2007年7月1日星期日

7-1(sun) 回歸十年

回歸十年, 睇o左十萬個回顧節目…聽o左二十萬次“感謝你…小天地…”, 依家佢個旋律已經不停咁o係我腦海度重覆出現…尤其係呢兩句, 同埋飛燕姐姐+華倫哥哥把聲…好攞膽, 但又好好笑! 連今日經過尖沙嘴新世界+星光大道…入廁所都係不停播呢首歌…救命!

人人都寫回歸十年, 我呢個咁鍾意回顧o既人, 當然都要寫埋一份! 由細細個已經好鍾意回顧過去, 展望將來 (呢part其實少d)…十一/二歲己經學人回顧四年前/五年前o既呢個月我做緊d咩…係一個超老積o既小朋友! 回望呢十年…最大o既感覺當然係: 呢十年, 實在過得太太太快喇!

十年前o既今日, 係香港回歸祖國o既大日子…

十年前o既回歸前夕, 落好大雨, 仲一落就落o左n日…十年後o既回歸十年前夕, 依然落大雨, 不過程度上同十年前差好遠!

十年前o既回歸前夕, 我全日“捕”o係電視機前, 通宵係咁睇+錄晒所有慶回歸o既時事+娛樂節目 (連解放軍通宵進駐香港我都睇埋), 十年後o既今日…我依然有通宵咁坐o係電視機前睇+錄晒所有慶回歸o既時事+娛樂節目, 不過係一邊上緊網, 同埋睇完之後已經洗晒佢!

十年前o既回歸前夕, 我去配o左人生第一副con, 無咩特別原因, 只係因為o個日放假…十年後o既回歸前夕, 我戴con戴到隻眼成日都有d痛…我諗係時候要停止戴con, 或者考慮做laser!

十年前o既今日, 我踏正十二點, 見證住呢個歷史性時刻…睇住英國米字旗隨隨落下, 中國五星旗隨隨升起, 最深刻o個幕當然係肥彭伉儷同佢三個靚女, 加埋同樣落幕o既查理斯皇子, o係史無前例咁滂沱o既大雨下, 喊住咁登上隻船, 令畫面更淒涼…o個時好多香港人都認為, 個天都為我o地放聲大哭…大年後o既今日, 同樣大雨, 肥彭同樣愛吃蛋撻, 佢三個女已經差唔多結晒婚, 仲多o左三個孫…而香港人, 依然打不死! 不過我到依家都唔明, 點解佢o地要搭船 (我知, 因為有代表性呀嘛…英國人當年都係搭船o黎中國, 同埋佢o地o既navy係最強)…但係咁搭法咪搭幾日都未到? 同埋, 咁大風大雨, 我覺得無論架船幾大, 都會暈船浪囉…好彩我唔係佢個女! 哈!

十年前, donald曾係財政司司長…十年後, 佢已經躍升為特區行政長官…睇番十年前後o既片段, 發覺佢老o左好多, 不過普通話依舊爛, 但已經好o左少少…至少好過吳唱k!

十年前, 我好鍾意夜一夜都唔瞓, 深宵o係度煲帶…十年後o既今日, 我依然鍾意夜一夜都唔瞓, 深宵o係度煲帶, 享受深宵o既寧靜…可惜, 機會已經無以前咁多, 同埋身體已經大不如前, 唔夠瞓又會見暈…想唔認老都唔得! 又或者係因為十年前種落o既因, 變成今日o既果! 年青人…都係早d瞓吧啦…千祈唔好學我!

十年前, 我係一個中學生…十年後o既今日, 我已經大學畢業再出o左o黎社會做o左幾年o野, 不過又唔見得有咩建樹, 依然係無無聊聊, 八八卦卦咁o係度發o下o翕風…哈哈! 我甚至覺得, 中學年代o既我, 比起依家更加有為!

十年前o既我, 讀緊F.6, 適逢學校70周年, 好多events, 好多o野玩, 全年齋搞活動, 好開心, 好好玩…十年後o既今日, 學校已經80周年, 下個禮拜仲o係會展搞o左個晚會, 但係我o地o既身份, 已經由學生變成alumni“嬸嬸”喇! 記得回歸o個排本來有好多post-exam activities, 但係因為落o左一連n日o既超級大雨, 好多活動都要取消…本來搞o左個三日兩夜o既camp, 都要變成兩日一夜…記得有一晚睇緊o個時好鍾意睇o既獎門人, 點知屋企電話不停咁響 (因為十年前未興手提電話, 我o既第一部手提, 都係98年入大學先買), d低年級同學不停咁打o黎問我個camp點…終於, o個集我好想睇o既獎門人, 睇o左一半都無…!

而十年前o既o個集獎門人, 我記得有出o左道幾年o既孫耀威, 同埋新人楊千嬅…十年後o既今日, 後者已經貴為天后, 反而前者要再做過“新人”, 再次o係d細show度同d真正o既新人一齊唱雞尾歌! 不過聽聞佢唱片公司話會力捧佢做新一哥…成唔成功我唔知, 不過佢d舊歌真係幾好聽!

十年前, 商台o係添馬艦搞o左一個“天馬行空音樂會” …當時一連幾日o係電視度都有播番d精華片段, 當時我覺得呢個音樂會都幾精彩, 好後悔無去到…十年後o既今日, 同樣地o係添馬艦舉行o左個“香港明天會更好慶回歸十周年同一首歌演唱會”…又係有楊千嬅, 不過佢已經唔再係新人…o個時因為佢一首“再見二丁目”, 令我好留意佢, 華星年代o既佢, d歌真係揀得好好, 全部都好好聽 (sammi, 安仔, 梁炳情況一樣)…其實佢o係o個個“同一首歌”show度應該唱番十年前隻大hit作品“再見二丁目”, 咁先有意思o架嘛! 十年前回歸o個排o既hit歌…我記得o既包括再見二丁目, 歡樂今宵, 好朋友, 我們的主題曲,難兄難弟, 愛的呼喚, 我有我天地, 仲有…問題天天都多bilibalabilibala, 不驚會跌倒…

十年, 的確係值得慶祝o既…慶回歸o既節目都有十幾二十個…oh, let’s celebrate!

睇番d十年回顧片段…咁就十年, 真係好似尋日o既事咁…諗番起呢十年o既變化, 真係不得不慨嘆時光飛逝, 歲月摧人…哈哈! 十年前o既我, 又點會諗到十年後o既我會變成咁咁o既呢 (咁即係點呢?!) um…都係唔好講太多, 係時候拿番十年前錄起o既回歸錄影帶出o黎睇o下…回望過去, 展望將來嘛…!