2013年5月7日星期二

5-7(tues) 嘉欣bb+梁麗瑩

禮拜六嗰集”玩嘢王”…令阿”Hot Linda bb” (btw, 呢個廣告用上咁o既名真係好嘔心) 一夜之間成為fb紅人, 洗版程度超越咗o個隻我本來neutral但洗版洗到我十分反感的黃色鴨…:p

可惜我係洗版之後先睇番嗰集”玩嘢王”, 搞到效果減半…如果唔係真係應該更爆趣! 嘉欣bb當日o既演技真係達視后級…亦令我覺得佢平時o既平凡演技可能先係真演技! 哈哈! 佢嗰句咩”係我男朋友嚟o架"…我真心笑咗!

不過咁, 其實睇完之後再回想番, 成件事 (尤其去到斷頭台o個part) 到後段係ok浮誇…你令個藝人以為自己幾乎整死另一個藝人…係咪真係會玩成咁?! 定係all parties夾埋晒做場好戲…呃的只有觀眾?! 當然, 我認為就算真係咁也無壞…做到一場good show, 令大家開心咪功德無量囉! 同埋其實王君馨嗰段咩”yummy yummy yummy yummei yum”無聊得嚟都幾好笑! 哈哈!



終於有時間睇番“仁心解碼2”…ok好睇喎! 雖然來來去去都係咩人格分裂呀, 邪教呀咁! 但阿天兄o個part我真係笑咗! 同埋做好迷戀佢o個位痴女, 我初時覺得做得幾好同埋個樣幾靚 (雖然有d膠), 係咪新人嚟呢? 但又好似o係另一套劇見過喎…諗諗吓原來係上次”法網狙擊”累到高ling俾白健恩強姦o個個“妹妹”…於是上網search吓佢o既資料…嚇然發現佢居然係梁麗瑩!!!!!!! 04年落選港姐, 同陶大宇合作過05年“開心賓館”的梁麗瑩!!!!!!!! 我印象中你完全唔係咁o既樣o架喎…兩個人一樣! 我怎能相信我的眼睛!!!! 搞咩鬼呀?!?!?!?!?!