2008年8月24日星期日

8-24(sun) 奧運餘溫之…張如城!!!

噢, 話咁快奧運又圓滿結束, 每一屆奧運閉幕後都會有一絲傷感, 若有所失咁…是為“奧運閉幕症候群“...心感“我空虛...我寂莫...我凍...”咁囉...嘩哈哈哈哈哈! 因為之前o個兩個禮拜會好密集式咁咩時段都睇到奧運…正如我成日都講, 好鍾意o個種眾志成城o既感覺! 呢種失落每屆都會發生, 由92年開始, 因為o個年係我第一之好認真咁追奧運…仲要係放緊暑假, 每晚深夜係咁睇, 不亦樂乎! 其實之前88年o個屆都有睇o既, 但只係食飯睇o下o個隻, 淨係記得得盧根尼斯o係三米板跳水時撞親個頭…嚇死我!

北京奧運終於落幕, 其實我對於京奧感覺係特別強烈, 話說01年北京申辦奧運時, 我咁o岩o係某報做summer intern, 北京申辦奧運成功o個一刻, 就係去o左採訪香港各地o既慶祝情況, 所以對於08奧運特別深刻! 不過今次個閉幕禮都幾令人失望, ok悶o下, 同開幕禮的震撼差好遠! 不過開幕禮本身o既grand真係好難超越, 下屆到我同樣好鍾意o既倫敦舉辦, 應該都好大壓力!

尋晚閉幕之後, 兩台主持的齋talking+回顧大家有無睇? 呢樣又係亞視比無綫做得好好多…個個主持人分享o下感受, 真係好有亞視平時最大特色…勢孤力弱但係好有溫情, 好有一家人o既感覺, 就好似佢o地每年o既台慶一樣! 係唔夠人強, 但又係好眾志成城囉…亦都係我咁多年來欣賞亞視o既最重要一點! tvb就搵阿楊思琦同keyman o係北京亂咁搵d人講o下感受, d人仲要成日聽唔明阿keyman講咩…真係唔該晒! 佢兩個幾十歲仲要懶興奮咁跳跳紥…我都戥佢o地尷尬!

仲有, tvb依然好樂此不疲咁送tvbuddy俾d被訪者…真係笑爆嘴! 上次係李小鵬+楊威+鄒凱, 今次連李寧都唔放過…李寧個樣都好無奈o下! 相信d被派去訪問人o既主持本身都好無奈! 救命! 好彩佢o地無逼阿李寧大哥講:“我們就是奧運”咋!

仲有, 點解tvb今年反而無咩點熱播佢o地自己首奧運歌“光輝的印記”呢? 上屆o個隻“遇強愈勇”真係播到爛晒, 不過旋律其實幾難聽o下, 今屆又無每日搵d當紅藝員上o黎講o下o野, 相反就變o左d主持廢o翕多o左!

嘩, 好勁呀! 奧運臨閉幕前一晚, 唔覺意睇到TVB個"360音樂無邊"...居然見到長大了的張如城 (我個人認為我呢次真係有運行呀, 咁都俾我睇到...平時我係唔會睇呢個節目, 只係咁o岩今次睇完奧運未熄機...勁!)...即刻令我諗起佢首" forever sure forever…真愛是真"…


(2008/08/24 TVB 360音樂無邊…張如城 - 友誼的光彩)
(香港一碟歌手-張如城分享聽rap心得:
* 城城用三,四年作呢首歌
* 混入山歌元素)


真係嚇死! 佢今次首“友誼的光彩”一開始o既 “together…together…together…”同佢隻首本名曲“forever sure forever”都真係好鬼似! 咁就7年…佢高大o左, 肥o左, 但講o野語調/唱功/台風都無變過…真係想點呀張小朋友? 而佢填D歌詞, 又真係想點呢? 同埋, 佢點解忽然間又會走番出o黎呢? 呢d全部都係…謎! Adam鄭同貽興王你o地去o左邊呀?

同埋其實佢o個d係咩話o黎o既呢? 普通話又唔似普通話咁o既? 仲有, 阿張小朋友佢隻左手o既舞動…又係想點呢? 同佢7年前真係完全無變過! 其實佢知唔知自己做緊咩? 7年前都當佢仲細個, 依家都廿歲…唔好玩啦! d主持睇完佢o既表演都O晒嘴, 忍笑忍得好辛苦! 不過佢又真係幾有貢獻o既, 起碼o係奧運閉幕前一日送隻咁o既歌俾大家, 提供無限歡樂, 亦令到大家無咁快忘記奧運, 帶o黎餘溫! 你睇o下佢幾勁, o係youtube點擊率一日已經過萬…真係唔睇唔得! 睇完一次又想再再睇第二次…真係欲罷不能! 下次去k一定要唱添呀...wahahahaha!

in case大家忘記了…他當年的經典:


(張如城 - 真愛是真)


(張如城 – 愛意)

仲有, 聽晚首播o既 “尖子攻略”, 我相信都會幾好睇! 聽晚凌晨12點又有好戲重播, 就係初哥哥o個套 “十月初五的月光”…“聽…你不斷呼叫我…”! 首歌好聽到呢! 不過我又係睇o左十九幾萬次喇…所以忍得住都係唔好睇, 如果唔係真係會好唔得閒! 星期四晚就做“新變色龍”喇, 跟住又有“俠盜風流”...12點幾又有"情陷夜中環"...全部都係好戲...真係好忙呀我!