2007年5月19日星期六

5-19(sat) 芒姐@蘋果 (5月號之三) + 溏心風暴

電 視 撈 飯 (2007-05-18)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070518&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7114100

陳 豪 脫 胎 換 骨

《 溏 心 風 暴 》 踏 入 倒 數 階 段 , 大 契 、 大 鮑 相 繼 過 身 , 唐 家 的 爭 產 好 戲 正 式 登 場 。 猶 記 得 第 一 集 頭 五 分 鐘 得 得 地 拿 著 鮑 魚 去 找 細 契 , 望 與 她 庭 外 和 解 , 被 大 罵 野 種 的 一 幕 , 相 信 會 是 往 後 爭 產 戲 份 的 重 頭 戲 。 但 我 最 想 知 道 的 , 是 為 何 常 常 聳 頭 聳 肩 、 真 的 活 像 「 低 低 o地 」 的 得 得 o地, 能 在 末 段 爭 產 戲 份 搖 身 一 變 , 成 為 淡 淡 定 定 的 話 事 人 , 以 唐 家 長 子 身 份 走 出 來 與 細 契 談 判 , 箇 中 的 蛻 變 實 在 耐 人 尋 味 !

《 溏 》 劇 那 種 久 違 了 的 倒 敍 拍 攝 手 法 , 真 的 很 有 90 年 代 經 典 長 劇 《 大 家 族 》 或 《 巨 人 》 的 影 子 ; 留 心 一 看 , 原 來 此 劇 的 監 製 正 是 當 年 台 慶 劇 的 御 用 監 製 劉 家 豪 , 難 怪 劇 集 有 種 似 曾 相 識 的 感 覺 , 唯 獨 欠 缺 了 當 年 台 慶 劇 御 用 男 主 角 萬 梓 良 。 不 得 不 讚 一 讚 陳 豪 的 演 技 , 他 這 次 脫 胎 換 骨 的 演 出 , 雖 然 真 的 浮 誇 了 點 , 但 成 功 令 人 忘 記 了 他 一 貫 的 型 男 形 象 , 加 上 他 在 劇 中 的 老 套 造 型 、 傻 呼 呼 的 說 話 語 氣 及 表 情 , 演 活 了 天 真 又 癡 情 的 得 得 o地。 還 有 他 那 個 「 你 阿 媽 搵 你 , 你 阿 爸 搵 你 … … 」 的 手 機 鈴 聲 , 配 合 得 得 o地 的 人 物 性 格 簡 直 相 得 益 彰 ; 難 怪 此 鬼 馬 鈴 聲 與 細 契 主 唱 的 主 題 曲 《 講 不 出 聲 》 均 成 為 近 期 城 中 最 熱 之 選 。

監 製 還 特 意 找 來 另 一 位 人 氣 小 生 林 峰 客 串 演 出 得 得 o地 的 情 敵 一 角 , 陳 豪 的傻 頭 傻 腦 與 林 峰 的 文 質 彬 彬 形 成 強 烈 對 比 ; 一 向 演 慣 正 氣 陽 光 男 孩 的 林 峰, 這 次 突 破 演 出 一 腳 踏 兩 船 的 花 弗 靚 仔 律 師 , 最 後 還 要 死 於 非 命 。 當 然 , 女 fans 最 妒 忌 的 是 獲 兩 男 力 爭 的 常 在 心 。 雖 然 此 劇 的 焦 點 落 在 一 眾 老 戲 骨 身 上 , 但 在 年 輕 一 輩 中 , 可 說 是 群 星 拱 照 鍾 嘉 欣 !



解 謎 似 亞 視

至 於 無 綫 原 本 於 10:30 檔 播 映 的 內 地 劇 《 一 生 為 奴 》 , 播 了 數 周 後 突 然 被 腰 斬 , 改 播 由 大 俠 鄭 少 秋 夥 拍 「 正 字 王 」 王 貽 興 主 持 的 資 訊 節 目 《 謎 》 。 看 了 數 集 這 個 臨 危 受 命 的 節 目 , 暫 時 不 覺 得 太 吸 引 , 這 種 主 力 解 構 世 上 不 解 之 謎 的 外 購 紀 錄 片 , 不 知 為 何 感 覺 很 「 亞 視 」 ? 相 比 起 亞 視 同 時 段 播 映 的 《 第 一 手 真 相 》 , 後 者 某 些 片 段 比 前 者 還 要 吸 引 。 加 上 《 謎 》 節 目 本 身 的 整 體 感 覺 過 份 造 作 , 兩 位 男 主 持 的 造 型 及 口 頭 禪 不 在 話 下 , 還 要 安 排 應 屆 港 姐 季 軍 呂 慧 儀 充 當 花 瓶 , 以 「 謎 女 郎 」 身 份 在 節 目 中 穿 插 , 搔 首 弄 姿 遞 檔 案 , 但 卻 不 見 得 為 節 目 增 添 了 可 觀 性 。

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************


嘩…真係好勁! 估唔到wikipedia都咁快手有晒“溏心風暴”d資料…仲要好齊全添:
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%BA%8F%E5%BF%83%E9%A2%A8%E6%9A%B4


溏心d金句, 又確係hit…呢期去到邊度都有日講, 仲要係用於每個場合都好似幾applicable! 連我公司個“叔叔輩”同事, o係我呻緊話要上o左一整日好悶o既堂, 佢居然回個sms俾我話: "甜的吃, 苦的也吃"…真係笑爆嘴, 亦都證明真係幾乎人人都有睇呢套劇! 不過其實收視又唔係真係好高…平均都係33, 34點…阿旺都40幾點啦…!

溏心金句…又係幾得o既!

我鍾意呢幾句:

1) 甜的吃, 苦的也吃!

2) 呢度唔係法庭, 唔需要證據, 我對眼就係證據!邊個係人, 邊個係鬼, 我睇得出!

3) 未登天子位, 先置殺人刀!

4) 哭有時, 笑有時, 歡樂有時, 悲傷有時.

5) 耳聽三分假, 眼看未為真.

6) 不賢妻, 不孝子, 頂趾鞋, 無法治!

阿大契死o個場, 完全睇到邊d人好戲, 邊d係唔多掂囉! 楊怡同夏雨都喊得好真…但係阿歡黎諾懿真係好唔掂…眼淚都無滴, 真係唔該練o下d演技先啦! 仲有細契俾大契趕出屋o個一場, 佢又係喊得超假…哎! 失禮死人! 仲有最難頂當然係佢d懶音, 亳無改進…好似有語障咁, 好難聽! 佢同唐詩詠做一pair真係襯晒…懶音男女…perfect! 無綫真係待佢不薄, 次次都俾個懶音女伴佢襯番…上次”東方之珠”o既陳敏之先超經典! 仲有阿黎生個名…真係難怪阿司棋姐都話難記…你話叫黎懿諾都o岩音d呀! 之前睇d訪問話佢真名好似叫黎日昇, 其實呢個名咪仲好, 起碼無咁“kiu口charm手”!

或者應該叫阿才子先生王貽興教o下佢點改善懶音囉…反正王才子成日自命發音準確! 不過講真, 我又真係唔覺得阿“正字王” d廣東話發音標準到可以做正音大使…佢只係講得好過某些時下o既年青藝人…教人改正懶音, 其實佢又真係未夠班…同埋佢把聲真係…! 仲有佢o係"謎"度真係好造作…依家o既佢, 已經完全無晒才子o個d所謂o既才氣! 同埋唔該真係唔好叫咩"adam鄭"同"貽興王"…呢d真係爛到唔爛…聽到都毛管棟呀…肉麻當有趣的典範!

仲有, 其實我個人認為常在心個角色都幾煩, 俾我寧願揀水擘擘…好少可個第三者會仲討好過個正印! 不過蒙嘉慧拍埋林峰度真係顯得好老…根本選角真係有d問題! 鍾嘉欣我係ok o既, 唔覺得太差, 亦唔覺得太好, 至少無楊思琦小姐咁反感, 但又真係唔覺得佢太靚喎 (雖然我身邊有好多朋友都幾buy佢)!

同埋唔知由幾時開始, 每集都要整個GIV投票, 但投埋D話題都係勁無聊…咩如果你係大鮑, 細契有o左你會唔會同佢結婚? 如果我係大鮑就梗係會啦…細契無話有o左佢都已經打算同佢結婚啦…咩問題o黎o架?!