2007年8月10日星期五

8-10(fri) parental guidance

前兩日有讀者講開話宣萱前排o係新加坡拍o左套英文劇, 都幾得意, 搞到我都有興趣睇o下! 一search之下, 原來youtube有, tudou都有…d fans真係好有心有力!

原來套劇叫“parental guidance” (奉子成婚), 其實劇情真係無咩, 無無聊聊, 不過sitcom係咁o架啦! 話宣萱個表妹嫁o左男主角個細佬, 點知表妹同細佬死o左, 留下三個細路, 要宣萱同男主角撫養…其實宣萱同男主角不嬲好唔o岩o既, 但係為o左唔想o個三個細路要分開養, 所以話要結婚去等佢o地三個唔洗分開喎 (呢d劇情其實真係幾唔該晒!)…跟住當然係會鬧出好多笑話, 然後日久生情啦!

劇情無咩特別, 不過最吸引我係可以聽o下宣萱講英文…仲要係成場講英文做戲! 一向印象中宣萱d英文都好好, 同埋佢好細個已經去o左英國, 我一向以為佢會好native…不過今次睇佢成場以英文做戲 (但係平時o係tvb d戲都係聽到一句起兩句止), 唔係話唔好, 一樣幾好聽, 只係無我想像中咁native, 正確d o黎講係講得好好聽o既香港人…但係個感覺有d怪, 因為平時睇親講英文o既戲, 都會係d鬼佬li li lur lur咁…好少會聽香港藝人以全英文去做戲, 感覺有d似以前睇英文etv, 更加似以前中學d English drama…尤其佢d accent, 真係好似…同埋佢可能好少做英文戲, 感覺佢好自覺做緊戲咁, 無平時咁自然…總之好得意!

至於佢個look, 就係好“賭場風雲”咁…不過佢都係無陰靚d! 好似“流金歲月”o既程天藍大律師個look我覺得就最靚, 長髮無陰, 個look好pro…係佢咁多個角色之中我最鍾意! 今次佢又係做律師…真係第n次…不過呢種角色又的確係最適合佢!

呢個係第一集第一part…大家有興趣可以自己繼續click埋之後d集數…



跟住呢排朝早6點o既"餐餐有宋家"…居然呢幾集係做宣萱+馬德鐘...宣萱有份做呢套劇不嬲都知, 但真係唔記得馬德鐘都有客串過囉…佢o地仲要有對手戲, 話馬德鐘力追宣萱, 介入佢同林偉度…話時話, 宣萱o係劇中個男友林偉點解好似消聲匿跡o左咁o既?! 最搞笑係呢排做緊“歲月風雲”, 又係佢o地兩個…原來佢o地13年前已經有合作! 馬德鐘個眼鏡look仲搞笑...同“歲月”個look差唔多, 不過o個時再薯d! 宣萱當時已經係二線, 但係馬德鐘仲係無人知佢個名o既御用"主角的情敵"…佢都算守得雲開o架喇 (不過早三, 四年個勢更好…呢兩年已經dup番)!

更抵死係套劇一做完, 居然播”歲月”首主題曲...好搞笑....又見到13年後o既佢兩個! 都唔知係咪襯“歲月”推出同時, 特登播番呢幾集o既! 上次“同居三人組”又係咁…o個期幫克勤做勢拿最受歡迎男歌星, 又係無論咩時段都播佢d劇/主持o既節目…連“同居三人組”都特登揀番有佢o個幾集出o黎播!

講開“歲月”, 仍然要講第十次…愈睇林峰同佘佘真係愈姊弟戀feel…好唔襯! 仲有, o個個做華振民o既“內地版吳彥祖”…真係一d都唔“吳彥祖”囉…佢未免太乸型!

oh 睇報紙話宣萱可能簽亞視…點解呀? 羅嘉良先o岩o岩回巢佢就走…我想睇佢拍撈家喎!!!! 希望唔係真啦!

仲有, 個陳自瑤真係因為負面新聞俾人調離“同事三分親”呀? 本來對佢印象真係麻麻…但係依家覺得佢有d慘…俾人調走o既, 唔係應該係o個個搞事男蔡淇浚咩?

原來蘇絲黃係同金燕鈴o既咩? 我真係唔知啊! Btw, 曾經兩次o係中環見過金燕鈴…真係幾靚喎, 呢個年紀o黎講, 真係keep得好好!

仲有仲有, 睇報紙話原來孫耀威會考有成28分…真係對佢更加另眼相看! 之前都聽過佢o係中大成績都唔差, 同埋以明星o黎講學歷已經算好高…再加上一向都覺得佢唱歌幾好聽, 個樣仲可以keep到十年如一日(literally)…好得囉! 抵佢隻新曲+精選大賣…抵佢“鹹魚翻生”o既!