2006年6月25日星期日

6-25(sun) 古巨基@壹號皇庭

早前重溫d舊錄影帶, 原來我有剪輯o左“壹號皇庭”一d精彩片段…有一段係講黎耀祥去酒廊飲酒 (應該係第一輯, 佢仲未係劇裡固定角色, 只係其中一個單元o既其中一個角色)…有個飾演酒廊歌手o既茄喱啡o度唱“是緣是債是場夢”, 仲唱得幾好喎, 把聲仲有d似古巨基, 望真o下發覺的確係佢…點解多年來重播過咁多次我都無發現?!

佢o個時已經唱得唔錯, 應該一早搵佢做歌星啦…不過話時話, o個期 (91-92年), 真係有好多套戲都有佢做茄喱啡…最深刻o個套就當然係o係“龍的天空”見到佢做林文龍個同學啦…點知依家佢紅過林文龍咁多! 發覺當年“娛眼”d主持真係好多個都幾唱得…古巨基啦, 趙學而啦, even陳家碧都唱得ok喎…雖然佢就唔係歌星standard!


(古巨基@壹號皇庭)

呢期一定同阿vinci王賢誌好有緣, 上次先o係lkf飲o野見到佢, 前兩日去times square食飯又撞到佢, 同行仲有佢個friend阿湯盈盈同佢媽媽, 仲有賤男個女友鍾麗淇…個個都好濃妝! 鍾麗淇唔係去o左印度玩yoga咩?! 點解我前幾日先o係中環撞到佢, 今日o係銅鑼灣又撞多次…不過佢都幾靚女!

呢期無線世界盃節目無o左克勤 (好似已經去o左德國喇) 換上吳家樂 (佢都有得做?!), 氣氛好似融洽o左好融洽o左好多喎…唔通佢先係是非精?!