2013年8月9日星期五

8-9(fri) 師父…我唔明!

原來今日係”師父, 明白了”大結局…我一集完整o既都未睇過! 本來一心諗住支持吓翠如bb, 但錄咗開住嚟睇, 我都無耐性睇晒成集…再次證明我真係好唔鍾意睇古裝劇!

下個禮拜上歐陽波比同關詠荷套“情逆三世緣”…雖然呢d隔世情緣橋用過好多似…不過我like喎, 同埋d演員亦吸引!



相反“衝上雲霄2”, 講堅真係愈睇愈悶…我直頭有少少為睇而夾硬睇落去! 法拉d戲原來真係幾唔掂…佢d廣東話我已經接受咗, 但佢d戲真係令你愈睇愈投入唔到…反而佢o係深夜重播o既"溏心風暴”無擔戲咁重, ok好多喎! 咁一比之下原來胡杏兒d戲真係算唔錯…不過佢條線亦都係唔多吸引! 而其實我覺得最好睇嗰段…居然係馬明同江美儀條線…哈哈哈!

反而深宵重播的"溏心風暴”好似仲好睇過“衝2”…雖然我無集集追! 好多情節我已經唔記得咗…而我最記得o既, 係"沒有常在心的日子”呢一part! 唔知點解…好洗腦! 特登走去睇吓我以前寫過d咩…哈哈, 原來我真係曾經十分投入寫blog的…

舊文重溫: 2007-6-3(sun) 芒姐@蘋果 (6月號之一) + 溏心周...我自己睇番都覺得幾有趣...唔知我呢個”pair唇”仲會唔會再現呢?!

另外, 前幾日睇咗“飛虎出征”…好笑喎! 其實我覺得好睇過“低俗喜劇’好多!