2011年10月3日星期一

10-3(mon) tvb“邁向45”周年台慶亮燈+梁詠琪今閃婚 報復鄭伊健

今日終於做第一集"荃加福祿壽探案"…嘩! 都真係幾胡鬧吓...好似有d想學當年"難兄難弟"的style, 但"難兄難弟"其實係幾有劇情又幾好睇的…呢套胡鬧十倍! 我作福祿壽fan屎都唔係好頂得順...佢哋都係做番綜藝節目罷啦! 不過都可以俾多幾集機會佢o既, 無謂太快下定論! 但呢套都可以係台慶劇, 我又真係估佢唔到囉!

之前兩個星期"不速之約"悶咗好多, 今日o個集忽然又幾有驚喜! 最尾楊怡同姜大衛o個part估佢唔到, 唔知搞咩? 查實楊怡會唔會係姜大衛個女之類? 仲有今集講人遇到逆境會表露真性情…控制唔到情緒亂發身邊所愛的人脾氣, 然後眾叛親離…幾有意思...結局篇好似開始好睇番!

睇tvb個44周年台慶 (sorry, 係”邁向45’周年) 亮燈, 六叔又真係好犀利, 百幾歲仲咁壯健…真心勁! 同埋見到阿視帝黎耀祥呢兩年企到o係第一行正中心, 諗起佢之前十幾年可能連台慶亮燈都無得出席…所以話呢個世界又係永遠你都估佢唔到, 人有三衰六旺, 風水輪流轉…未到最後你都唔會知!

Tbb究竟係咪以後都唔會同五大唱片公司好番? 已經一連兩年亮燈都係得由巨聲幫孭飛! 同埋我想話…點解何晶晶真係只係每年台慶亮燈先會見到佢 (好似”歡樂滿東華”o既梅小惠咁…:p)…咁佢平時做咩o既呢? 佢係咪仲o係呢個娛樂圈度打滾緊呢?..

至於星期日o既"超級巨聲3"…真係比前兩輯遜色好多, 如果唔係有趙增熹, 可能我都唔睇好耐喇! 係因為d參賽者真係唱得唔多好聽, 定係因為去到第三輯已經無晒新鮮感?!

我仲要其實有好多集skip咗都完全無意欲睇番! 平時做咗咁多集都認得晒d參賽者, 今輯真係唔知邊個打邊個! 下一集有番巨聲1,2幫…可以一睇!

尋日個小朋友唱得好唔掂…點解咁耐都未foul?! 個日本妹妹唱“默契”又係比平時差好多, 今輯d參賽者真係無辦法吸引大家睇落去…可惜!

呢段新聞勁好笑…姑勿論係咪真, 都真係講到似層層…不過話實, 一年365日偏偏揀呢一日, 又的確好難唔俾d記者大造文章…,至少配合”好勝gigi”的人物角色設定…:p




http://www.libertytimes.com.tw/2011/new/oct/3/today-show1.htm

梁詠琪今閃婚 報復鄭伊健

35歲的「Gigi」梁詠琪今天閃嫁拍拖數月的36歲西班牙男友Sergio,最新一期香港「東方新地」週刊報導,Gigi在06年與「伊麵」鄭伊健結束7年戀情後,全速展開新戀情,連閃婚都刻意選在伊麵生日前一天,好強的她發憤實踐「活得比你好」,向伊麵一較高下的意味相當濃厚。

連結婚也要拚輸贏

東方新地報導,當年伊麵帶著新歡蒙嘉慧到日本東京朝聖瑪丹娜演唱會,和他黯然分手的Gigi也在當地上演宣戰戲碼,揚言一定要過得比他還好,今年初,伊麵驚傳有意和蒙嘉慧步入禮堂,字典裡沒有「輸」字的Gigi,只好搶先一步找到另一半「閃嫁」。

要鄭伊健永遠記住她

更重要的,今天當新娘的梁詠琪刻意選在10月4日、鄭伊健生日前一天完婚,東方新地報導,梁詠琪是要讓鄭伊健每逢生日就要想起她已嫁作人妻,要他永遠記住她,不過梁詠琪「活得比你好」的好勝心,卻也讓她心中的那個「你」,從未放下過。

東方新地指出,鄭伊健是梁詠琪入行後第一個男友,也是拍拖最久的,當年分手後,Gigi有長達好一陣子沒談感情,她全心投入事業,就算後來跟Sly及Matthew等人拍拖,但都不太投入,直到伊麵放風聲計劃結婚,Gigi才轉而搶先完婚。

蒙嘉慧大方祝福梁詠琪

而一向對婚姻Say「No」的鄭伊健,去年為老友陳小春擔任伴郎,被追問婚期時態度明顯軟化,進而表示「有計劃,但未有時間表」,據悉蒙嘉慧和伊麵達成共識,決定婚後不生,二人最快將於農曆年前到美國註冊結婚,返港才會公布喜訊;昨天截稿前一刻,蒙嘉慧在微博大方祝福Gigi要「一直幸福到老」,但遭部份網友質疑她的誠意,相當諷刺。