2006年3月15日星期三

3-15(wed) 富貴冤家+鐵血保鑣

呢幾日錄o左少少紀念驃叔o既“富貴冤家”o黎睇…又董驃又肥姐又翁虹又梁思浩又李麗蕊又彭健新…都幾多人喎! 仲有加拿大外景添 (90年代初好興出埠拍外景, 仲要一去去好耐…我記得o既都有“我本善良”, “香港蛙人”, “巨人”等…可能因為o個期o既移民潮!)…都幾好睇! 即刻去search下資料…原來仲係60集處境喜劇…咁未免太長!

仲睇到呢篇有d關係o既恐怖報導:

梁思浩:“人鬼共用浴室?”


跟住打開報紙, 又見到話翁虹個老公無啦啦要同佢離婚…實在太可憐! 當年o既翁虹, 都ok好樣…雖然o個屆我係支持伍詠薇!

但係搵梁思浩做一個懶型懶不?仲懶係唔識中文o既竹升, 三句唔埋兩句就講幾句英文…但係全部都唔正o架喎…實在太令人難受! 不過幾好笑o下! 同埋阿洗米華點睇都係似翁虹細佬多d!跟住彭健新仲要同溫兆倫個“my sara”李麗蕊做一對, 但感覺上佢o地似兩父女多d!

呢套戲睇睇o下感覺幾似我細個時好鍾意睇o既”富貴逼人”系列 (其實我覺得係特登抄o既)…又係o個d”移民外國做二等公民”o既戲…但係個cast差好遠囉!

Btw, 之前有讀者話見過關菊英真係好嗒得杯落…睇電視見佢薄施脂粉出席驃叔葬禮個樣, 又真係覺得幾得喎…尤其以佢咁o既年紀!

仲有, 想講好耐, 呢期九點線o個套“鐵血保鑣”真係好爛…咁o既戲都可以上…d人仲要勁唔吸引! 連姚子羚都可以做女主角…佢唔係話做得好差, 作為新人係可以接受, 奈何佢樣唔太靚又無咩o野過人之處, 咁快俾佢做女主角咁盞害o左佢! 無線繼上次“酒店風雲”俾個咁o既奸角佢做…今次又玩多佢一次, 佢一定係得罪o左高層!