2011年2月27日星期日

2-27(sun) 魚躍在花見

睇咗第一集“華麗明星賽”, 都ok喎…呢期星期日d節目都算唔錯, 10:00個“心有靈犀”就更加好笑, 尤其頭幾集, 姑勿論d artists係做戲定博出位定點, 大部份都做得幾感人…尤其白姐姐o個part真係幾好睇! 同埋睇得出佢o係阿paul面前真係幾慘囉!

至於星期一至五d劇集, “隔離七日情”其實我真係ok o架喎, 郭羨妮雖然老咗好多, 但o係呢套好似靚番d, 同埋成個感覺討好咗! 馬浚偉做呢d角色都唔錯! 但最進步真係欣宜, 比起o係“畢打自己人”自然咗好多, 同埋瘦咗好多…真係有志者事竟成囉!

今個禮拜上o個套“Only You 只有您” 暫時真係略悶…我初時仲以為係好似以前o個d “loving you我愛你”咁…點知完全係兩回事!

“魚躍在花見”呢…d食物同d景係幾吸引…劇情呢…就只能用“唔該晒”o黎形容! 要一班三四十歲o既藝人演繹d小子呀/可愛少女o既角色想點呢? Chi lam個樣的確係好娃娃臉 (同埋好靚仔…:p), 但個角色真係略見低能, 胡杏兒就直頭係tbb又想玩佢啦, 基本上佢依家做咩角色d人都不滿佢o架喇…但仲要佢做埋呢d白痴千金小姐角色, 當然更乞人憎! 阿laughing哥原來只可以做laughing哥類型角色, 佢做呢d深情角色加埋個chok樣的確令人有點吃不消! 仲有佢個角色小器得好無謂, 個細佬對佢咁好仲要妒忌成咁, 又要害佢…說服力唔夠大, 令人覺得佢奸得嚴重無聊!

嘩! 雜誌話葉翠翠整到個樣成個莊思敏咁…睇“香港有運行”又真係有幾分似, 仲有d似丘凱敏添 (當然氣質完全有別)…個樣真係又變咗好多, 但的確係靚過佢選港姐時好多!

蘋果o既“2011十大最期待無綫劇集” …我最想睇o既係…“點解阿 Sir係阿 Sir”囉!!!

至於呢期最爆o既娛聞 (or even係港聞囉唔知點解)可能係isabella同小小超分手…但其實我又覺得一d都唔驚訝, 絕對係大家foresee到o既結果…各取所需…頂多係驚訝在散得快咗d啫…:p

仲有呢隻"小明上廣州"英文版都好趣怪...查實我都真係好欣賞李家仁醫生...因為佢真係對唱歌有"pair唇"囉~~~:p



《小明 Visiting Guangzhou》 

小明 to Guangzhou; Rise to train fast so fast; Mama wants to buy; For our best friends uncle and aunt; 小明 to Guangzhou; See the town up and down; Turning left and right; Guangzhou Guangzhou round and round; Cantonese oh Cantonese; It's so wonderful; Cantonese becomes so fun; I can eat a bowl; 煲個冬瓜猛咁𡁻; Tell me what it is; Cantonese or Putonghua; Oh no oh my god!