2013年5月7日星期二

5-7(tues) 嘉欣bb+梁麗瑩

禮拜六嗰集”玩嘢王”…令阿”Hot Linda bb” (btw, 呢個廣告用上咁o既名真係好嘔心) 一夜之間成為fb紅人, 洗版程度超越咗o個隻我本來neutral但洗版洗到我十分反感的黃色鴨…:p

可惜我係洗版之後先睇番嗰集”玩嘢王”, 搞到效果減半…如果唔係真係應該更爆趣! 嘉欣bb當日o既演技真係達視后級…亦令我覺得佢平時o既平凡演技可能先係真演技! 哈哈! 佢嗰句咩”係我男朋友嚟o架"…我真心笑咗!

不過咁, 其實睇完之後再回想番, 成件事 (尤其去到斷頭台o個part) 到後段係ok浮誇…你令個藝人以為自己幾乎整死另一個藝人…係咪真係會玩成咁?! 定係all parties夾埋晒做場好戲…呃的只有觀眾?! 當然, 我認為就算真係咁也無壞…做到一場good show, 令大家開心咪功德無量囉! 同埋其實王君馨嗰段咩”yummy yummy yummy yummei yum”無聊得嚟都幾好笑! 哈哈!



終於有時間睇番“仁心解碼2”…ok好睇喎! 雖然來來去去都係咩人格分裂呀, 邪教呀咁! 但阿天兄o個part我真係笑咗! 同埋做好迷戀佢o個位痴女, 我初時覺得做得幾好同埋個樣幾靚 (雖然有d膠), 係咪新人嚟呢? 但又好似o係另一套劇見過喎…諗諗吓原來係上次”法網狙擊”累到高ling俾白健恩強姦o個個“妹妹”…於是上網search吓佢o既資料…嚇然發現佢居然係梁麗瑩!!!!!!! 04年落選港姐, 同陶大宇合作過05年“開心賓館”的梁麗瑩!!!!!!!! 我印象中你完全唔係咁o既樣o架喎…兩個人一樣! 我怎能相信我的眼睛!!!! 搞咩鬼呀?!?!?!?!?!

23 Comments:

Anonymous 匿名 said...

嘉欣BB果集"玩嘢王", 我係當晚即時睇的, 其實再細心留意下李思捷講既野, 都發現少少端倪 - 我記得李思捷開頭簡介時, 係有一句說話somehow揭露個魔術師係被玩對象, 不過轉頭佢又講到嘉欣BB將會被玩, 我初時以為係李思捷表達能力差, 講野confusing, 並無深究, 但之後BB句"佢係我男朋友黎架"都好明顯知道BB先係玩人果位啦!

其實BB今次又有幾好戲呀, 咪又係佢平時一貫的喊+嗌+歇斯底里?

6:11 下午  
Anonymous 匿名 said...

認同~我上網睇返被人捧到上神台既嘉欣BB段片, 真係咪又係平時咁喊...

10:55 下午  
Blogger 芒姐 said...

咁佢平時d喊戲都係ok good!

10:36 上午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈, 自從千語bb地位得到確認之後, 鍾嘉欣多番好多女人緣, 依家連芒姐都對佢寬宏咗好多!

9:31 下午  
Blogger 芒姐 said...

哈哈,從來不曾因為林峯而鄙鍾嘉欣,就算鄙佢都係第二啲嘢!而林峯本身自從千語bb事件之後⋯更加係得啖笑⋯

11:26 下午  
Anonymous 匿名 said...

林峰同千語bb呢件事真係好7,一個有錢仔竟然為呢種貨色做觀音兵,鬼上身

11:42 下午  
Anonymous 匿名 said...

原來真係好多人同我一樣因BB事件而對鍾嘉欣好感突然激增.哈哈.完全同意林峯而家已經變成一個笑話. 上討論區睇吓,護峯兵團倒戈圍插.奇觀.半年前視帝風波仲記憶猶新.才半年,佢搞成咁,而黎耀祥就破收視新低.邊個會諗到!

溫哥華匿名人

3:36 下午  
Anonymous 匿名 said...

鍾嘉欣同千語bb有咩關係? 唔好被林峯chok樣呃左,骨子裡佢同一般毒男無異,鐘意打機玩玩具,感情認真起上黎,甘心情願做兵。

7:42 下午  
Blogger 芒姐 said...

agree that the whole incident is..."cant be more 7" (sorry for being so 粗皮)...hahaha!

11:28 下午  
Blogger 芒姐 said...

認同嘉欣BB同千語BB完全無關係...千語BB事件無令到鍾嘉欣變得討好/唔討好咗...

...只係林峰的表現...我笑咗!

11:30 下午  
Anonymous 匿名 said...

好大陣葡萄味~~

12:33 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐你咁鬼好記性連"開心賓館"都記得!

溫哥華匿名人

1:23 上午  
Blogger 芒姐 said...

好坦白好坦白(粉絲不要打我), 依家就算真心粉都應該唔會葡萄偶像d女啦...我本人其實覺得佢媾國產佳麗十分可以理解的, 樣靚身材正又嗲, 我係男人都會嗒糖, 而任何偶像去媾女亦係人之常情, 你話你無我反而覺得你假...不過千語bb就真係yim悶咗d...但taste的嘢好難講, 不過最爆笑o係o個7個咩好愛, 令我諗起陳振聰...堅好笑!

10:39 上午  
Blogger 芒姐 said...

開心賓館我又睇過o架, 不過其實係因為我睇番wiki的資料先記得!

10:40 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐, 唔好誤會, 唔係話你葡萄, 係話其他人jeh~~

雖然話依家d fans唔會好似以前咁, 但你睇番各大forum, 的而且確真係有fans葡萄緊吳千語的~~

12:52 下午  
Anonymous 匿名 said...

咪玩啦,呢種富二代食家落一轉老蘭揀都揀到手軟,葡萄?

4:41 下午  
Anonymous 匿名 said...

從各人對吳千語各式各樣的形容或者批鬥,就知道大家有沒有葡萄,或者葡萄到何等程度,基本上越刻薄(有D甚至達到惡毒等級)就越葡萄... 有葡萄的,自己心照,無葡萄的,亦不必對號入座乾勞氣... Come on, relax!

5:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

其實感情嘅嘢,旁人真係不得依牙鬆鋼嫁噃,你覺得吳千語幾襯唔起你偶像都好,慘得過你偶像又落搭呀,你真係吹佢唔脹喎,講真,如果吳千語真係大家形容得咁差咁配唔起你偶像,你覺得佢地又可以維持得幾耐,洗乜激動到鬧個女仔之餘連自己個偶像都鬧埋?畀些少風度,唔好成日畀機會人話林峰fans小學雞啦。

5:42 下午  
Anonymous 匿名 said...

有人覺得以林生條件可以搵件好D, 而加仲好似愛到傻左咁。其實對吳千語既了解,都係黎自傳媒,佢地真實點相處外人又點知,難得個偶像肯唔理粉絲,620 壓力,需要好大勇氣,我唔覺佢7,我見親子王國好多C9都好欣賞佢tim 。佢做明星唔係為名為利,根本唔care你地班人點講佢,佢呢一刻只係做自己想做既野,雖然一刻激情可能好快過,哈哈。

12:11 上午  
Anonymous 匿名 said...

oh,呢度請親峯峯既話題都好熱鬧!

12:56 上午  
Anonymous 匿名 said...

講親,打錯字

12:57 上午  
Anonymous 匿名 said...

峯峯紅嘛, 人紅梗係多人談論

10:05 上午  
Anonymous po-po-wa-wa said...

其實我覺得出面d人好多時係唔妥峯粉多於林峯本人,如果唔係粉絲們經常過份激動護主,d人可能無咁反感,或者會再多d人鐘意林峯!

10:07 下午  

發佈留言

<< Home