2006年2月16日星期四

2-16(thurs) 杜汶澤

有個謎擺o左o係心?面好多年都解唔開, 究竟“城市故事”?面個蘇忠真名叫咩呢? 前幾日終於的起心肝去search, 原來佢叫何偉龍, 依家仲有玩o下d話劇咁…獎門人, 你話係咪似阿年先? 唔知相比起另一個同仔vs無記多年咖喱啡郭卓樺又點睇呢? 仲有另一個同學仔vs林家棟/劉家輝添…哈哈哈哈哈!

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket

仲有, 睇報紙話朱慧敏原來幾年前暑假做過亞視o既實習記者, 真係估佢唔到…唔怪知得佢口才都ok…不過因為一次“車震”事件, 佢連“娛樂直播”都無得做喇!


今日去o左換證, 比我想像中仲要快…但係都搞o左好耐?指模, 不過香港個censor其實已經好過內地好多, 仲記得我上個禮拜e唔到道幾可憐呀! 我係無咩指模o架嘛…不過算啦, 反正就算申請到, 下次過關套唔到指模咪又係過唔到! 點解我去換證, 無撞到胡杏兒/林峰/楊怡/廖碧兒/吳唱k/陳鍵鋒o架? 真令人失望!

下個禮拜又有新戲上, 鄭嘉穎+周麗淇+黃宗澤o個套“天幕下的戀人”…我覺得會幾好睇! 仲要全劇都o係朗豪坊取景…幾得意呀! 但聽聞最終niki居然同mk wong一齊 (哈! 有人讚我“mk wong”呢個名改得好…多謝你認同! 我都覺得呢個係我o既代表作!) 而唔係同阿三角兩面鄭嘉穎…有d怪囉!


o岩o岩睇“翡翠音樂幹線”, 居然係播唐寧隻歌, 仲要係國語歌! 連佢都可以唱歌, 仲要唱容易唱過廣東歌o既國語歌都唱得咁難聽…依家真係所有無線藝員都可以做歌星!


另外附送笑話一則:

頭先佢睇到電視播緊“情義我心知”個mv, 寫住主唱者係光良…

佢居然問我: “點解光良個樣咁似田蕊妮個老公?”
我話: “o個個並唔係光良, 而真係田蕊妮個老公!”
佢: “咁田蕊妮個老公叫咩名?”
我: “杜汶澤嘛…邊有人唔識杜汶澤反而識田蕊妮o架?!”
佢: “田蕊妮係做殭屍o個個呀嘛…!”
我: “sorry…做殭屍o個個係杜汶澤而唔係田蕊妮喎…!”
(oh, 當年我o地都有一齊追“殭屍”o架, 點解你會忘記o左最funny o既金正中? 雖然“殭屍”之後, 杜汶澤變得愈來愈囂張, 愈來愈克人憎!)
佢: “哦…咁佢隔離o個個就係光良啦…?”
我: “sorry, o個個係黎明!”
(唔好玩啦...黎天王你都唔認得?)