2015年5月26日星期二

5-26(tues) 大時代

好耐好耐無寫blog…雖然依舊有喺fb同大家熱切討論吓近期o既新舊電視劇

近期無理由唔講o既當然係重播掀起萬重浪o巨浪~捲起千堆雪~~”! 首播都好似無咁大迴響反而重播變咗神劇收視高企, fb洗版, 人人喺度尋回當年大時代的軌跡, 仲有23年前o既藝人全部翻hit (那怕佢哋已經變晒年近/50 ouncle/auntie…吸引力更勝從前!)…依家仲有好多商場show搵緊d主角出山重聚我強烈建議tbb喺大結局當晚喺商場搞個宵夜拆蟹宴開創集體睇重播劇大結局先河

對上一次重播劇有咁o既反應應該係2005年重播“創世紀"又係仲hit過首播不過當年仲未興fb…網上討論無依家咁方便, 所以個熱潮同今次仲爭d…加上依家個個都不滿現狀, 個懷舊熱再勁d…睇吓下一水重播星爺o他來自江湖keepkeep到個勢!

大時代大家當然係睇丁蟹o既痴線, 劉松仁o既催淚老帝俾多次機會”…而我, 最鍾意睇 孝婷戀”! 印象中我好似有寫過呢個topic…雖然日子耐咗自己呢十九幾年寫過咩其實好多我都唔記得所以特登走去search番以前我曾經寫過d原來2007年9月24日我曾經寫過一篇講邵仲衡的...

我話: “以前都無發覺佢咁型, 係依家睇番佢d舊戲真係覺得佢幾靚仔又幾型 (可能係對比起依家d男藝人)! 當然, o大時代個大佬角色就更加型, 雖然呢個官仔骨骨少爺角色都十分討好, 而邵仲衡本身個感覺亦都真係幾討好o! 真係不禁要再問多次點解佢會紅唔起 (我意思係佢應該更紅)?! 同埋, 我都好認同佢真係同十多年前o既麥包哥哥有d似樣唔係有讀者講番起我都唔記得我當年都真係有咁覺得過不過當然係邵仲衡靚仔d!”

….wahahaha…唔睇番都唔記得, 原來我堅係咁鍾意邵仲衡唔怪得知佢今次出返嚟雖然肥咗幾個碼又同麥包撞樣, 我依然咁鍾意佢情意結呢家嘢, 真係無得講! 同埋佢減番少少肥, 依然係高大威猛型爆的! 當然, 我再次強調, 大佬孝呢個亦正亦邪角色是吸引的! 而李麗珍做大時代嗰期, 又的確係佢最最最得嗰期所以成件事係好賞心悅目! 之前youtube/土豆有人cut晒成part“孝婷戀出嚟方便fans但依家因為tbb重播所以無晒喇…sosad!

慳妹同方展博再加埋龍紀文嗰段情其實幾煩我唔係太鍾意睇不過呢幾集唱紅河村又的確係經典場口, 要再三回味! 仲有一集係方展博同慳妹一邊踩單車遊沙田河畔一邊唱紅河村”…又的確是巧浪漫耶~!

人們說你就要離開村莊~~~

睇完呢兩日大時代...呢首歌停唔到咁喺我腦海狂loop...實在太經典了! 人們說你就要離開村莊~~~come and sit by my side if you love me~~~
Posted by H-E-J-N-O-M <=>
芒姐再現
on Friday, 22 May 2015