2007年3月31日星期六

3-31(sat) 芒姐@蘋果 (3月號之五) + 陀槍師姐

電 視 撈 飯 (2007-03-30)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070330&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=6953990

《 同 事 三 分 親 》 幽 默 細 膩

無 綫 的 處 境 劇 一 向 甚 少 高 開 , 能 保 持 25 點 收 視 左 右 已 算 還 得 神 落 ; 但 「 3.12 」 變 陣 後 推 出 的 《 同 事 三 分 親 》 , 首 周 已 錄 得 28 點 收 視 , 相 信 往 後 仍 有 機 會 「 步 步 高 陞 」 。 觀 眾 捧 《 同 事 三 分 親 》 場 , 明 顯 是 為 了 久 違 了 的 關 詠 荷 , 「 娥 姐 」 的 魅 力 真 的 不 可 小 覷 。 傳 聞 無 綫 最 初 想 找 毛 舜 筠 演 出 此 劇 , 後 來 因 為 價 錢 談 不 攏 , 改 為 力 邀 關 詠 荷 產 後 復 出 ; 無 綫 這 次 可 謂 塞 翁 失 馬 , 焉 知 非 福 。

觀 眾 餓 了 「 娥 姐 」 多 年 , 現 在 終 可 在 螢 光 幕 再 次 看 到 她 的 精 湛 演 出 , 加 上 之 前 深 宵 重 播 的 《 陀 槍 師 姐 》 造 勢 , 風 頭 可 謂 一 時 無 兩 。 無 可 會 考 慮 安 排 觀 眾 緣 同 樣 爆 燈 的 歐 陽 震 華 加 入 《 同 事 三 分 親 》 , 再 續 「 娥 姐 」 與 「 小 生 」 的 未 了 緣 , 再 創 收 視 新 高 峰?

另 一 位 很 久 沒 有 演 出 無 綫 劇 集 的 江 欣 燕 , 演 起 工 心 計 的 女 強 人 也 不 過 不 失 , 可 惜 角 色 不 大 討 好 , 加 上 面 對 強 勁 對 手 , 少 不 免 會 被 比 下 去 。 還 是 懷 念 當 年 她 在 綜 藝 節 目 的 搞 笑 演 出 , 80 年 代 EYT 的 Maria , 我 們 還 有 機 會 再 見 到 嗎 ?

《 同 事 三 分 親 》 首 兩 周 仍 是 在 鋪 排 人 物 關 係 的 階 段 , 故 事 能 夠 做 得 到 不 太 沉 悶 已 算 不 俗 。 辦 公 室 權 力 鬥 爭 也 拍 出 喜 劇 感 , 偶 爾 能 讓 觀 眾 發 出 會 心 微 笑 ; 金 燕 玲 、 關 詠 荷 與 蔡 淇 俊 之 間 的 婆 媳 / 孫 / 母 子 / 同 事 等 多 種 錯 綜 複 雜 的 感 情 關 係 , 也 描 寫 得 頗 為 細 膩 。 無綫 高 層 曾 勵 珍 親 自 出 山 監 製 此 劇 , 果 然 有 一 定 功 力 。 大 小 角 色 陸 續 出 場 , 比 較 突 出 的 有 志 願 成 為 第 二 個 河 國 榮 的 「 鬼 佬 」 布 韋 傑 、 江 欣 燕 身 旁 的 「 馬 屁 精 」 徐 榮 及 飾 演 樓 華 的 「 變 聲 王 」 王 祖 藍 。 處 境 劇 的 好 處 是 夠 入 屋 , 每 日 半 個 鐘 慢 慢 浸 , 看 《 真 情 》 捧 紅 了 多 少 人 便 可 知 一 、 二 。



《 亂 世 佳 人 》 七 國 咁 亂

8 點 半 的 《 亂 世 佳 人 》 , 真 如 劇 名 般 七 國 咁 亂 , 慘 情 有 餘 , 感 染 力 卻 不 足 。 終 日 喊 苦 喊 忽 , 喊 走 一 家 大 細 , 白 白 浪 費 陳 錦 鴻 的 好 演 技 。 黃 金 時 段 太 多 苦 情 戲 送 飯 , 觀 眾 又 怎 能 吃 得 開 懷 ? 幸 好 9 點 半 的 《 寫 意 人 生 》 尚 算 輕 鬆 勵 志 , 但 卻 毫 不 突 出 。 可 是 接 《 寫 意 人 生 》 棒 推 出 的 《 溏 心 風 暴 》 , 又 是 典 型 的 家 族 情 仇 豪 門 恩 怨 劇 , 一 連 兩 線 的 爾 虞 我 詐 大 鬥 法 , 觀 眾 怎 可 吃 得 消 ?

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

終於有機會一氣過煲o左廿集"陀槍師姐" (當然係fast forward咁睇, 飛o左自己唔鍾意睇o既部份, 慳番d時間)…對比起“同事三分親”, 關詠荷個樣真係老o左好多, 不過40幾可以keep成咁都算幾好o下! 其實我覺得佢最走樣o既時期, 係2000年左右, 拍完陀槍1,2 之後, 有一段時期過番亞視客串"俠骨仁心"o個期…嘩! 個樣係忽然顯住地老o左好多, 今年出番o黎又好似keep得好番d喎! 睇報紙有將相係張家輝抱住個女去探佢, 佢個女個女真係好似佢個樣…不過睇真d更似張家輝!

記得當年好鍾意睇呢套劇…最主要反而係鍾意三元同程峰, 唔係大眾鍾意睇o既娥姐同小生 (雖然佢兩個都幾好笑o下)! 尤其o個時o岩o岩考完a-level, 暑假好鬼長, 又輕輕鬆鬆, 睇電視都睇得特別高興!

好buy o個時o既滕麗明(名), 幾fresh, 幾靚, 幾自然…依家個樣同埋成個感覺都唔同晒…好多女星都係出道時最天然個樣係最好o既, 好似“刑偵”o既“車匙”咁! 加上滕麗明o個時作為新人, 都真係算演得唔錯, 而呢個“檸檬頭+男仔身”角色, 亦真係設計得幾好! 個感覺同另一個我亦都好buy o既角色-“真情”o既阿雪幾似…佢都係最適合做呢類型爽朗角色! 有無睇過“四個32A”裡面, 佢做江麗娜 (唐寧) 暗戀o個個TB? 又係做得唔錯…o個期佢其實上位上得幾快o架!

今次睇睇o下發現原來又係莫可欣做滕麗明個情敵…點解又係佢? 大家仲記得“真情”o既banana (rebecca) 嗎? 當年佢vs阿雪vs立生o個段都好經典…當然仲有後來加入o既阿靜彭芷晴啦…o個時仲有個“滙應窿”投票, 問立生應該揀阿雪定阿靜…但係點知, 佢最終係揀o左阿靜, 激死人!…oh, 又係those were the days喇! 今次睇番佢兩個個角色同埋d場口…都有一種好似曾相識o既感覺囉!

仲有阿魏駿傑…佢o個時都幾型o下! 記得十幾年前佢一出道忽然擔正, 套戲叫"老襯喜相逢", 戴住個眼鏡斯斯文文 (點知後來居然變o左個筋肉人), 完全唔知佢係邊個, 只係好似話演藝學院出o黎, 一下就俾佢擔正…大家仲記唔記得呢套戲呢?!



至於d配角, 其實都唔錯o架…做“軍佬”o既馬德鐘, 差d唔記得o左佢都有做呢套劇, 仲要係做三元同程峰身邊o既同事…但係依家o既佢反而紅過佢兩個好多, 世事o既o野好多你都估佢唔到! 記得佢有一次訪問話好唔鍾意一個女藝人, 因為佢當初開始有得做男主角時, 個女藝人同佢拍檔但勁睇唔起佢…大家當時估o個個係滕麗名, 依家咁睇都似喇…尤其係佢未紅時係拍過當紥o既滕…但係依家反而風水輪流轉 (雖然馬德鐘呢期o既形象都唔好得去邊, 但總算有得拍中港合作賀回歸巨獻“歲月風雲”)…

仲有, 分別做“四喜”同埋“五福”o既兩位98年好紅o既“電波少女”姚樂怡同梁雪湄, 究竟依家去o左邊呢?!

最正o個個當然係每年o既“卡拉之星”王俊棠做o個個“聶世官”啦…好o岩佢做!