2007年11月6日星期二

11-6(tues) eason’s moving on stage 1 concert

上個禮拜六去o左睇呢期好hit o既陳eason演唱會, 但中途hup o左兩o下眼瞓…絕對唔係佢個演唱會唔好睇, 而係我真係好眼瞓, 連坐o係餐廳都hup著o左一陣…真係sorry呀, eason!

事緣o個朝早晨咁早起身去撐朋友場, 但之前o個晚又瞓唔著, 所以只係瞓o左兩個幾鐘, 撐到下午已經好頂唔順! 不過有“意外收穫”…就係o係o個度見到大契司棋姐! 我初時仲諗係咪拍緊“溏心2”添…不過後來醒起都未開拍! 本來想去叫同佢影張合照, 但我驚佢話: “呢度係法庭, 要講證據, 你係人係鬼我都未分得清!”同埋其實去搵人影相呢家o野好唔係我個style, 仲要係人o地私人時間…無謂啦!

記得兩年前同一個情況下, 我都邀請o左一位身份比較特別的朋友o黎, 點知真係有人搵佢影相…超級odd, 雖然佢應該唔介意, 但我有d唔好意思! diaryland時期讀者又好記性的話, 應該知係我講緊咩事, 又或者會記得11月19號除o左係無綫台慶, 對我本人o黎講亦都係一個好特別的日子…所以我深信我同tvb係有d緣份o既!

點知之後一行落報攤, 就見到明周封面大契話如果今年拿唔到視后會有d尷尬, 搞到我有d後悔無去預祝佢拿今年視后添…可惜!



講番eason個演唱會, 都幾好睇, 又唔係話出奇勁好睇, 我諗最貼切o既comment應該係: as expected啦! 佢歌藝就唔洗講啦, 原來除o左唱歌得, 舞都跳得唔錯喎! 表演都算幾多元化, 不過正如報章所講, 換衫又真係換得耐o左d (其實我睇o個日已經快o左, 第一日應該真係幾慢), 其實唔洗換咁多啦, 都唔係睇佢d衫, 同埋間場d片段有d悶…不過都ok o既! 至於個台, 其實我個人覺得有d似梅姐最後個show個舞台, 尤其堂樓梯…不過我以為大部份三面台都係咁, 點知後來同個friend講起, 佢話原來有好多人都咁講…不過都幾grand!

當然一如其他演唱會, 我最鍾意都係佢唱舊歌o個part…都話人到o左某個年紀就最鍾意懷舊 (呢度d朋友叫我唔好再話自己老, 如果唔係會得罪好多人…所以我話到o左某個年紀啦~~), 不過其實我11,12歲已經愛懷舊, 成日都o係到諗前年今日我做緊d咩咩咩咁…我不嬲都係少年早熟!

eason唱番華星 (係, 又係華星! 原來我不知不覺間變左華星fan屎我自己都唔知添!) 年代的歌曲, 好似“我的快樂時代”, “與我常在”, even唔係主打o既“黃金時代”, “反高潮”都好熟悉, 正如佢所講, 唔知點解呢兩首歌都咩點無plug, 但係99年第一次演唱會 (即903同佢搞o個個…我都有特登走去睇! 當年叱吒好似搞o左個選舉, 話咁多個年青歌手你最想佢o地幫邊個o係紅館搞第一個演唱會, 最終係eason勝出…不過另外幾位包括楊千嬅, 謝霆鋒, 梁炳, 盧巧音同埋梁詠琪都有得搞, 只係唔係o係紅館o者! 跟住o係年尾o個陣仲有六個join埋一齊o既“六神合體演唱會”, o個時我都有去睇, 好支持呢d叱吒搞o既拉闊concert…不過o個次經歷o左“好勝gigi俾人噓到九彩事件”…係我去咁多次呢d concert最深刻o既!), 大部份人都識晒呢d歌! 可能因為佢o個隻“我的快樂時代”o既碟當時都幾hit, 同埋903係咁力谷佢, d年青人就最受903影響o架啦!

o個隻“我的快樂時代”大碟又係幾得o既, 但當中我最鍾意o既歌反而係第二plug“我甚麼都沒有”…好可惜今次無唱到! 佢咁多年o黎咁多隻hit歌, 唔知點解, 我都依然係最buy呢隻, 好係佢個style (我個人亦都係最鍾意華星年代的他), 又可能因為呢隻碟我真係聽o左好多次啦!


(我甚麼都沒有)

以前有傳聞話佢阿爸買落好多佢o既碟送俾人, 我可以證實…呢個傳聞係真o既, 因為我都收過一隻…就係呢隻“我的快樂時代”(當然唔係佢阿爸俾我, 係同學的爸爸的朋友o個隻啦…都要好多謝呢位同學送呢隻eason簽名cd俾我…我都好珍而重之o架, 依家睇番就更加巴閉啦)!!! 再之前佢第一/二隻大碟都有o架, 不過o個時無人肯要…真係可憐! 其實我都鍾意“時代曲”同埋“與我常在”…但唔知點解o個時又無話想要佢隻碟喎?! 到呢隻碟時佢開始多人留意o左 (當然我o個時係因為留意千嬅所以都留意埋佢, 因為佢兩個成日孖住出show+拍戲, 同埋我一向都好buy華星o既新人, 通常新秀出身o個d…都幾值得欣賞! 華星真係幾得o既, 尤其係捧新人…佢真係似一間學校多過唱片公司!), 仲有佢同千fa+梁炳+hocc都有份演出的“烈火青春”, 我都有特登走入戲院捧佢o地場! 同埋我比較鍾意佢o個時個形象, 好似乾淨企理d, 後來有d不修篇幅…!


(98年“我的快樂時代”eason親筆簽名cd…我覺好囂張囉!)

o個日去唱k睇到梁炳06年一個演唱會, 見番華星三寶重聚合唱“大激想”…真係好感動! 雖然成日覺得係無幾耐之前, 但原來都已經都9年! 當年三個我都幾buy o架! o個時好鍾意跟住佢o地o係度: “想唔想話想就想, 唔想無得想”…


(大激想@梁漢文2006我愛廚房演唱會)

8年前…


(1998大激想mv)

梁炳又係慘o既…o個時佢以大哥身份帶住千嬅同eason, 後尾都無人記得佢先係師兄, 比兩位後輩超越o左佢…佢兩個都先後拿過男女歌手獎, 但係梁炳反而無機會! 佢o地兩個o岩o岩出道時, 梁漢文已經拿金曲, 但咁多年浮浮沉沉…除o左03年“七友”o個期上o左一陣, 跟住又跌番落o黎…其實94年“纏綿遊戲”同埋96, 97“呼吸”, “好朋友”o個期都ok o既…但每次上完一陣又跌番落o黎, 其實以佢o既條件應該紅o左好耐…真係一命二運三風水!

(陳奕迅同楊千嬅對對方o既睇法…其實佢o地有無公開承認過佢o地o既關係? 我記得佢o地初出道時我好似o係雜誌睇過, 不過o個時佢o地未紅, 可能無人記得啦!)

摷番d舊cd, 原來我都曾經擁有唔少千嬅的cd, 以我後期好少買cd o黎講, 比例算好多…仲要有幾本佢d純影集添!