2008年4月9日星期三

4-9(wed) 鄭嘉穎@93年翡翠音樂幹線直播

嘩! 呢段真係好得! 連呢d片段都有...果然係好勁! o個時好鍾意睇呢個深宵節目, 感覺好live!

呢段真係勁搞笑...正如post呢段片o既snpro兄所說, 當年o既鄭生真係多麼的青澀! 佢第一次做呢個直播節目真係好驚咁...個眼神同表情都超級怯, 仲不停咁不自覺地郁身郁勢…佢o既坐姿, 身體語言都話俾你聽佢幾咁緊張...好搞笑...但幾可愛, 好似一個好乖o既小朋友咁!

更搞笑o既係劉文娟好似tum小朋友咁tum佢, 叫佢唔好咁緊張! 一同佢講o野把聲就即刻好似tum細路仔咁, 仲話“大個仔喇喎, 唔好玩埋呢d咁o既o野喇”....好大姐姐教小朋友feel! 最好笑係最尾教佢同觀眾講bye bye o既語氣...好似同5歲小朋友講o野咁...呢段真係好得...好真情流露, 好搞笑呀! 我諗鄭嘉穎自己睇番都會覺得好好笑! 仲有, 要講多次…劉文娟個樣真係幾似酒井法子!



仲有呢段: “鄭嘉穎首張個人大碟廣告(1993)”…而個宣傳口號居然係: “害羞的男孩”…嘩哈哈哈…好貼切!



跟住呢段我諗係幾年後佢客串做“娛樂新聞眼”之類o既主持…呢次進步o左好多...



14年後o既鄭嘉穎, 真係成熟自信o左好多…男人真係年過30更討好, 愈成熟愈有韻味…同埋有d人生經歷真係會令佢依家相比起14年前man o左好多!


(志雲飯局:鄭嘉穎)

o係呢個節目裡面佢有講番戴老師o既“終身抽佣百分之十不平等條約”…仲有佢話自己20幾歲時都仲未ready, 唔識去表達自己...睇番第一段片, 又真係所言非虛! 同埋後來的"陳曉東"事件, 即係話戴思聰擺晒全副心機力捧東東…呢件事本來我都唔記得, 點知咁o岩執o野時搵到本舊雜誌, 正係講呢件事! 當時戴老師話鄭嘉穎反骨, 依家大家道咩事…!

不過佢都算好彩, 後來遇到佢o既伯樂王心慰…王心慰又真係好睇佢, 由台灣搵番佢返o黎拍“烈火雄心2”, 之後又幾乎開套套戲都係搵佢做男主角, 仲配埋佢o既最佳拍檔niki! 其實佢兩個依家擺明係一齊, 但又唔公開得...接受呢d訪問都好考佢o既答題技巧!


(又係執拾舊雜誌時睇到…鄭嘉穎&王馨平…應該係94/95兒歌金曲頒獎典禮)