2007年2月8日星期四

2-8(thurs) 童星(2)

一向都好留意d童星, 好鍾意睇d得意o既小朋友做戲…前幾日睇蘋果日報, 見到一篇小柏林o既訪問…好impressed!

柏林仔可算係童星之中最有為o既一個…雖然佢不能如願入讀醫科, 但入到港大對一個童星o黎講都算唔錯o架喇…唔該阿小東東及其他仲係發緊明星夢o既小童星學o下佢啦…


2006-10-30(mon) 童星


同埋, 睇番小柏林d相, 真係好有親切感…畢竟佢真係陪伴o左我o地o個代o既小朋友成長…雖然我o地更加係見證住佢o既成長添啦…佢細個真係好鬼死得意囉!



小 柏 林 大 個 仔 考 督 察

18 年 前 年 僅 3 歲 的 小 柏 林 ( 鄭 柏 林 ) 憑 港 台 劇 集 《 親 親 孩 子 天 》 一 炮 而 紅 , 歌 影 視 三 棲 忙 得 透 不 過 氣 , 更 與 周 潤 發 及 劉 德 華 等 紅 星 合 作 , 甚 至 在 戴 安 娜 皇 妃 生 前 訪 港 時 向 她 獻 花 , 風 頭 一 時 無 兩 , 但 他 對 娛 樂 圈 卻 毫 不 眷 戀 。 今 年 便 大 學 畢 業 的 他 , 立 志 除 暴 安 良 , 早 前 更 已 投 考 督 察 , 大 家 將 來 若 看 見 穿 上 警 察 制 服 的 柏 林 , 千 萬 別 以 為 是 在 拍 戲 。

八 、 九 十 年 代 家 喻 戶 曉 的 童 星 小 柏 林 , 轉 眼 已 長 大 成 為 身 高 1.7 米 、 體 重 130 磅 的 大 男 孩 , 現 年 21 歲 的 他 , 目 前 正 修 讀 香 港 大 學 生 物 科 技 課 程 , 今 年 6 月 便 正 式 畢 業 。 過 去 不 少 童 星 長 大 後 , 多 會 挾 小 時 候 的 知 名 度 重 投 娛 樂 圈 , 但 小 柏 林 卻 另 有 打 算 , 已 投 考 督 察 的 他 , 一 心 加 入 警 隊 為 市 民 服 務 。

柏 林 早 前 已 順 利 通 過 督 察 考 試 第 一 關 , 由 於 要 同 時 準 備 督 察 考 試 和 大 學 功 課 , 分 身 不 暇 的 他 只 能 透 過 電 話 接 受 記 者 訪 問 。 猶 記 得 柏 林 小 時 候 曾 揚 言 長 大 後 要 當 醫 生 , 何 以 現 在 改 變 主 意 ? 聲 音 越 趨 成 熟 穩 重 的 柏 林 解 釋 道 : 「 我 係 一 直 想 做 醫 生 , 但 考 試 成 績 唔 夠 好 , 讀 唔 到 醫 科 , 依 家 我 大 學 讀 緊o既 科 , 自 己 又 興 趣 唔 大 , 我 一 直 有 參 與 聖 若 翰 救 傷 隊 , 喜 歡 幫 人 , 做 醫 生 同 做 警 察 一 樣 都 係 幫 到 人 , 所 以 咪 投 考 督 察! 」



退 出 幕 前

「 拍 左 十 幾 年 做 到 悶 」


提 到 不 少 童 星 長 大 後 均 做 回 老 本 行 , 但 柏 林 對 多 采 多 姿 的 演 藝 生 涯 毫 不 眷 戀 , 他 說 : 「 我 三 歲 入 行 , 都 拍 左 十 幾 年 , 幾 乎 乜 都 試 過 , 冇 乜 大 興 趣 , 可 以 講 話 做 到 有 啲 悶, 既 然 搵 到 其 他 興 趣 , 咪 擺 啲 時 間 其 他 方 面 。 」

柏 林 本 來 有 400 多 度 散 光 和 300 多 度 近 視 , 為 符 合 投 考 督 察 資 格 , 他 去 年 11 月 特 地 花 了 2 萬 多 元 , 到 養 和 醫 院 接 受 激 光 矯 視 手 術 , 可 見 他 對 考 試 何 等 重 視 。 問 到 信 心 如 何 時 , 柏 林 笑 說 : 「 一 半 一 半 啦 ! 今 次 考 試 要 求 都 幾 高 , 要 過 五 關 斬 六 將 , 先 考 筆 試 , 測 試 中 英 語 文 能 力 同 推 理 , 我 第 一 關 pass 左 之 後 , 再 第 二 次 面 試 , 包 括 個 人 演 講 同 小 組 討 論 等 等 , 仲 未 知 呢 關 及 唔 及 格 , 如 果 及 格 的 話 , 先 至 到 final interview 考 體 能 , 我 屋 企 人 都 好 支 持 我 。 」

在 娛 樂 圈 工 作 了 十 多 個 年 頭 的 柏 林 , 97 年 入 讀 中 學 後 , 幾 乎 已 停 止 一 切 幕 前 演 出 , 兩 年 前 入 讀 港 大 時 更 索 性 入 住 宿 舍 , 展 開 多 采 多 姿 的 大 學 生 活 , 一 切 一 切 , 似 在 彌 補 當 年 失 去 的 珍 貴 童 年 生 活 。 問 到 身 邊 同 學 會 否 因 他 曾 經 是 童 星 而 投 以 異 常 目 光 時 , 柏 林 說 : 「 其 實 都 唔 係 太 多 同 學 認 得 我 , 就 算 認 得, 頂 多 只 係 問 幾 句 , 冇 乜 特 別 唔 同 。 」

掛 念 發 哥

「 好 多 哥 哥 姐 姐 錫 我 」


感 情 方 面 , 柏 林 一 度 以 問 題 太 過 私 人 為 由 婉 拒 回 答 , 後 幾 經 追 問 , 他 才 說 : 「 都 有 拍 過 拖 , 但 依 家 冇 啦 , 依 家 我 只 係 想 畀 心 機 讀 書 同 考 好 督 察 個 試 。 」


未 知 身 為 90 年 代 當 紅 童 星 的 他 , 可 有 留 意 近 年 表 現 較 突 出 的 小 演 員 ? 柏 林 說 : 「 大 學 生 活 好 多 野 玩 , 所 以 近 年 我 冇 乜 睇 電 視 , 冇 乜 特 別 留 意 。 平 日 o既 我 , 其 實 同 一 般 年 輕 人 一 樣 冇 乜 分 別 , 都 係 鍾 意 打 籃 球 、 打 遊 戲 機 、 睇 戲 聽 歌 咁 , 但 冇 乜 特 別 鍾 意 邊 個 明 星 歌 星 。 」

雖 然 不 稀 罕 做 明 星 , 但 柏 林 偶 爾 也 會 緬 懷 當 童 星 的 日 子 , 柏 林 說 : 「 好 多 合 作 過 o既 哥 哥 姐 姐 都 好 錫 我 , 好 似 周 潤 發 同 劉 德 華 咁 。 不 過 我 覺 得 依 家 藝 人 冇 乜 私 人 空 間 , 成 日 俾 狗 仔 隊 跟 , 壓 力 又 大 競 爭 又 大 。 」 不 過 柏 林 強 調 自 己 不 再 踏 足 娛 樂 圈 , 並 非 害 怕 壓 力 和 競 爭 , 而 是 對 這 個 行 業 真 的 感 到 厭 了 、 倦 了 !



(呢一幕我都好深刻)

童 年 小 八 卦

向 戴 安 娜 獻 花


曾 擔 任 愛 心 大 使 和 饑 饉 之 星 的 小 柏 林 , 89 年 在 已 故 英 國 皇 妃 戴 安 娜 訪 港 時 , 曾 代 表 全 港 市 民 向 她 獻 花 , 十 分 威 風 。

引 領 bob 頭 潮 流

小 柏 林 當 童 星 時 的 經 典 冬 菇 頭 造 型 可 謂 深 入 民 心 , 連 近 年 hit 爆 童 星 原 島 大 地 出 道 時 , 也 效 法 他 剪 冬 菇 頭 。 而 他 當 年 的 髮 型 , 更 與 今 年 潮 爆 的 bob 頭 不 謀 而 合 。

保 怡 「 首 任 」 父 親

在 小 柏 林 88 年 的 出 道 作 《 親 親 孩 子 天 》 中 , 扮 演 其 父 親 的 演 員 , 原 來 正 是 林 保 怡 。 當 時 小 柏 林 在 劇 中 更 與 潘 冰 嫦 結 緣 , 二 人 其 後 正 式 上 契 。



人 物 誌 : 亞 太 電 影 節 奪 童 星 獎

陪 伴 香 港 人 成 長 的 童 星 鄭 柏 林 , 可 說 是 經 典 童 星 代 表 人 物 , 88 年 未 滿 3 歲 時 已 投 身 娛 樂 圈 , 其 冬 菇 頭 髮 型 和 臉 上 梨 渦 均 令 人 難 忘 , 出 道 作 為 港 台 劇 集 《 親 親 孩 子 天 》 , 至 90 年 憑 港 台 劇 《 柏 林 週 記 》 紅 極 一 時 , 之 後 更 參 演 多 齣 電 影 , 包 括 《 小 飛 俠 》 、 《 一 咬 OK 》 、 《 帶 子 洪 郎 》 及 《 愛 的 世 界 》 等 , 與 梁 朝 偉 、 黃 秋 生 和 曾 志 偉 等 多 位 巨 星 合 作 , 90 年 他 更 憑 《 愛 的 世 界 》 獲 亞 太 電 影 節 最 佳 童 星 獎 。

97 年 柏 林 入 讀 喇 沙 書 院 , 開 始 淡 出 娛 樂 圈 , 只 間 中 客 串 公 益 活 動 , 早 前 曾 與 已 故 資 深 藝 人 鮑 方 合 作 新 加 坡 節 目 《 人 間 有 情 》 , 現 正 就 讀 香 港 大 學 主 修 生 物 科 技 , 將 於 今 年 畢 業 。

經 典 童 星 逐 個 數

王 書 麒 40 歲 、 路 家 敏 37 歲

77 年 憑 港 台 劇 《 小 時 候 》 成 名 , 王 書 麒 長 大 後 投 身 電 視 圈 , 可 惜 近 年 星 途 黯 淡 , 現 與 太 太 許 秋 怡 育 有 一 3 歲 多 的 兒 子 。 路 家 敏 長 大 後 則 淡 出 娛 圈 , 現 職 人 民 入 境 事 務 處 。

李 泳 豪 26 歲 、 李 泳 漢 26 歲

藝 人 李 家 鼎 和 施 明 的 孖 生 兒 子 , 5 歲 已 參 與 幕 前 演 出 , 長 大 後 均 投 身 幕 前 , 可 惜 成 績 平 平 。

馮 志 豐 34 歲

80 年 代 著 名 童 星 , 曾 在 劇 集 《 神 鵰 俠 侶 》 中 演 童 年 楊 過 , 備 受 讚 賞 , 升 讀 大 學 後 正 式 離 開 電 視 圈 , 現 為 商 台 節 目 主 持 。

唐 寧 25 歲

8 歲 開 始 投 身 童 星 行 列 , 曾 在 電 影 《 縱 橫 四 海 》 飾 演 童 年 鍾 楚 紅 , 19 歲 完 成 學 業 即 投 入 娛 樂 圈 , 00 年 簽 約 無 線 後 備 受 力 捧 。

張 繼 聰 27 歲

5 歲 入 行 演 出 雀 巢 奶 粉 廣 告 , 一 句 「 15 樓 養 o既 牛 牛 」 深 入 民 心 , 02 年 在 演 藝 學 院 讀 書 時 開 始 寫 歌 , 其 後 正 式 闖 樂 壇 , 近 日 因 與 謝 安 琪 結 婚 人 氣 急 升 。


(呢個係張繼聰?! 點解一d都唔似o既?)


王 嘉 明 23 歲

曾 經 在 《 最 佳 拍 檔 》 電 影 系 列 中 飾 演 光 頭 神 探 麥 嘉 之 子 光 頭 仔 , 十 分 搶 鏡 , 長 大 後 簽 約 黃 百 鳴 旗 下 作 歌 、 影 發 展 , 惜 成 績 平 平 。

[芒按: 其實我覺得王嘉明唱歌同跳舞都幾好o架喎…真係唔明佢點解紅唔起?]

延伸閱讀: 2006- 2-22(wed) 李泳豪+李泳漢