2013年10月7日星期一

10-7(mon) 巨輪

喂! “巨輪”雖然係老老套套…但係我幾鍾意睇喎…雖然cast的確弱咗少許啦! 但呢d夾雜吓歷史回顧的, 我一向都like (至於捉穿崩位…算吧啦…又無需要太蝦薯…有d位又真係好難避o既的)! 其實我睇睇吓覺得呢套劇似林文龍+黎姿+吳鎮宇套“龍的天空”, 多過似“黃金十年”同“大時代”囉!



鍾嘉欣個look同埋佢不停o既“oh my god”…的確頗難頂吓! 90年代的竹昇並不是這樣的! 佢個look係似“表姐你好嘢”o個隻多d囉! 同埋我好多朋友話陳展鵬唔戴眼鏡個樣好奸…哈哈, 睇落又的確係喎…搞到佢依家未變奸我已經覺得佢好奸!

因為睇“神鎗狙擊” (其實呢套幾悶吓…:p) 見番張兆輝同海味…搞到我好想睇番佢哋廿年前合作嗰套“雌雄大老千”! 終於上網摷咗…哈哈…依然幾好睇!



“星夢傳奇”下星期終於玩完…都係時候喇! 但我唔明點解“候活”鄭世豪明明之前喺網上面鬧晒話自己入唔到圍, 依家又俾佢入o既? 搞gimmick? 雖然我係支持佢的…畢竟睇咗佢n年卡拉之星…

Oh, 原來兩年前“候活”鄭世豪已經同鄭俊弘+”天與地”一班演員jam過呢首“天與地”…