2008年11月5日星期三

11-5(wed) 係咪小兒科

無咩特別…只係想講o下前日於工時間有朋友仔call我, 話我知見到置地廣場有一班fans舉住“峰”字牌…叫我落去睇o下, 話可能會見到林峰! 於是我就即刻衝落罝地噴水池位睇o下啦, 果然見到有function搞緊…無幾耐仲真係見到林峰出現, 跟住仲見埋陳鍵鋒添…嘩! 佢兩個真人都真係好靚仔o下! 真係多得朋友“報料”, 令我有得一睹“雙峰/鋒”o既風采…嘩哈哈哈!

就係呢個function喇…


逢星期六晚做o個個節目“係咪小兒科”又幾好睇喎….雖然唔知幾時同埋o係邊度好似睇過類似o既節目 (真係完全唔記得係咩情況或者o係咩台), 但呢個題材o既節目一向都ok好睇! d小朋友有d真係幾好笑o下, 又幾精靈幾醒…依家做小朋友真係難…嘩, d題目深到呢!

上個禮拜o個條小一中文題: 「誰知盤中餐, 粒粒皆辛苦。」跟住叫你說出唐詩《憫農》首兩句…嘩, 有咩可能識呀?! 依家小一唔係讀呢d呀嘛? 等我細個時仲成日自以為自己好叻咩都識, 原來我真係井底…呢d我相信無論係小學生定大學生年代o既我…都~唔~識~囉…依家d小朋友真係叻成咁o既?!

同埋上去玩遊戲o個d小朋友, 就算識一辮都無理由辮辮都識o架? 有d人話係有造馬成份o既…我唔知啦, 但係個節目算搞得幾好睇幾有聲有色…係呢期比較成功o既遊戲節目! 古巨基亦都有d當年“娛眼”古巨基的風采…所以都睇得幾高興!

嘩! 原來“萬家燈火”都出dvd o個次o係網上睇o左少少片段, 都好似幾好睇咁!

仲有, 我想講係我覺得“珠光寶氣”呢幾集好睇o左…!