2007年4月4日星期三

4-4(wed) 衛蘭my first concert

前幾日去o左睇衛蘭個“my first concert”…嘩, 真係呢…史上最呃錢o既演唱會! 沉悶程度足以媲美幾年前關心妍個什麼“I am ready演唱會”…兩個都係第一次, 兩個都係咁悶! 不過我鍾意janice多d, 所以感覺都好過關心妍少少o既, 但係就咁個演唱會本身, 直頭係我睇過咁多個演唱會之中top 5最唔得o既!

8:40開場, 10:50就完show…係, 如果你話內容好充實好豐富, 就算短都值回票價…最弊佢唔係呢! 成個演唱會個flow係可以話零囉, 好求其, 連度橋都慳番! 平時d演唱會都會度o下由一part點flow落去下一part (克勤d演唱會o係呢方面就做得好好, 尤其係02年個“情情塔塔演唱會”…咁先有誠意o架嘛…抵佢多人睇!), 你咁求其, 下次搵鬼睇咩?! 你諗唔到做咩, 搵阿老闆黎生出o黎講一part金句聽o下都好呀!

加上衛蘭搞氣氛又真係完全唔得, 莫講話搞氣氛, 基本上佢連講o野都係唔多知佢想講咩, 又無字幕喎…不過有樣要讚, 就係佢唱live真係唱得好好…可惜佢只係出過3張碟, hit歌數埋唔夠10隻, 除非係佢fan屎, 否則可能有一半歌都係唔識! 仲有其實佢同應昌佑o個首合唱歌“24”都好好聽…點解o係咁唔夠歌之下都唔唱呢隻呢?

唔夠歌都唔緊要喇, 唱多d人o地d歌咪得囉…或者俾佢個妹唱多兩隻囉…反正都係想借呢個演唱會捧埋佢個妹o架啦! 但我又真係唔明, 點解阿衛詩未收身都要著三點式出o黎見人? 係邊個逼佢咁樣搞法? 定係佢太有自信? 無理由會喜歡自暴其短o架?

可能依家個樂壇大氣候真係捧得d歌星上位得太快, 以前要等三,五,七年先可以去紅館開個唱…依家出道一,兩年就話殺入紅館…得來不易佢o地先會識得珍惜, 搞演唱會都搞得落力d! 今次呢個演唱會有d交行貨, 令我好失望, 抵佢獲得一致劣評…我唔打分俾佢添呀! Hm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


(花生女郎 (PP Gals) - DJ Boy MV)

睇番d舊歌片段仲精彩過去睇演唱會…呢隻係我成日都講, 由九十年代初樂壇曇花一現女子組合PP Gals唱o既 “DJ Boy” …十幾年後有人談論番呢個組合, 都係因為紅o左其中一個成員…張可頤!

但係張可頤當時o係四個裡面反而係最唔紅o個個…仲要“寧寧瀉瀉”疏個短髮, 有d怪! 係到94年, 佢改o左個洋名叫maggie (又或者係用番佢真正o既洋名啦…我唔知…) 走o左去選港姐, 一眼就認得出係佢, 不過就靚o左好多! 之後“難兄難弟”年代o既佢, 個樣就更加掂啦! 反而當時最起眼o個個, 係拍拍能得利果汁橡皮糖做天使&魔鬼o個個姐姐!

當然最值得留意o既, 係佢o地真係好鬼假地拎住個結他o係度扮邊彈邊唱…係好假,不過好過癮!

終於有人post呢隻歌mv上o黎, 未睇過o既朋友可以睇去睇o下, 同埋聽o下呢首咁經典o既歌…成日去k都想唱, 可惜次次都搵唔到!

仲有另一段片, 又係當年播出時笑o左好耐o既…羅嘉良同張可頤上去“超級無敵獎門人”宣傳 “難兄難弟”…大家可能都應該記得…自己睇啦…哈哈哈哈哈…


(難兄難弟獎門人)

oh, 仲有仲有…呢排講開倪詩蓓vs劉小慧, 又俾我o係youtube見到劉小慧初出道時一首好hit o既歌“留住這一刻”o既mv…個MV男主角居然係"手語人"王維德!!! 呢首歌又係好鍾意…又係我最懷念o既九十年代初MV!


(劉小慧 - 留住這一刻 MV)



因為有好多讀者話未見過倪詩蓓近年o既樣貌, 咁我又走去search下啦…呢張係我搵到比較近期o既一張…



近期有個無聊白痴網上遊戲…雖則幾無聊, 但都幾好玩呀…偉仔和郭首富爭嘉玲