2007年12月14日星期五

12-14(fri) 萬千師奶賀台慶

前幾日o係最“私事繁忙”o既日子, 走o左去睇"萬千師奶賀台慶"…好彩都無令我失望…幾好睇! d人話如果我呢d咁挑挑剔剔o既人都話好睇, 即係應該extraordinarily好睇…um, 我唔知…不過我真係覺得唔錯! 值得推介!

可能因為上次睇o左個另一個講電視o既舞台劇“香港電視風雲”, 令我大失所望, 所以今次有比較之下更加覺得正好多!

其實我唔係特別好舞台劇, 棟篤笑形式我更加唔好, 因為通常你特登去講笑話引我笑係好難會引到我笑o既…d朋友話我個樣好不屑咁…嘩哈哈! (講緊o既係幾年前去睇黃子華o既楝篤笑…唔好誤會, 平時我係好鍾意睇子華o既, 但係主要係o係戲入面或者d show搞o下笑咁, 不過要成個show好刻意每分每秒都引你笑, 我又好怪囉…唔知點講, 總之呢隻形式不太適合我!)

不過有朋友推介我睇呢兩個舞台劇, 話我作為一個電視精不能不看, 咁就去睇o下啦…個“香港電視風雲”真係sorry晒…令我o地大失所望…我唔知係因為佢o地“東宮西宮”講慣政治對電視無咩認識呀, 定係佢o地好求其呀, 定係大家expect o既o野唔同…但係我同所有不同背景的朋友都好失望! 本來上次睇完都費事彈, 費事成日都咁discouraging…不過今次睇完呢個“萬千師奶”, 又真係覺得好大contrast…可能佢o地就係缺乏o左詹sir講o既…對電視的“pair唇” (passion)!

本身個節目短到我唔知佢deliver o左d咩, 等於人o地詹sir個show一半都無 (咁比較可能有d唔公平, 畢竟大家的資源/名氣都有好大差別), 但係佢d資料真係雞到求其o係wiki search o下仲多資料過佢…佢o個兩個主題《無線你鬧咗未?》+《亞視你睇過未?》…你真係完全可以估到晒佢會講d咩, 仲要求其一個初級電視精都會講得好過佢! 好令人失望!

資料搜集最詳盡o個part就係講d廣管局呀, ordinance o個d…真係好似中學的presentation…佢o地話有幾場係免費定唔知平d比d中學生去聽…如果係for呢個purpose, 就好適合o既…但係呢d說教意味太強+太長的篇幅, 再加埋其他部份娛樂性欠奉, 真係悶爆o左! 同埋最緊要o個樣都係…feel到佢o地對電視行業真係不太熟悉, 但資料搜集又做唔夠…咁即係想點?!



反而今次呢個prg真係幾包羅萬有, 又真係有d笑位! 林奕華+詹瑞文果然有d料到! 多謝介紹我去睇的朋友仔!

成個show都無咩冷場, d布景同道具都幾一絲不苟, 睇得出真係有dum本! 詹sir的舞台演繹就唔洗講啦…最似都係扮志雲大師, d嘴臉學得幾似! 仲有扮googoo姐做台慶熄燈儀式, 又係扮到googoo姐的神髓! 佢o地呢幾位無咩太大特徵, 所以都幾難扮, 但又出奇地扮得幾好!

仲有, 成個show基本上都係一個溏心show, 又用佢d角色, 又quote佢d金句, 連佢首主題曲“講不出聲”都唱o左兩次, 一次開場, 一次散場, 間場亦不停有播呢段音樂…所以佢應該慶幸今年有呢套劇大hit, 如果唔係都唔會有咁多話題!

唔知點解…睇完呢個show, 更加覺得“講不出聲”好好聽…嘩哈哈哈! 尤其係由細契的live演繹! 嘩! 齌聽個前奏已經好grand…可能配合埋個舞台效果! 我撐你攞今年“金曲金獎”囉…唔係咩呀?! 我期待明年初聽到利孝和夫人以招牌豆沙喉讀出“講…不…出…聲…”四個大字!

忍唔住要post多次…關菊英“講不出聲”@jsg live version! 而我本人連踩12日, 亦都真係攰到講不出聲!



唔講咁多內容, 自己去睇, 或者睇蘋果囉…o個日去睇呢個show之前唔覺意睇o左報紙, 知道o左d環節…失策o左! 如果唔知應該會驚喜d添…所以都係唔好講大家知喇!

呀, 仲有仲有, 差d唔記得講, 前日o係landmark又見到凌祖絲…佢真係好鍾意行landmark o架喎…真係同我坐埋一枱! 仲要逢聖誕就撞到佢…我o地真係有d緣份!