2009年11月6日星期五

11-6(fri) 關心妍-今天我要嫁給你

前幾日睇到一篇關心妍訪問, 幾有意思喎…最有意思係最尾o個句: “去妒忌人,最唔開心嗰個係你自己。”…睇完呢篇訪問, 發覺佢真係同我印象中唔同o左好多, 個人豁達o左, 講o野大方得體o左好多!

佢一出道時曾經幾ok佢, 因為佢頭兩年d歌真係隻隻都幾得, 連佢第一次紅館個唱我都有去睇 (當然, 去睇完之後就覺得以後去睇演唱會都係要三思), 不過過後兩年又真係開始麻麻, 跟住佢就真係好似沉寂晒咁喇, 仲有o個期正如佢自己所講o既“開完演唱會後接二連三出現一啲奇怪嘢,綁架事件、封殺事件,我開始好靜,冇人搵你做嘢。喺半年之間我由天堂去到地獄”…呢d咩“綁架事件”, “封殺事件”, 仲有我好“背”o地過o左幾年先知o既什麼 “高登家姐潮文”事件 (呢個真係網友創意無限喇~)…真係聞所未聞…呢個世界咩事都會發生!

人生就係咁o架喇, 今日唔知聽日事, 娛樂圈呢d就更加掌握唔到, 唔係話一分耕耘真係會有一分收穫, 應該仲要講七分運氣…你今日紅唔代表你後日仲可以紅! 佢當年一出道咁紅, 又攞晒四台新人獎咁, 出道一年幾仲可以紅館開個唱, 點知過一陣就忽然滑落…有時紅得快真係未必係好事…反而害o左佢!


關心妍 今天我要嫁給你

麥兜的祖先麥仲肥是個發明家,他有料但樣樣爭少少;關心妍是女版麥仲肥,她唱得但過去 10年樣樣博到盡,結果都係唔上唔落爭少少。

今天,她計劃在峇里結婚,新郎哥是金融才俊楊長智。兩人拍拖 3年,大筆一揮情定今生。楊長智為她遮風擋雨,事事周到,她怎能不感動?「佢對我嘅好,當我有 80歲命,淨番嗰 50年命我都未還到畀佢。」一世人樣樣爭少少應該很感慨,但此刻忽然開朗,因為,她終於找到了人生中的挪亞方舟,恭喜了。撰文:朱倬誼

《我的愛情》
關心妍( Jade)要披嫁衣了。她跟坐擁逾三億身家的 35歲富商男友楊長智( Jonas)現正身處峇里島,準備在位於沙灘旁的船形教堂 Wiwaha Chapel行禮,為她的 30年人生寫下新一頁。

丟下樂壇 10年苦功嫁人去,全憑 Jonas的真愛打動。動身結婚前 Jade接受本報訪問時,透露會在今天行禮,她說:「呢個男仔對你好嘅地步……人哋話結婚講誓言乜嘢無論你生老病死富貴疾病,講呢句好易,但係咪真係到佢有疾病或者佢唔富貴嘅時候你仲喺佢身邊呢?我成日問自己肯唔肯呢?但如果佢乜都冇晒,我都會好愛呢個人。就算佢乜都冇,佢對我嘅好,當我有 80歲命,淨番嗰 50年命我都未還到畀佢。呢 3年裏面每一日佢嘅愛,令我改變好多之餘,亦都令我對愛情同婚姻好有信心。啲人話你冇嘢做或者成績冇咁好先咁諗啫,我諗唔會,我事業心咁強嘅人,唔會攞結婚嚟做終點,我係因為愛呢個人先結婚。」

事事關懷 愛到滿瀉
Jonas對 Jade愛的奉獻,到底有多偉大? Jade笑道:「譬如最凍嘅位佢坐,最難食嘅嘢佢攞晒,最核突嘅嘢佢做晒,最難堪嘅佢乜都爭住做晒,冇一個男人係咁。我鍾意一樣嘢,唔好立亂話鍾意,因為一鍾意就有 10樣。我講過一句,話『搞錯呀,我啲歌都唔識,去唱 K好瘀 o架。』佢就買晒我嘅所有碟,聽晒學晒。邊度有啲咁嘅人?我諗佢真係好愛我。我哋一齊三年好似三個月咁,感覺係好開心。」

蔡一智是「雙 J」紅娘,二人相戀 3年,今年 7月底他們到歐洲旅行, Jonas在浪漫的水都威尼斯趁 Jade生日成功求婚,這對基督教徒從此情定今生,執子之手與子偕老,感謝主。始料不及的是在峇里搞婚禮一頭煙,斥資 300萬包起百人團已經大陣仗,還要上演攞膽的瘦身比賽。 Jade形容這場賽事辛苦過做 concert:「我哋兩個都要地獄式減肥,佢練六嚿腹肌,我就希望平晒,一嚿都冇,希望着衫出嚟靚。男人先最慘,佢做大量健身,瘦咗 10磅。我瘦得慢,兩個零月先減 6磅。」

婚後 Jade計劃先享受二人世界,兩、三年後才考慮生兒育女。事業方面她還會繼續,但由全職變兼職,她說:「我唔會好似以前咁同你拼過,我應承咗佢,就算唱歌都係有意思嘅幫到人嘅,或者自己鍾意嘅先做。」

回首舊愛 只嘆機緣
入行以來, Jade公開承認的感情只有 Jonas和家族經營印尼餐廳的太子爺蔣翹丞,回想與舊愛種種,她只能說是 timing不合:「嗰段感情經唔起考驗,我諗係傳媒壓力。嗰時係我最失意嘅時候,又有記者影佢,影響佢生意,因為咁樣有少少分歧,佢又好忙,忙得嚟個人又易唔開心,兩個失意嘅人坐埋一齊,感情又點會好?我諗要行到開花結果,會比做到女歌手金獎要更多嘅運氣、氣力同努力。」

《我的事業》
所謂的樣樣爭少少,其實是關心妍逢一退四,即行前一步後退四步,這就是她樂壇宿命。

Jade於 99年入行,她直認過去 10年挫折太多,精采時間 1對 4,她說:「得嘅時間係紅館演唱會前,開始攞到獎、啲碟賣得,大家又接受;開頭做新人亦精采,未見過花花世界,做歌手做明星係點 o架呢?但慢慢發覺原來做 20樣嘢,可能得一樣嘢關唱歌事,香港歌手有得唱歌嘅機會好低啦。」

04年初開紅館騷前, Jade主唱的《負擔不起》和《你有心》等熱爆卡拉 OK,一度和容祖兒叮噹馬頭,可惜無以為繼,更由樽頸位直線滑落,她苦笑說:「好多人都爭啲啲,有人唱歌、個樣或者運氣都爭啲啲,嗰啲啲需要好多人配合同努力。嗰時我嘅心態梗係想上,係麻木想攞一啲成績,做到最好,但係咪咁容易呢?其實唔係囉。」

到 04年底, Jade直情跌墮谷底,像被所有人放棄,她說:「係慢慢冇晒人氣,好似氣球洩晒氣咁,嗰吓先最 down,唔知發生乜嘢事,全世界人唔再鍾意聽你唱歌,好似我突然間好乞人憎,真係好得人驚。事緣係開完演唱會後接二連三出現一啲奇怪嘢,綁架事件、封殺事件,我開始好靜,冇人搵你做嘢。喺半年之間我由天堂去到地獄,我啱啱企完紅館個台冇耐,隔幾個月就喺內地 disco裏面嘅酒吧唱喎,你諗吓個感覺幾難受。」

不再抱怨 學懂欣賞
當時 BMA正值內亂,經理人林珊珊未上場, Jade得個捱字, Jade媽睇到心都痛,寧願女兒離開娛樂圈, Jade說:「好灰心 o架,但捱吓捱吓又唔捨得,嗰時你唔會咁易放手,因為啱啱起步,個心仲好雄。」

後來 BMA平定內亂,又到她和周麗淇傳不和,真累。其實 Jade為做歌手付出無限,外界說她不漂亮,她去挑眼皮;然後四處拜師學唱歌增值,學跳舞,行性感,出寫真,甚至改變做人態度。但最後,都係爭少少。她笑,因為似《麥兜響噹噹》內的麥仲肥,幸好她夠阿 Q,不抱怨。她說:「我唔勤力根本唔會生存到!」

Jade有料但冇獎攞,謝安琪卻可走住音上位做天后, Jade唔恨也不羨慕,她說:「我只會戥佢開心,前好多年就會『有冇搞錯呀佢又上?我又冇。』咁樣諗嘢其實好辛苦,你應該欣賞佢嘅優點,其實係你唔放過你自己之嘛,去妒忌人,最唔開心嗰個係你自己。」




另, o係youtube搵番一隻細個時好鍾意聽o既兒歌 - 梁詠琳“如果一打”...其實以前唔明咩叫如果一打o架…只係覺得旋律好好聽, 個mv又幾七彩繽紛好得意咁樣!

依家一聽番個前奏, 又係已經回憶返埋o黎o個隻囉…!