2006年10月17日星期二

10-17(tues) 夢劇院

上期講“藍月亮”時提到八十年代紅極一時o既少女組合“夢劇院”…其實早前o係youtube都見到d正o野, 都話呢個site真係令人“又愛又恨”o架啦…

今次要介紹o既係八十年代o既twins…哈哈…其實又不能相提並論o既, 因為個style確實唔同 (雖然twins都曾經o係勁歌一個懶係同d舊歌手crossover o既環節同mv中o既劉文娟+李敏合唱過”天生一對)…但兩隊組合都係o係佢o地自己o既年代曾經紅透半邊天!

Hoho…好經典啊! 估唔到除o左有mv, 仲有o係無線o既live show表演…其實我本人係鍾意睇d歌星o係show唱歌多過睇mv, 因為每次都有唔同嘛…不過mv就靚d囉!

天生一對@tvb節目:

http://www.youtube.com/watch?v=XEAHYdRSbVo


我絕對唔係夢劇院o既fans, 因為佢o地出道時我實在比較年幼…不過自細已經好鍾意聽呢隻“天生一對”, 覺得好好聽…雖然個旋律其實無咩特別, 就係勝在舒舒服服囉…所以細細個已經好鍾意唱呢隻歌, 亦都係我o地唱k o既必選歌之一!

“天生一對”歌詞:

作 詞:夢 劇 院
作 曲:Keith Yip

愛看海邊那真摯美
獨在思想當天一起
可惜我從不會令你歡喜
想你定將我忘記
從來沒記起

愛看星空那閃爍美
獨在空間在運轉裏
那感覺漸冰冷
沒你共我一起
一切便不覺完美 
唯願在某地

在世間讓你我變一對
無懼怕各種困難與唏噓
在我心 全合意
是最真的一次
心中彼此載滿舊日名字

你我彷似一套戲
盡力演出花點心機
早註定一對
又再共你一起
想已是一切完美
重逢在故地

你我彷似一套戲
盡力演出花點心機
早註定一對
又再共你一起
想已是一切完美
從來是一對

(完全為了你…)

(常會念記…)

…oh, 好有詩意啊…都真係精彩! 雖然佢o地個樣唔算話十分靚, 歌亦都唔係唱得特別好, live performance時更加無咩台風可言…仲有d亂咁fing o既感覺…但就係o個種清新校園feel都殺晒啦! 真係無得講!



帶帽+長裙+獨有o既氣質+書卷味…o係香港o既歌星之中真係好難搵到! 仲要佢兩個當時都係中大學生…依家就話通街都係大學生o者…o係當時o既娛樂圈, 真係算好有學問o個隻! 仲要大部份歌曲都係自己作詞…有才華o個批…抵佢o地紅o既! 據我所知佢o地當時真係迷倒萬千生於七十年代o既少男(or even少女)o架…可惜我又係生不逢時囉!

仲有另一個live表演…四分三日@港台頒獎禮:

http://www.youtube.com/watch?v=cUtT8p-8fP0


仲發覺其實佢o地個個mv都係o個個帶帽+長裙look…好有一種清純同埋脫俗o既感覺…仲好洋娃娃囉! 唔怪得知後來個個都話劉文娟係港版酒井法子 (我都覺得有100個似!)…呢個就無容置疑啦…但係睇睇o下, 原來李敏都有幾分似…八十年代當家花旦…楊盼盼囉! 哈哈哈!

哈哈…o岩o岩睇到一篇李敏舊年寫o既文章…幾有趣:

“夢劇院復刻版

各 位 關 心 「 夢 劇 院 」 的 朋 友 , 好 消 息 來 了 , 樂 意 唱 片 公 司 終 於 推 出 《 夢 劇 院 十 年 十 美 》 的 再 版 , 各 大唱 片 公 司 有 售 ( 如 果 沒 售 的 就 不 是 大 唱 片 公 司 了 ) 。

一 直 以 來 , 都 有 夢 劇 院 的 歌 迷 問 我 哪 可 以 找 到 夢 劇 院 的 唱 片 , 很 遺 憾 , 我 真 的 不 知 道 , 當 然 , 我 家 裡是 有 一 套 , 不 過 , 搬 過 幾 次 家 之 後 我 也 不 知 放 在 哪 裡 去 。

樂 意 唱 片 公 司 負 責 人 , 也 就 是 我 從 前 經 理 人 Keith , 他 說 有 計 劃 把 夢 劇 院 以 前 出 過 的 所 有 唱 片 重 新 推出 , 製 作 「 復 刻 版 」 。 甚 麼 是 復 刻 版 ? 不 是 復 古 , 是 復 刻 ! 不 是 黑 膠 , 是 C D 扮 黑 膠 , 即 是 在 C D 上印 一 張 黑 膠 唱 片 的 模 樣 , 給 人 黑 膠 唱 片 那 年 代 的 感 覺 ( 以 上 是 Keith 說 的 , 如 果 三 個 月 內 不 推 出 , 請 各位 有 心 人 自 己 去 問 樂 意 唱 片 , 問 我 沒 有 用 , 因 為 真 的 很 抱 歉 , 我 也 不 清 楚 ) 。

黑 膠 唱 片 , 當 然 要 留 幾 張 , 更 何 況 是 自 己 灌 錄 的 , 一 是 可 以 留 給 我 兩 個 女 見 證 音 樂 歷 史 , 二 是 等 錢 用可 以 拿 去 信 和 二 手 廣 場 。 七 、 八 十 年 代 歌 手 懷 舊 熱 潮 帶 旺 了 唱 片 市 場 , 這 倒 是 個 啟 示 。 三 、 四 十 歲 的朋 友 開 始 懷 緬 青 春 歲 月 , 三 、 四 十 歲 的 朋 友 有 消 費 能 力 , 三 、 四 十 歲 的 朋 友 尊 重 版 權 , 三 、 四 十 歲 的部 份 朋 友 不 懂 得 下 載 MP3 。

最 近 的 懷 舊 風 吹 得 特 別 勁 , 草 蜢 將 開 演 唱 會 , 可 能 因 為 夢 劇 院 也 是 同 期 , 好 多 人 問 我 會 不 會 復 出 , 但我 都 當 他 們 是 打 趣 而 已 , 然 後 回 答 : 「 唔 使 客 氣 喇 。 」 驀 然 回 首 , 我 還 是 樂 於 承 認 自 己 是 最 後 一 批 出黑 膠 唱 片 , 最 先 一 批 出 C D 的 歌 手 , 我 視 這 為 一 種 榮 幸 。

李敏”