2007年9月14日星期五

9-14(fri) 孫耀威

呢期好欣賞孫耀威…唱歌好聽, d歌經典(呢樣嚴格o黎講唔算十分關佢事), 幾靚仔, 居然發現佢人又叻, 讀書得, 會考勁, 英文又好, 仲走埋去讀mba, 早知我都去報個mba讀o下認識孫耀威! 佢出番o黎之後個感覺真係掂o左好多!

不過佢無啦啦o係出番o黎走紅o既時候走去讀mba, 又係怪o既, 咁忙點讀呀? 雖然話係allocation of time o既問題, 但學佢自己話齋, 成日又要出show又要出trip, 但mba都要繼出席率o架, 唔係話你想allocate就allocate到! 點解之前咁多年唔讀, 呢期“鹹魚翻生”先o黎讀, 真係有d難搞…又或者佢報o個時未“翻生”o卦?! 世事往往都係咁…



前兩日去唱k睇番孫耀威第一首主打歌“我知道你在等我”, 佢o既第一首歌o係台灣出先…個style都好台灣, 有d娘…感覺其實似另一個林志穎… 唇紅齒白咁! 睇番呢個mv, 我明白點解我當年無欣賞佢, 反而依家會欣賞…因為佢成個感覺都唔同o左好多!

佢o個時唔係話唔靚仔, 但呢隻唇紅齒白糖衣偶像, 絕對not my cup of tea…反而依家個感覺正常好多! 男藝人大部份都係過o左三十歲, 成熟d, 有d經歷反而更加吸引…好似棒球小子年代的鄭嘉穎vs依家o既鄭嘉穎情況一樣!

睇睇o下當年的孫耀威, 有d似之前”大飲茶”個主持蘇敏聰, 又或者係亞視o既 “藍月亮”羅頌華哥哥…仲有d方力申o個隻style, 不過個樣就唔多似!


(2007孫耀威…型好多…雖然我就鍾意佢以前d歌多d!)

無綫原來除o左重播“真情”, o係朝早6點幾仲重播緊“開心華之里”…呢套我又係曾經好鍾意睇, 仲要係鍾意朱健鈞同麥家琪o個下頂癮…不過佢到最後未播完忽然被腰斬改播“梅花三弄”, 仲要連拍好o個幾集都唔播埋…當時瘋狂的我有寫信去“香港電視”投訴, 不過都係無用, 套劇連正正經經o既結局都無…好可憐! 可說係一大遺憾!

套“歲月風雲”真係愈搞愈唔得…點解做極都未做完? 真係無論口碑同收視都咁差…無綫每次一搞呢d超大製作都唔掂…搞番d小本製作咪仲好!

近期講到華振邦鍾意同o左暗戀 (or明戀) 佢好耐o既秉怡一齊…雖然我鍾意睇林峰拍胡杏兒, 但個劇情明明係華振邦真係一d都唔鍾意秉怡, 頂多係有d感激…夾硬同o左佢一齊, 真係好夾硬囉…我唔鍾意咁! 終於阿秉怡都悔婚…不過呢, 真係好搵o黎搞…睇到人好激氣! 唔知點解令人諗起幾年前o既“再生緣”, 胡杏兒飾演o既劉燕玉又係發現阿皇甫公子 (林峰) 愛o既係另有其人 (葉璇), 毅然留書出走讓愛! 估唔到今次呢個時裝版劇情居然係exactly一樣! Btw, 大家有無睇有線套“補習天后”? 好似話都幾抵死? 可惜我屋企已cut左有線, 無得睇我曾經好欣賞o既葉璇 (不過佢依家個感覺真係唔同o左…以前無綫有得俾佢發揮, 雖然大部份香港人都唔buy葉璇, 但佢真係幾聰明, which我好欣賞…佢o係無綫先有用武之地, 起碼會有人記得佢…我以為佢打算番大陸拍劇都話呀, 但係如果佢諗住留o係香港拍戲, 佢當初離開無綫o既決定真係錯o左! 依家人氣跌成咁, 當初做佢配角o既胡杏兒, 楊怡都上晒位…唔好計再之後先紅o個d添啦…真係好可惜!)

講埋套“歲月風雲”先…跟住又夾硬要吳唱k講佢最唔掂o既英文, 更要強調係佢弱項…洗唔洗咁刻意呀? 不過當然點都唔夠佢d “雅芳婷”, “恒生”同埋洗髮水咁刻意…平時容祖兒d mv成日無啦啦都煮個面已經夠刻意, 但呢套劇再over多十倍…hard sell到令人對o個隻產品直頭反感…弄巧反拙!

同埋好騎呢…有晚搭地鐵, 深夜差唔多收爐o既時候, 有個清潔工人一邊抹電梯一邊係咁o係度唱“我對你…這一生…哪個可比”…估唔到林峰首插曲真係咁hit!

Oh…仲有, 地鐵終於無o左個咩“小心梯邊夾腳仔”口號…好難聽, 好肉酸…抽起咪好囉!