2013年2月28日星期四

2-28(thurs) 戀愛季節

"戀愛季節”第二, 三個單元好睇咗喎…徐子珊同唱k加一班港男o個part, 仲有唯唯, 胡定欣,jj兩個故事都幾好…係一開始第一個單元toby同大隻謙o個個過份童話式愛情故事有d頂唔順! 雖然我認同d人話toby今次做得幾好…但佢個look真係有d令人唔開胃 (我知佢咁樣係為咗演活o個個角色…但…:p)

"心路gps”我真心唔知佢想點? 個名會唔會太過巧立名目? 其實係咪心靈雞湯o個隻?! 你呢d太過唔self explanatory的名, 未免太唔“viewers-friendly”…莫講話師奶, 我都唔太知你想點?! 一睇到呢個劇名, 我淨係諗起個燥底導演同埋個好可憐的o靚妹! 仲有呢套劇好有線娛樂新聞台feel…d十年前的娛聞主播無啦啦走晒o黎tvb做主角…又黃翠如, 又梁嘉祺, 應該搵埋6號一齊做! 又或者搵番梁嘉祺個前度阿張繼聰, 佢呢期紅嘛…同埋佢做戲真心好!



不出所料, 歲月留聲台真係重播亞視80年代最經典青春劇"IQ成熟時"…雖然睇過二千次…但我依然係好like! 最大問題係佢居然一套劇loop咁多次, 但無一次係夜晚播…你深宵重播多次都好呀! 6點半你俾邊個睇? 錯晒!

仲有”我和春天有個約會”添…呢個又係正! o個時已經覺得原來商天娥唱歌咁掂! 仲有得睇萬二蚊添…真係周圍都有萬二蚊!



“今夜不設防”做完之後真係播“活色生香”…呢個我無咩興趣睇! 不過我發覺歲月留聲台依家真係有廣告囉…證明真係多人睇! 無本生利…諗到呢條橋的功臣真係應該加佢10倍人工!

11 Comments:

Anonymous i-Joel said...

Monjeh,
不過最乞人憎的是:邊個混蛋下令剪片的!?
從此所有的經典劇都變成殘缺版本,簡直是豈有此理!!

3:44 下午  
Anonymous 匿名 said...

ai...... that "可憐的o靚妹" is really bad at acting. I kind of understand why the director had to "teach" her how to act lor. "心路 GPS " is not bad ah, and it reflects reality, such as older & younger generations living together. I agree that being honest and straigh forward is the key to good communication.

- Needle at the bottom of the sea

1:33 上午  
Anonymous 匿名 said...

-> being honest and straight forward is the key to good communication

但戴住面具做人 (aka 假 or 世界) 的人先有人緣, 會畀人讚EQ高, 會受歡迎, 尤其在工作的地方, 太honest and straight forward, 好大機會成為輸家。
“being honest and straight forward is the key to good communication” 唔係錯晒, 但要睇context!


9:44 上午  
Anonymous 匿名 said...

uhmm, I was referring to the "family issue" the TV camera man has at home. The whole family has misunderstadning because they don't want to share their thoughts with each other.

- Needle at the bottom of the sea

1:15 上午  
Anonymous 匿名 said...

sorry, 因為我無睇套劇, 所以get唔到...

12:37 下午  
Blogger 芒姐 said...

OH...有剪到嗎?

10:29 上午  
Blogger 芒姐 said...

咁o個個妹妹的演技的確令人有升巴佢的衝動...然而個導演又係癲喪...

10:33 上午  
Anonymous i-Joel said...

Monjeh,
絕對有!
自2011年下半年開始,所有重播的亞視劇,除少量單元劇(比如第三間電台)外,幾乎都有剪輯痕跡!
如大地恩情為例,現版本三輯共剩下60集。
其中家在珠江應有八十集左右,但現今只剩下約65%;
古都驚雷我不了解,但金山夢居然只留下7集劇情!
如果妳從前有看過,看到今天好像許多地方都不見了,會有什麼感覺?
另外,IQ成熟時,原版有20集。不妨看到尾,會餘下多少?

3:34 下午  
Anonymous i-Joel said...

還有,我和春天有個約會,全套40集,又看看會餘下多少?

3:37 下午  
Blogger 芒姐 said...

oh...唔係啦啩?! 我以為"IQ成熟時"會播足20集!

10:51 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐:

請問你之前提及北角有家賣舊劇照的舖頭名稱和確實位置。謝謝!

7:23 下午  

發佈留言

<< Home