2013年2月28日星期四

2-28(thurs) 戀愛季節

"戀愛季節”第二, 三個單元好睇咗喎…徐子珊同唱k加一班港男o個part, 仲有唯唯, 胡定欣,jj兩個故事都幾好…係一開始第一個單元toby同大隻謙o個個過份童話式愛情故事有d頂唔順! 雖然我認同d人話toby今次做得幾好…但佢個look真係有d令人唔開胃 (我知佢咁樣係為咗演活o個個角色…但…:p)

"心路gps”我真心唔知佢想點? 個名會唔會太過巧立名目? 其實係咪心靈雞湯o個隻?! 你呢d太過唔self explanatory的名, 未免太唔“viewers-friendly”…莫講話師奶, 我都唔太知你想點?! 一睇到呢個劇名, 我淨係諗起個燥底導演同埋個好可憐的o靚妹! 仲有呢套劇好有線娛樂新聞台feel…d十年前的娛聞主播無啦啦走晒o黎tvb做主角…又黃翠如, 又梁嘉祺, 應該搵埋6號一齊做! 又或者搵番梁嘉祺個前度阿張繼聰, 佢呢期紅嘛…同埋佢做戲真心好!



不出所料, 歲月留聲台真係重播亞視80年代最經典青春劇"IQ成熟時"…雖然睇過二千次…但我依然係好like! 最大問題係佢居然一套劇loop咁多次, 但無一次係夜晚播…你深宵重播多次都好呀! 6點半你俾邊個睇? 錯晒!

仲有”我和春天有個約會”添…呢個又係正! o個時已經覺得原來商天娥唱歌咁掂! 仲有得睇萬二蚊添…真係周圍都有萬二蚊!



“今夜不設防”做完之後真係播“活色生香”…呢個我無咩興趣睇! 不過我發覺歲月留聲台依家真係有廣告囉…證明真係多人睇! 無本生利…諗到呢條橋的功臣真係應該加佢10倍人工!