2006年4月16日星期日

4-16(sun) 翡翠群星大贏家

嘩! 簡直係“六月飛霜”呀…有咩可能四月會咁凍o架? 仲要係前幾日係熱到著短袖衫都出晒汗, 有咩可能呢兩日忽然間會凍成咁…直頭好似返o左聖?節! 咁o既天氣實在太令人無所適從喇! 等我前幾日仲懶醒咁洗晒d冬天衫, 諗住凍極都有個譜呀…點知就“lai”o野!

好彩o係咁凍o既一日打o左個邊爐 (但之前好有聊咁去o左效遊…真係唔凍o個日都唔去!), o係隔離“木台”仲見到有線個陸浩明…我覺得好樣過上鏡喎! 大家都知道有線娛樂新聞台o既主播我比較buy就係佢同janis…其他o個d係就係幾靚仔靚女, 但都係佢兩個就最有台型, 最淡定有錢剩! 初時睇有線, 唔明點解會揀“六號”做主播, 因為佢o地擺明要d sell樣o架嘛…但睇o左無耐就明白o左喇! 佢唔算靚仔但都有得做頭號主播, 一定有佢過人之處 (即係好似不嬲舉開o既kary@cookies例子咁!)…咪就係佢夠鬼馬囉! 今次見到佢真人, 發覺原來佢作為一個普通人, 其實已經幾好樣o下!


呢期買o左呢個好搞笑o既game, 係tvb經典角色版o既大富翁, 叫“翡翠群星大贏家”…最初o係yesasia個site見到, 覺得好搞笑, 之後有朋友話我聽佢買o左o黎玩, 都幾得意o下! 於是我又買o黎睇o下, 都幾趣怪…尤其係加插o左好多tvb經典角色o既口頭禪同埋其他場景! 諗到呢個crossover o既員工確係勁…六叔應該加佢人工! 我絕對唔係打算幫ya sell佢o地d產品…只係作為一個tvb fan屎…點都要同大家分享o下! 因為我唔知市面上邊度有得賣, 唯有用佢o地條link!


《翡翠群星大贏家》是首個榮獲電視廣播有限公司(TVB)授權的合家歡電腦遊戲。本作突破傳統的紙板式大富翁遊戲,並加入風趣抵死的整蠱卡片和道具等,玩法簡單直接。遊戲有超過20多個經典的電視節目人物共治一爐,每個角色都會以原裝角色發聲,說出經典對白,保證爆笑連場!


睇番d舊雜誌, 忽然好多疑問…咩原來吳岱融同陳美琪拍“奇幻人間世”時曾經戲假情真咩?! 點解我一d印象都無? 我o個時都曾經係“奇幻人間世”fans o黎o架嘛…幾年前佢重播我都有追多次! 雖然我唔鍾意睇古裝劇, 而o個時亦都未鍾意邵美琪…但係呢套戲本身個劇情出奇地吸引我…真係好“奇幻”囉! 同埋劉華同吳婉芳唱o個隻主題曲“秋意中等我”真係超好聽! 但係吳岱融同陳美琪…真係好姊弟feel…佢o地當年有無承認過戀情o架?!

原來有套舊戲叫“末代天師”咩?! 睇到杜德偉一個同名mv, 係播呢套劇o既片段…佢自己有份主演, 仲有李婉華, 許志安, 陳庭威, 何美婷, 蔡嘉莉…幾時播o架?! 點解我又係一d印象都無?!

仲有, 忽然醒起八十年代中後期, 係咪逢禮拜日6點倒, 有個由林憶蓮主持o既音樂節目? 我印象好模糊, 但又忽然記得我好似當時都偶然有睇過個咁o既節目, 唔知我有無記錯呢?!