2013年12月31日星期二

12-31(tues) 梅艷芳‧10‧思念‧音樂會

尋晚去咗睇梅姐十周年紀年演唱會…真係話咁快就十年! 仲好記得…十年前去睇佢o既“告別”演唱會, 梅姐當時應該知道自己命不久矣, 但仍拼死撐住唱晒咁多場show…但成個演唱會感覺好似一個有死者本人出席的喪禮…感覺異常難受, 尤其當佢著住婚紗行上樓梯回眸講拜拜嗰幕…真係未試過睇演唱會睇得咁心噏!

跟住佢o既告別特輯又播番演唱會ending呢段唱“夕陽之歌”片段…我記得我當時喺屋企食緊蘋果, 真係差d想嘔番出o黎…成個心實晒!

至於我o既感覺, 基本上十年前後係無咩點變…所以我都唔再repeat…十年前我寫道:

2004年1月5日

2004年1月8日

我o既總結係…梅姐真係屬於舞台…同埋, 係真心義氣仔女, 人緣超好! 抵佢今次個紀念演唱會一呼百應! 連偉仔都肯再開金口, 紅姑曼玉又聚首一堂! 唯一美中不足係個演唱會喺大家無預佢會完o既時候忽然完咗…我見佢由8:20開始一路好似好趕咁, d嘉賓大部份連一句感受都無得講之下…我以為佢係驚會overrun到12點驚超時, 所以一路超趕咁, 點知佢喺大家以為唱到一半o既時候, 忽然10:10…完咗! 係有d unexpected…所以成個會展塞晒人…不過算啦…其實都已經好精彩!

呢段ending群星合唱”夕陽之歌”應該係全晚最感動位…



另一part演繹得好感動o既我覺得係sammi唱”女人心”…



而華星一眾新秀 (草蜢+許志安+杜德偉+何韻詩+楊千嬅+梁漢文+蘇永康) 唱“stand by me”亦係唔少得o既環節…