2009年10月28日星期三

10-28(wed) 再o黎富貴宮心計…

過o左去o既long weekend, 終於用o左幾晚o黎清o左前幾個禮拜合共約50集o既劇 (連“蔡鍔與小鳳仙”同好耐之前的“古靈精探b”都飛快地睇埋)...當然唔少得上個星期同步首播o既兩線重頭劇"宮心計"同"富貴門"啦…終於可以同大家同步喇...yeah!

正如之前講過n次…古裝唔係我杯茶…古裝+爾虞我詐後宮爭寵+爭權奪位我都真係好鬼怕…不過我都即管俾次機會佢睇o下啦…真係幾heavy, 睇得我好辛苦! 現實生活辦公室已經o係度爾虞我詐…放工仲要再下一城…咁我唯有又係飛快o黎睇啦!

原來我同古仔o係呢方面係friend囉…

“厭倦女人勾心鬥角
古仔一睇《宮心計》速轉台

雖然古仔忙到透不過氣,更沒有留意現在的無綫小生花旦,但他直言台慶視帝方面睇好「柴九」黎耀祥,因為一向知道他好演技,反而他對現時熱爆台慶劇《宮心計》大潑冷水,笑指最怕睇女人戲,他說:「我好怕睇咁多女人做戲,一睇到就會轉台,因為女人戲多數講勾心鬥角,睇少一集都唔知勾到邊,反而男人戲吸引啲,可以睇到佢哋點做戲。」”


楊怡可能真係之前俾人吹捧得太多, 反而害o左佢…期望大得滯, 暫時表現未見太出眾…等之後佢變奸先睇o下會唔會有驚喜! 雖然我buy楊怡多過佘佘本人好多, 但係兩個o既表現暫時又真係姣蛇好d…佢o個種踏實乖巧真係做得幾好 (我相信佢真人點都唔會係咁o卦, 所以呢d咪係演技囉~), 同埋古裝打扮o既佢又居然靚過楊怡喎…真係無得好講!

但更令我驚喜o既係杜太大塊田…嘩…真係各方面都大躍進囉! 無論係演技, 樣貌, 氣質…以前佢o係亞視 (或剛過無綫時), 都係做o下d刁蠻女子…估唔到佢呢期做呢d溫婉角色居然咁稱職 (包括o係“蔡鍔”裡面…我覺得佢搶過海味添呀~)…仲要佢個古裝扮相仲居然靚過晒d主角囉(or at least有得揮)...我又係估你唔到! 好得呀!

仲有陳豪今次呢個古代“得得o地”其實都做得ok o既…幾討好! 其實我反而鍾意睇頭兩集d小朋友做戲多過佢o地長大o左之後, 因為個個都做得幾好, 仲幾天真可愛添!

至於“富貴門”…其實論劇情又真係比“宮心計”遜色o既…咩老千認做富豪個仔, 點知又情不自禁愛上o左個哎呀阿妹, 跟住頂唔順阿妹嫁俾第二個男人, 最後強姦埋佢…呢d劇情有d…em…不過時裝長劇相對o黎講又真係我杯茶多d囉…!

呂良偉50幾歲人, 又會唔會keep得好得滯呀? 個樣好似仲後生過三哥咁…佢當年做丁力…我都唔知o係邊…但係佢依家個樣, 好似同丁力年代完全無分別囉! 三嫂就反而真係同以前個感覺好唔同…我期待睇佢o架, 但暫時覺得佢演出未太有光彩, 唔知係咪久疏戰陣…希望之後好d啦!

我當年好喜歡的車匙…請問你發生咩事呢?! 個樣真係變到…sorry, 我有d驚! 你當年o係"刑偵"時塊面包包地有d肉反而靚好多...點解會搞成咁…?! 簡直係兩個人…我可唔可以要番當年的車匙呀…"大勇~我真係咩都唔幾得呀~~~"

最好睇依然係撈家…雖然佢呢期形象麻麻, 但又不得不承認, 羅嘉良d戲, 的確係咁多個之中最好睇…講唔出點解...但就係好睇囉! 佢演起戲上o黎, 又真係可以帶動到觀眾...真係無得講, 連帶袁靚靚都俾佢帶到好有光彩...我個人最鍾意睇係佢o地加埋馬德鐘o個段“三角戀”…好懷念“流金歲月”o既丁善本添呀~~~

至於家燕媽媽…唔知點解演呢d長劇都真係有d怪…佢都係適合做“皆大歡喜”o個隻多d…:p