2013年4月29日星期一

4-29(mon) 歷史也瘋狂+彩雲深處+亞姐百人

atv個歲月留聲台終於重播“歷史也瘋狂”…之前已經聽人話好得, 果然係唔錯! 唔怪得知廿年後仲咁多人讚! 同埋原來tbb的“瘋狂歷史補習社”…都真係抄得佢幾足! 哈哈!

希望快d重播埋鵬哥o既“聖法蘭雅根信馬可勃羅德聖會亞洲致善堂司馬昭昭博士夫人第一紀念中學…” haha!

另一個我有驚喜o既節目係余安安o個套“彩雲深處"! 之前聽都未聽過…估唔到幾好睇喎! 講佢做空姐, 跟住無耐就俾富家子劉緯民睇中, 嫁入豪門…點知就深似海喇…哈哈! 仲有三十幾年前的法國外景…幾特別! 再對比番夜晚“走過浮華大地”o既巴黎外景…別有一番風味!



講番“走過浮華大地”…其實湯洛雯作為一個新人真係做得唔差! 講對白俾反應都好ok…只係因為珠玉在前, 同前一個禮拜的翠如bb比…又係玩死佢! 同埋佢同洪永城的火花點都唔及翠如bb呢個舊拍檔…令到成個節目忽然悶咗…變番一般的tbb旅遊節目!



Oh, 仲有一個節目我想講, 就係“亞姐百人”…雖然可以訪問o既亞姐唔係好多, 因為大部份仲活躍o既亞姐已經去晒無線! 但係訪問朱慧珊, 袁潔儀, 施綺蓮o個幾集都幾好睇! 不過後面嗰兩個什麼“問題青年團”真係好突兀同埋有d乞人憎…我明白要俾機會新人, 但呢個安排未免odd咗d同埋令人反感!

潔儀姐姐比起13台近期成日重播的89年節目o既表現…簡直判若兩人, 以前好怕羞, 講多兩句好似會死咁…依家再見反而係bilibala…咁畢竟浸咗廿年, 我知我唔可以咁比o既!

施綺蓮個樣唔知點解膠咗好多, 但睇完佢訪問, 性格的確好討好…大癲大肺咁! 十分approachable, 難怪佢咁多friend!