2008年1月13日星期日

1-13(sun) 律政新人王II

好…“律政新人王II”睇o左三個禮拜…點都要講o下o既! 其實作為普通一套劇, 佢係ok o既…最錯只係用o左“律政新人王”呢個名…但又面目全非, 掛羊頭賣狗肉…令一眾“律”fans激死o左!

就係因為要有呢套所謂續集, 令到原本上一輯o既故事改變晒…廖碧兒本來好迷戀陳鍵鋒, 居然一個屈尾十掉低佢去o左外國仲接受埋其他人求婚…好夾硬! 好彩無交代到阿ben同ling ling o個pair…如果唔係更加唔該晒! 真係唔續好過續…次次d主角都無好下場o既!

“律政新人王”其實最吸引就係o個四個主角…今次無o左佢o地, 我真係唔明點解仲要用呢個名…?今輯個vincent都已經唔係以前個vincent...當年大家都會討論o下阿ben同vincent兩個男主角各有各好, 大家會點揀...如果係依家呢個vincent, 我諗都完全唔洗揀, 因為實在差太遠 (雖然就算係上輯o個兩個, 我都一定會揀大佬ben, 因為佢鬼馬d! 不過vincent都好吸引…佢包起架雪糕車去冧ling ling o個part, 又係得o既! 可惜現實生活中, 都真係無咩d咁完美o既人o架喇…!)

今輯個vincent就真係悶爆…我諗佢去到後段奸d會好d…我寧願睇急功近利d o既vincent, 都好過大悶蛋vincent, 佢同李詩韻o個part真係婆婆媽媽煩到爆!

不過佢一做番律師 (尤其係上court時), 就真係得番 (尤其見唔到佢個彷如頭盔的假髮)…好charming! 講對白好好聽, 咬字好清晰…係呢個vincent先可以同大佬ben有得揮o架嘛…佢o既口齒伶俐同馬國明/官恩娜講說話o既最大弱點-lililurlur形成好大對比! 平時都無咁覺, 但一o係court講台詞就好大差別! 雖然我係講過現實生活都好多律師講說話都lililurlur…但既然係一套戲, 當然就要盡善盡美d啦…如果要寫實, 咁不如叫d人走去court度睇, 唔洗睇電視啦…電視劇好睇在就係在於佢唔會似現實生活咁悶嘛!

仲有, 佢間chambers洗唔洗咁大呀? 上個禮拜頭o個集d雜誌話佢靠孫俐俐養都話o者, 靠個waitress養得佢幾多? 都真係無咩說服力! 不過佢個角色應該都係唔討好o架喇…呢輯擺明係要捧馬明同埋觀音娜嘛! 上個禮拜有一集睇馬明[目及]佢個女個副校長阿陸詩韻o個個樣…仍然令我想起上輯個變態佬…sorry, 無辦法…唯有話佢當初真係演得太~~~好~~~!!! 不過公平d講句, 佢都做得唔差, 官恩娜做o個個有錢女律師o既角色其實都ok! 最得意係做馬明個女個寶寶…幾得意喎, 做得幾好…起碼無另外o個d童星 (esp. jacky仔) 咁老積!

仲有陳山葱個“法庭怪客”角色都幾趣緻幾出…其實佢仲好樣過馬明 (齋講樣啦…人品或觀眾緣係另一回事!)…前兩集佢o個單repeat又repeat的“do you love me?”case係就係九唔搭八d, 但係咁多集之中最好笑! 笑死我! 不枉我特登趕番屋企睇o個集! 不過馬明忽然愛上觀音娜仲要o係法庭上向佢示愛o個段…over o左, 太天馬行空!

官恩娜係幾靚o既, 不過我相信佢比較難入屋, 情況同法拉一樣, 男人超buy, 女人見到佢就憎…咁我個人又唔太憎觀音娜…我覺得佢都ok funny! 同埋佢同馬明o個段好睇過陳鍵鋒+李詩韻o個段…嘩! 婆媽到想熄機…邊個寫o架佢o地呢段? 擺明玩佢o地!

呢兩個禮拜係好睇o左…上個禮拜講個老豆d遺產o既case, 又咩風水師又筆跡, 仲有無無聊聊o既“俾人摑vs自己摑自己”的case, 同埋陳山葱o個單“do you love me”case…都算ok好睇! 都係o個句, 如果當一套新律師戲咁睇, 我會無咁抗拒…除o左馬明, 楊娜, 鍾志光...真係仲有好多個上輯有份做, 今輯又被安排做另一d角色...上輯“斷趾案”個主角魯振順, 今輯又有份做法官, 仲有上輯佢o地chambers個秘書潘冠霖, 今輯又做bar妹…恕我睇得太仔細…無辦法, 畢竟我係一個“律政新人王”超級粉絲!

仲有, 有無人發覺當首主題曲變成純音樂版o係劇中播時, 個前奏勁似曾露德同俞琤o個首“天各一方”…?! Oh, 同埋12點重播o個套“翡翠戀曲” (我當年真係幾乎無睇過), 首純音樂主題曲, 都有d似同樣係由陳慧珊主演o既“衝上雲霄”佢自己o個首“插曲”…! btw, “翡翠戀曲”幾好睇喎, 個故事都幾得意, 同埋好似好耐人尋味咁…當初首播時我又係無睇到!

************************************************

以上o既review其實寫起o左好幾日, 以下呢段就係今個禮拜六出完蘋果o個篇後寫o既:

出o左之後有好多人問我係咪好憎官恩娜? 真係冤枉呀…法官大人! 我要澄清: 個heading唔係我寫o既…好彩有好多朋友睇完都話覺得同內文個意思唔同...嚴格o黎講, 如果大家睇清楚, 內容係讚多過彈, 因為o係報紙都唔敢太彈o架喇, 除o左係話套劇唔應該扮係“律政新人王”續集之外 (呢樣我諗無人唔認同)都盡量讚… 同埋, 我絕對唔憎官恩娜…我buy佢多過陳法拉好多 (個人喜好啦!)…話佢受男觀眾歡迎但女觀眾唔buy佢只係講個objective fact出o黎…今次真係sorry呀, 官恩娜!

同埋我都覺得陳山葱做得好好…不過交呢篇稿時陳山葱o個段戲仲未出…所以o係o個度讚唔到佢喇…我諗我個超級陳山葱粉絲friend都好失望…哈!