2014年5月20日星期二

5-20 (tues) M CLUB


呢期最好睇o既劇依然係”m club”…雖然我認識一d八十尾/九十後的朋友, 話點解do既劇都會有人睇? sorry, auntie我覺得好好睇好有八十年代嗰種feel…同埋好有校園色彩...d似我一向好鍾意睇嗰d“iq成熟時, “淘氣雙子星, “不再少年時”o個隻青春劇feel!

後生嗰同班妹妹我無expect佢哋會做得咁好囉完全蓋過咗班熟女! 咁多個我最鍾意做小吱喳o既吳嘉熙其實平時喺super girls我已經有留意開佢估唔到佢除咗唱得跳得, 仲演得喎! 邦民女anjaylia都做得比我想像中好好多, 仲有一個係做少女版張慧儀o既賴慰玲, 咁多個佢知名度最低, 但表現亦最有驚喜! 其實真係咁多個都做得唔錯, 反而班熟女就無咩特別! 我最唔明係陳慧珊點解會肯接呢個角色, 做奸角唔緊要, 一係奸得型d…佢個角色係乞人憎兼無鬼聊, 完全唔討好!

Atv用連我作為殭粉都覺得播到爛的我和殭屍有個約會tbb八點半套西遊記”…其實又真係醒o, 因為根本無得輸, 你播新嘢舊嘢咩嘢都無收視o架啦, 咁你攞套剛剛喺歲月留聲台播完的1”出嚟再播, 輸咗都有得賴呀呢招我覺得高喎! 同埋有賣點, gimmick, 本來都無人知亞視同時段做咩節目, 依家可能反而有d人會玩嘢轉過去睇吓殭屍!


另一單呢期最hit o既新聞當然係翠蕭芝三角戀翠如bb一下子變成翠狐bb…都咪話唔大吉利是! 佢連雪雪雪都搭上, 又真係唔怕死喎, 證明愛情真係盲目的! 何傲芝句邪不能勝正又真係靚抽喎呢吓我有d欣賞佢…o既抵死! 聽聞做完西遊記就會播佢哋撻著之作咩師奶madam”…咁就真係要睇吓喇