型囉…難怪當年迷倒眾生!